Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Παρόλο που είναι χαζό να γίνει κάτι τέτοιο, είναι ερωτεύσιμη γυναίκα?

στατιστικολογος???
Παρόλο που είναι χαζό να γίνει κάτι τέτοιο, είναι ερωτεύσιμη γυναίκα?
Θα σου απαντήσω σοβαρά αν μου πεις πόσων χρονών είσαι!
ρε θειο, ειπαμε οκ να συμβουλευεις στα γαμησια. Θα μας συμβουλεψεις και στο ερωτευσιμο της υποθεσης τωρα?
ειπαν της γριας να χεσει...
Ρε ανηψιέ εσύ ενδιαφέρεσαι; Άμα ενδιαφέρεσαι να σου πω και σένα!![]()
![]()
Η λογική μου ήταν πως αν κάποιος είναι 30 χρονών μπορεί και να την καψουρευτεί.
Ένας το έχει δηλώσει δημοσίως και άλλοι δύο μου το έχουν εκμυστηριευθεί εμένα προσωπικά με π.μ.
Εγώ ας πούμε, επειδή είμαι "θείος" της δεν θα την καψουρευόμουν, μου αρκεί να περνάμε καλά στο κρεβάτι...
ή τους έχεις πολύ χαλβάδες τους 30αρηδες, ή συναναστρέφεσαι μόνο με χαλβάδες 30άρηδες. Ωραια μαλακια και αυτη...ρε τι κανουν οι θειοι για να εισπραξουν κανα ευχαριστηριο απο τις...ανηψουλες
Μπαααα, μην το λες.
Και άλλη αματερίτσα μου έχει πει ότι ένας από εδώ μέσα στο ίδιο ηλικιακό γκρουπ ήθελε να την παντρευτεί.
Ήθελε να πάει στον πατέρα της να ζητήσει το χέρι της.
Τελικά η μικρά τον έκοψε.
ή τους έχεις πολύ χαλβάδες τους 30αρηδες, ή συναναστρέφεσαι μόνο με χαλβάδες 30άρηδες. Ωραια μαλακια και αυτη...ρε τι κανουν οι θειοι για να εισπραξουν κανα ευχαριστηριο απο τις...ανηψουλες
Σωστός ο παίχτης!!Ότι μαθαίνω λέω...
Και δεν τα μαθαίνω μόνο από μία πηγή, την συγκεκρμένη δεσποινίδα την γνώρισα προ εβδομάδος.
Προφανώς εσύ είσαι μάγκας βαρύς. Συγνώμη που δεν σε υπολόγισα στη γενικότερη συλλογιστική μου.
Υ.Γ. Όταν ήμουν 30 ήμουν νιόπαντρος, είχα δύο γκόμενες και σε πουτάνες δεν πήγαινα. Ακόμα και στα 53 μου και παντρεμένος, έχω γκόμενα 40άρα και αν πηγαίνω πλέον σε πουτάνες είναι όχι για να βρίσκω γυναίκες απλά, αλλά για να βρίσκω γυναίκες μικρότερές μου κατά 20-30 χρόνια ηλικία στην οποία δεν έχω πλέον πρόσβαση αλλιώς...
Ότι μαθαίνω λέω...
Και δεν τα μαθαίνω μόνο από μία πηγή, την συγκεκρμένη δεσποινίδα την γνώρισα προ εβδομάδος.
Προφανώς εσύ είσαι μάγκας βαρύς. Συγνώμη που δεν σε υπολόγισα στη γενικότερη συλλογιστική μου.
Υ.Γ. Όταν ήμουν 30 ήμουν νιόπαντρος, είχα δύο γκόμενες και σε πουτάνες δεν πήγαινα. Ακόμα και στα 53 μου και παντρεμένος, έχω γκόμενα 40άρα και αν πηγαίνω πλέον σε πουτάνες είναι όχι για να βρίσκω γυναίκες απλά, αλλά για να βρίσκω γυναίκες μικρότερές μου κατά 20-30 χρόνια ηλικία στην οποία δεν έχω πλέον πρόσβαση αλλιώς...
Μιας και κάναμε υπολογισμούς πριν εγώ θέλω να κάνω άλλον έναν που ίσως είναι και χρήσιμος στην ερώτηση περί έρωτα.
f(p) = 30 x 3 x p
Αν 200 < p < 300
τότε 18000 < f(p) < 27000
Με πιάνετε?
Ότι μαθαίνω λέω...
Και δεν τα μαθαίνω μόνο από μία πηγή, την συγκεκρμένη δεσποινίδα την γνώρισα προ εβδομάδος.
Προφανώς εσύ είσαι μάγκας βαρύς. Συγνώμη που δεν σε υπολόγισα στη γενι
Υ.Γ. Όταν ήμουν 30 ήμουν νιόπαντρος, είχα δύο γκόμενες και σε πουτάνες δεν πήγαινα. Ακόμα και στα 53 μου και παντρεμένος, έχω γκόμενα 40άρα και αν πηγαίνω πλέον σε πουτάνες είναι όχι για να βρίσκω γυναίκες απλά, αλλά για να βρίσκω γυναίκες μικρότερές μου κατά 20-30 χρόνια ηλικία στην οποία δεν έχω πλέον πρόσβαση αλλιώς...