Νέα

Next Top Model (ANT1)

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mouNINJA
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 225K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Ποιά σας αρέσει περισσότερο?

  • ΑΓΝΗ

    Ψήφοι: 5 2,2%
  • ΑΛΙΚΗ

    Ψήφοι: 54 24,0%
  • ΤΖΩΡΤΖΙΑ

    Ψήφοι: 8 3,6%
  • ΕΙΡΗΝΗ

    Ψήφοι: 13 5,8%
  • ΕΛΕΝA

    Ψήφοι: 12 5,3%
  • ΕΜΙΛΥ

    Ψήφοι: 4 1,8%
  • ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    Ψήφοι: 17 7,6%
  • ΗΛΕΚΤΡΑ

    Ψήφοι: 2 0,9%
  • ΙΩΑΝΝΑ

    Ψήφοι: 22 9,8%
  • ΚΕΛΛΥ

    Ψήφοι: 2 0,9%
  • ΛΩΡΑ ΑΝΝ

    Ψήφοι: 3 1,3%
  • ΜΑΡΙΝΑ

    Ψήφοι: 3 1,3%
  • ΝΑΝΣΥ Π.

    Ψήφοι: 50 22,2%
  • ΡΟΥΜΠΙΝΗ

    Ψήφοι: 2 0,9%
  • ΣΙΝΤΟΡΕΛΑ

    Ψήφοι: 39 17,3%
  • ΣΤΕΦΑΝΙΑ

    Ψήφοι: 10 4,4%
  • ΜΑΡΙΑ Χ.

    Ψήφοι: 1 0,4%
  • ΤΖΕΣΙΚΑ

    Ψήφοι: 13 5,8%
  • ΤΖΙΑΝΝΑΝ

    Ψήφοι: 6 2,7%
  • ΦΕΝΙΑ

    Ψήφοι: 4 1,8%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 3 1,3%
  • Καμία

    Ψήφοι: 16 7,1%
  • Όλες

    Ψήφοι: 7 3,1%
  • Oποια μου καθόταν...

    Ψήφοι: 39 17,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    225

silva!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2008
Μηνύματα
16.051
Κριτικές
3
Like
18
Πόντοι
166

catwoman20

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2009
Μηνύματα
3.190
Like
0
Πόντοι
16
πιστευεις δηλαδή κι εσυ στο δικαιωμα αυτοπροσδιορισμου των μουσουλμάνων?

εχει τα υπερ του και τα κατα του αυτο αλλα απ'τη στιγμη που θελουμε να λεμε οτι ειμαστε δημοκρατες τοτε ναι
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
Ρε που το γυρισαν παλι...Στα πολιτικα
Για τον ...αυτοπροσδιορισμο του οθωμανικου κανεναs ε??? καλαααα!!!
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.972
Κριτικές
2
Like
760
Πόντοι
246
κι εγώ κερνάω...κα-πουτσίνο.... :2funny: :2funny: :2funny:
στο μικρο το φλιτζανακι τυπε?? :2funny:
Ρε που το γυρισαν παλι...Στα πολιτικα
Για τον ...αυτοπροσδιορισμο του οθωμανικου κανεναs ε??? καλαααα!!!
αν μαζευτουν ολες μαζι η κατασταση ξεφευφει λεμεεεεεεεεεε... :crazy:
 

catwoman20

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2009
Μηνύματα
3.190
Like
0
Πόντοι
16
Σεραινα και Ιωαννα οι 2 τελευταιες και τελικος στις 14/2
βαλτε alpha
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Δε θα πω ψέματα, ανατρίχιασα
 

loukritia!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2008
Μηνύματα
25.253
Like
16
Πόντοι
366
πολυ ξεμαλλιασμα θα πεσει ακουω κ φτιαχνω ηδη ποπ κορν!!!!!!!
ναι ειμαι τρελη κατινα!!!!!!!!!!!!!!!!! :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom