NiLe
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 1.626
- Like
- 7
- Πόντοι
- 16
Μακάρι ρε φίλε.Με τη Λεβάντε πάντως είμασταν πολύ καλοί.Ο Ολυμπιακός θα παρουσιαστεί πανέτοιμος και θα βγάλει μάτια!Θυμηθείτε τί σας λέω..
O Lua Lua θα σας χορεψει στο τηγανι μαζι με τον Γκαλετι και αν μπει και ο Μητρογλου θα μαζευει πολλα παστελια ο Γκαλινοβιτς απο την εστια του2τσαπουδεσ ειχαμε περσι,ε θα 3τωσει..με ΜΟΥΑ ΜΟΥΑ που πανε μωρε?
οπως περσι??τσαπου παντου ειχεφωτια στη λαγοφλωρο θρυλε ολε-ολε.![]()
το θεμα ειναι οτι σε γαμησα μεσα εξω και εκανες φιεστα για κλαματα.το οτι τερματισα 15 πισω εγινε απο μαλακιες μουφαντασου οτι τερματισες ποσο πισω?14-15 βαθμους?χαχαχα
φαντασου να μη με κερδιζες κιολας![]()
Θα κερδίσει ο βάζελος 17-0.......
Άντε από κεί ρε τσιγκούνη....

Θα κερδίσει ο βάζελος 17-0.......