Λέει την άποψη του και οκ Α) δεν τα βρήκαν, γιατί δηλαδή έπρεπε;
Και γιατί να τα βρουν εξάλλου, αφού αυτός έλεγε θα ρθώ με το κόμμα μου ως συνιστώσα
... ενώ Β) η Κάρυ ξεκαθάριζε εξαρχής ότι δεν θα δεχθεί έν ενεργεία πολιτικούς ή φορείς.
Γ) Πολυ ορθώς τον χυλοπίτιασε γιατί πίσω απ' την ευγένεια που προβάλλει... ξεχειλίζει η πατροναριστική διάθεση, γλώσσα του σώματος σπήκιν!
Είναι ακριβώς ο τύπος που αν του δώσεις θάρρος θα σου κουβαλήσει όλη την πληθωρικότητα του και καλά ξεμπερδέματα...
Δ) Εσένα δηλαδή ...βλέπεις αυτόν τον τύπο.... σου σκάει σαν συνεργάσιμος;
Ε) Επίσης,δεν πά νά ταν ο άλλος καθηγητής μου... γιατί να τον βάλω "σπίτι" μου ρε συ, ειλικρινά τώρα πρέπει να τον γουστάρω με το ζόρι δηλαδή.
Α) Δεν είναι ότι δεν τα βρήκαν. Είναι ότι α
παξίωσε να συναντηθούν γιά να συζητήσουν επί του εγχειρήματός της. Αυτό γιά μένα είναι ενδεικτικό.
Παραθέτω την εξής εικόνα: Είμαι εντελώς άσχετος και αδιάφορος μέχρι πρό τινος με την πολιτική. Κάποιο γεγονός με ωθεί να ασχοληθώ γιατί βλέπω ότι δεν πάει άλλο. Ποιόν θα κσλέσω πρώτο πρώτο να μοιραστεί την προσπάθειά μου ή έστω την γνὠμη του; α) Τούς ομοιοπαθείς με μένα (Σύλλογο Τεμπών). Ασλανίδης: "Δεν μάς είπε τίποτα". β) Σημαντικά άτομα από τον επαγγελματικό μου κύκλο, δραστήρια περί της πολιτικής (Κούβελα). Τον "χυλοπίτιασε", όπως λές, χωρίς να τον ακούσει.
Β)
Το ακούω ως προφάσεις εν αμαρτίαις: Δηλαδή η Γρατσία δεν ήταν εν ενεργεία πολιτικός και μάλιστα κόμματος εισηχθέντος στην Βουλή; Της οποίας μάλιστα δεν γνωρίζουμε τα κίνητρα και τις επιδιώξεις της...
Γ) - Δ)
Η Γρατσία τής έχει φορέσει σομπρέρο τής Κάρυς!! Η Κάρυ δεν κάνει τίποτε χωρίς την σύμφωνη γνώμη της. Καί προβληματίζεσαι γιά την πληθωρική φυσιογνωνία του Κούβελα; Να συγκρίνω τον Κούβελα με την Γρατσία;
Η Μυλωνού τον άντρα της με τους πραματευτάδες...
Έάν ήμουν άπειρος τί πιό ευτυχές από τό να έχω δίπλα μου κάποιον σοβαρό, ικανό, επιτυχημένο, ορθολογιστή να με συμβουλεύει, και εγώ να αξιοποιώ τίς συναισθηματικές και κοινωνικές μου δεξιότητες;