Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
...από τις βρισιές και τα μπινελίκια πήγανε στα γούτσου γούτσου και στα καλωσορίσματα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ωωω η σιλβα ήταν το πρώτο κοσμοκοριτσο που γράφτηκε εδώ?? :o
χαχαχχχ πάντως έχει πλάκα το θρεντ, από τις βρισιές και τα μπινελίκια πήγανε στα γούτσου γούτσου και στα καλωσορίσματα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

...αυτή είναι η περίφημη τεχνική "μαστίγιο + καρότο"

Δεν ήξερα τίποτα από τα δύο![]()
![]()
αφού τα έψαξα στο γκουγκλ αποφάσισα ότι το μομιξ ειναι με διαφορά πιο ενδιαφέρον.
Το σαν γυναίκα δεν το έπιασα
Δεν προτιμάω κάτι σαν γυναίκα, προτιμάω κάτι επειδή μου φαίνεται πιο ενδιαφέρον.
Ραντεβουδάκι, ραντεβουδάκι? εεεεεεεεεε? μμμμμμμμ?
Τι λες τώρα ρε παιδί μου... Δεν επηρεάζουν οι ορμόνες τίποτα
Μίνι γκάλοπ
Είσαι πρωτότοκη, αδύνατη ή σγουρομάλα;


Μήπως επίσης έχεις γαμψή μύτη;

είμαι πρωτότοκη και σγουρομάλλα
έχω πάρα πολύ ωραία μύτη![]()
Αλήθεια, τα βυζιά σου πως είναι? Ξέχασες τα πεταχτά αυτιά...![]()
Όχι αυτό πάει αν έχει καμπούρα και πετάει με σκούπα

Ι rest my case
Thank you..
τι σχέση έχει η μύτη με τα βυζιά?Αλήθεια, τα βυζιά σου πως είναι?
![]()


εσένα το κωλαράκι σου πώς είναι? :-* :-*

Εγκυκλοπαιδικό ενδιαφέρον...![]()
Δεν ήξερα τίποτα από τα δύο![]()
![]()
αφού τα έψαξα στο γκουγκλ αποφάσισα ότι το μομιξ ειναι με διαφορά πιο ενδιαφέρον.
Το σαν γυναίκα δεν το έπιασα
Δεν προτιμάω κάτι σαν γυναίκα, προτιμάω κάτι επειδή μου φαίνεται πιο ενδιαφέρον.
Ραντεβουδάκι, ραντεβουδάκι? εεεεεεεεεε? μμμμμμμμ?