Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Λοιπόν ακολουθεί η κριτική για Εβίτα.
Το ραντεβού πολύ εύκολο με το κινητό, σε Hotel Παγκρατίου. Εμφανίστηκε στην ώρα της κανονικά. Τα είπαμε λίγο στην αρχή και ακολούθησε ντουζακι. Με το που βγήκε, δεν με άφησε σε ησυχία. Στον πεοθηλασμό θέλει βελτίωση, αλλά αντέχει μέχρι και f/f, χωρίς να δυσανασχετεί. Είναι πεντακάθαρη και δεν τη χορταίνεις. Γενικά της αρέσει να ασχολείσαι μαζί της και την φτιάχνει αυτό. Η αποκορύφωση ήρθε με το anal, που όπως μου είπε, το προτιμάει. Περιττό να πω πως ήταν ιδιαίτερα στενή. Με λίγα λόγια είναι μοναδική. Αφήστε που είχα ξεχάσει τα ελληνικά στο sex
Πληροφορίες Συνάντησης
Ημερ/νία συνάντησης: 23.03.2010
Διάρκεια συνάντησης: 2 ώρες
Κόστος συνάντησης: 300 Ευρώ
Incall-Outcall: Στο χώρο μου
Πόλη συνάντησης: Αθήνα
Συμπεριφορά πρακτορείου: Καλή
Θα ξανασυναντούσες την κοπέλα;: Σίγουρα!
Υπηρεσίες Κοπέλας
Φιλί: Βαθύ με γλώσσα
A-level (πρωκτικό): Ναι
Πεολειχία: Χωρίς προφυλακτικό
Εκσπερμάτωση: Στο στόμα (καταπίνει)
Εμφάνιση (πρόσωπο) 8
Εμφάνιση (σώμα) 9
Γενική συμπεριφορά 10
Επικοινωνία 10
Διάθεση στο σεξ/συμμετοχή 10
Σχέση απόδοσης/τιμής 10
δεν ερχεσε σιγα σιγα εσι καλτερα?...Αντε ρε Ευάκι που είσαι? Ελα και προς τα πάνω μια βόλτα. Η να κατέβουμε εμείς καλύτερα?
Κι όχι μόνο. Τύφλα να έχουν τα πανάκριβα ctΜπραβο, πεστα Mad Max γιατι ειμαι οπαδος της. Το "καλυτερο κρεβατι στην Αθηνα" απο cg. ;)
εχω καιρο να παρω εβιτα, οντως απο τα καλυτερα κρεβατια... στην ιδια κατηγορια βαζω και την αφροδιτη... επειδη βαριεμαι να διαβαζω τις πριν σελιδες θα μου πει καποιος αν η αφρο συνεχιζει??? ενα τηλεφωνο που ειχα το εχει κλειστο....Μπραβο, πεστα Mad Max γιατι ειμαι οπαδος της. Το "καλυτερο κρεβατι στην Αθηνα" απο cg. ;)
οταν λες καποιες, ποιες εννοεις?? η μια ειναι η εβιτα... οι αλλες ποιες ειναι??Η Αφρο δεν συνεχιζει, και ειναι τελικο αυτο, δυστυχως......
Υ.Γ. καποιες σαν την Εβιτα με εκαναν και εκοψα μαχαιρι τα ct, κι ας με κοροιδευαν οι μορτες....
Xρειαστηκε να κλεισεις το ραντεβου μερες πριν?
Η επιθετικότητά σου επιβεβαιώνει τη διάγνωση τουν "κτηνιάτρου"!
θα σε κλαίει η μαμά σου και ο μπαμπάς σου λέμε!
Διότι προφανώς ΔΕΝ έχεις ποτέ γνωρίσει και καμία γυναίκα ΟΥΤΕ ΚΑΝ επ' αμοιβή, για να σε κλάψει...


συμφωνω με τους προλαλησαντες.
η πρασιναδα ομως που κολλαει?
Αφού ούτε νταβάς είναι ούτε προμότερ είναι ούτε κάν καλύτερη αντιμετώπιση στην τιμή έχει!!!! (που δεν κρύβω ότι το θέωρώ μαλακιά)
Αλλά δεν νομίζω στο κάτω κάτω της γραφής να επηρεάζει κανέναν θετικά ή αρνητικά!!

Μπραβο, πεστα Mad Max γιατι ειμαι οπαδος της. Το "καλυτερο κρεβατι στην Αθηνα" απο cg. ;)
αφου σου διευκρινισω οτι η πρασιναδα ειναι επειδη εισαι μοσχαρι, να σου πω, πως εκ των πραγματων δεν γινεται να εχεις εγκυρη αποψη, καθως ΔΕΝ παιρνεις ποτέ βιζιτες και δεν ξερεις απο τετοια..ε???![]()
![]()
τωρα που το λες εχεις ενα δικιο, ποτε και απο κανεναν δεν εχουν παρουσιαστει τα φαινομενα που αναφερεις. Δε συμβαινουν τετοια πραματα![]()
![]()
![]()
![]()

αφου σου διευκρινισω οτι η πρασιναδα ειναι επειδη εισαι μοσχαρι, να σου πω, πως εκ των πραγματων δεν γινεται να εχεις εγκυρη αποψη, καθως ΔΕΝ παιρνεις ποτέ βιζιτες και δεν ξερεις απο τετοια..
εδω όλο το σάιτ συμφωνει πως ειναι η νουμερο 1 local βιζιτα και εσυ μας λες οτι ο τζιαν την προμοτάρει. το χεις καψει ΠΑΝΤΕΛΩΣ !!!!
σε λιγο θα μας πεις οτι τους κανει και υπνωση την ωρα που γραφουν κριτικες..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
κατα τ άλλα τραγούδα..