Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΕΚΑΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Κ.48 ....... ΜΑΡΙΑΝΝΑ,
ποια λετε οτι ειναι ποιο καύλα, Μαριάννα ή Κατερίνα;![]()
ποια λετε οτι ειναι ποιο καύλα, Μαριάννα ή Κατερίνα;![]()
καλημερα παιδια....τι κουδουνι χτυπαμε οταν παμε στο 48 ?
80 φουλ περνα και πες εντυπωσεις...Συναγωνιστές, για δώστε τα φώτα σας παρακαλώ. Στο εν λόγω ίδρυμα προσ΄φερουν όλες τις υπηρεσίες από την πρώτη επίσκεψη? Κόστος?
, θεα , και γαμω τα κορμια , περνω το προγραμμα τον 80 , μπανιαριζομαι και ερχεται η θεα , μασαζακι κανενα 15 λεπτο ( οχι κακο ) , μετα μου κανει μια περιποιιμενη
, και συνεχιζουμε σε
και τελειωνο στον δερματινο καναπε
, η γκομενα το εχει , τελειωσε
, ειναι θεα . . . . .Ψυχραιμία....σημερινη καταθεση , 4.00 , κατεβαινοντας την φραντζη , βαζω το αμαξι στο παρκινγ ( φραντζη + καλληροης) και πηγαινω απεναντι στο μαγαζι , χτυπαω και αναιβενω επανω , με καλοσορηζει η σεριφισα , και αρχιζουν να περνανε τα τεμαχια , κολλισα στιν αντριανα, θεα , και γαμω τα κορμια , περνω το προγραμμα τον 80 , μπανιαριζομαι και ερχεται η θεα , μασαζακι κανενα 15 λεπτο ( οχι κακο ) , μετα μου κανει μια περιποιιμενη
, και συνεχιζουμε σε
και τελειωνο στον δερματινο καναπε
, η γκομενα το εχει , τελειωσε
![]()
![]()
, ειναι θεα . . . . .
Ψυχραιμία....![]()
, το απολυτο κορμι
, παντως δεν το αναλυω τωρα , θα το ξαναεπισκευτω , διοτι η πρωτη φορα μπορει να ηταν απολυτα τελεια σε ολα της
αλλα περιμενω να τιν ξαναδω και τιν δευτερι φορα για να ειμαι απολυτος . . . . 
κάνει πρόγραμμα όταν πρόκειται για απλό μασάζ και φραπέ ; . Μια μικρη Βουλγαρα που ανεφερε συναγωνιστης (νομιζω λεγεται Αριανα χωρις να ειμαι βεβαιος) ειναι πολυ δυνατο παιδι.
εχουν ερθει 3 νεα τεμαχια, εμφανισιακα πολυ αξιολογα. Μια μικρη Βουλγαρα που ανεφερε συναγωνιστης (νομιζω λεγεται Αριανα χωρις να ειμαι βεβαιος) ειναι πολυ δυνατο παιδι. Υπαρχει και ενας αλλος μουναρος νεοαφιχθεις που δεν εχει ομως δουλεψει ποτε σε μασαζ, αυτο τωρα δεν ξερω αν ειναι καλο η κακο.
όταν λές νεοαφιχθέν τεμάχιο ήταν την προηγούμενη βδομάδα?![]()
σωστα !!!!!! ετσι τι λενε , το μωρο ειναι ολα τα λεφτα :!!!!!!!!!
μαλλον οχι, απο οσο ξερω ηρθανε την Τριτη που περασε.