Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 127K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 27 άτομα (3 μέλη και 24 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 45,9%
  • Οχι

    Ψήφοι: 226 54,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    418

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.706
Like
7.849
Πόντοι
2.306
1782631426304.png



HL09J6LW0AAidr7.jpg



123 op.gif
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.535
Πόντοι
3.556
Ε ναι με 40 % πήρες ο κερατάς απο τα Χανιά
Δεν φταίει αυτός αλλα οι βλακες που τον ψηφισαν
:confused:
Δηλαδή για όλα φταίει ο Μητσοτάκης.. Η εμπάθεια δεν έχει όρια.

Εχεις μια χώρα με μνημόνια και χρεωκοπία, με αποβιομηχάνιση και μην πόσα άλλα.
Για όλα ο Μητσοτάκη φταίει.
Ο Ανδρέας πουθενά, ο Τσιπρας πουθενά, ο Καραμανλής πουθενα, Ο Βενιζέλος πουθενα. Ο σημίτης πουθενα...

Εσύ κανεναν δεν ψήφισες???
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.973
Πόντοι
6.256
πες τα ρε σύντροφε μας έχουν γαμήσει ο μητσοτάκης και ο μητσοτάκης

αυτός φταίει που ήταν χορτάτοι από τον ΟΠΕΚΕΠΕ οι κρητικοί και το έριξαν δαγκωτό? :rockon:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.933
Πόντοι
9.931
Δηλαδή για όλα φταίει ο Μητσοτάκης.. Η εμπάθεια δεν έχει όρια.

Εχεις μια χώρα με μνημόνια και χρεωκοπία, με αποβιομηχάνιση και μην πόσα άλλα.
Για όλα ο Μητσοτάκη φταίει.
Ο Ανδρέας πουθενά, ο Τσιπρας πουθενά, ο Καραμανλής πουθενα, Ο Βενιζέλος πουθενα. Ο σημίτης πουθενα...

Εσύ κανεναν δεν ψήφισες???
τον ΓΑΠ που έδωσε ηρωικές μάχες σωσίματος
και ήταν ο πρωτοπόρος της επαναστατικής ιδέας του Δημοψηφίσματος,
γιατί δεν τον μνημόνευσες ? :undecided-old:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.650
Πόντοι
48.917
Ο Ανδρέας πουθενά, ο

Εσύ κανεναν δεν ψήφισες???
Επιζω πριν πιάσεις τον στόμα σου τον Ανδρέα να έπλυνες με λιστεριν το στόμα σου

Με τον.ανδρεα ζουσαμε σαν άνθρωποι και χρεώνομασταν ομως
Με μητσοτακη σαν ζώα και κερδίζουν οι κολλητοί ολιγαρκής του και χρεωνομαατε παλι

Ελπίζω να καταλαβες
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.650
Πόντοι
48.917
τον ΓΑΠ που έδωσε ηρωικές μάχες σωσίματος
και ήταν ο πρωτοπόρος της επαναστατικής ιδέας του Δημοψηφίσματος,
γιατί δεν τον μνημόνευσες ? :undecided-old:
Σημίτης κωστας γαπ Αλέξης Σαμαράς κερατάς απο Χανιά ηταν δοσιλογοι
Ίσως ο τσιπρας να κατατάσσεται στην κατηγορία άχρηστος
Οι άλλοι εντεταλμένοι πρποδοτες

Η Ελλάδα χρειάζεται εθνικογαμησμο
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.933
Πόντοι
9.931
Επιζω πριν πιάσεις τον στόμα σου τον Ανδρέα να έπλυνες με λιστεριν το στόμα σου

Με τον.ανδρεα ζουσαμε σαν άνθρωποι και χρεώνομασταν ομως
Με μητσοτακη σαν ζώα και κερδίζουν οι κολλητοί ολιγαρκής του και χρεωνομαατε παλι

Ελπίζω να καταλαβες
κανονικά σήμερα Κυριακή πριν πιάσει στο στόμα του τον ΑΝΔΡΕΑ έπρεπε να κοινωνήσει :angel:
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.706
Like
7.849
Πόντοι
2.306
Δηλαδή για όλα φταίει ο Μητσοτάκης.. Η εμπάθεια δεν έχει όρια.

Εχεις μια χώρα με μνημόνια και χρεωκοπία, με αποβιομηχάνιση και μην πόσα άλλα.
Για όλα ο Μητσοτάκη φταίει.
Ο Ανδρέας πουθενά, ο Τσιπρας πουθενά, ο Καραμανλής πουθενα, Ο Βενιζέλος πουθενα. Ο σημίτης πουθενα...

Εσύ κανεναν δεν ψήφισες???

Τύπε, εσύ είσαι ένας Σαμαρικός ; 'Η απλώς τον φοβάσαι ;

Χθεσινό


 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.535
Πόντοι
3.556
τον ΓΑΠ που έδωσε ηρωικές μάχες σωσίματος
και ήταν ο πρωτοπόρος της επαναστατικής ιδέας του Δημοψηφίσματος,
γιατί δεν τον μνημόνευσες ? :undecided-old:
Και αυτός και ο Πάγκαλος και ο Σαμαράς και αν ξεχνώ κανενα , ταπεινα συγγνωμη....
Ας κοιτάμε την μεγάλη εικόνα και αναλωνόμαστε στα μικρά μπας και κάνουμε κανενα βήμα μπροστά
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.933
Πόντοι
9.931
Και αυτός και ο Πάγκαλος και ο Σαμαράς και αν ξεχνώ κανενα , ταπεινα συγγνωμη....
Ας κοιτάμε την μεγάλη εικόνα και αναλωνόμαστε στα μικρά μπας και κάνουμε κανενα βήμα μπροστά
έλα φίλε ,κάνουμε και λίγο χιούμορ

Το πράμα είναι σαν τον Γόρδιο Δεσμό ..
Αν ΔΕΝ συνεχίσεις οπεκεπε ,δεν παίρνεις εκλογές
Αν συνεχίσεις οπεκεπε μεταλλάσσεσαι σε κλεφτοπασοκ και χάνεις την "ψυχή" της παράταξης
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.650
Πόντοι
48.917
κανονικά σήμερα Κυριακή πριν πιάσει στο στόμα του τον ΑΝΔΡΕΑ έπρεπε να κοινωνήσει :angel:
Ο.μπαμπας του κάθε μπράβοκουλή

Εντάξει μητσαρας.δυο καλο πσιδι αλλα αγνος
Όπως τα 4/5 οπαδοί του κουλη
Οι υπόλοιποι ειναι κάτι κομματοσκυλα η κολημενοι ή η ομάδα αλητείας ή πλακατζήδες τρολ
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.535
Πόντοι
3.556
έλα φίλε ,κάνουμε και λίγο χιούμορ

Το πράμα είναι σαν τον Γόρδιο Δεσμό ..
Αν ΔΕΝ συνεχίσεις οπεκεπε ,δεν παίρνεις εκλογές
Αν συνεχίσεις οπεκεπε μεταλλάσεσαι σε κλεφτοπασοκ και χάνεις την "ψυχή" της παράταξης
Ναι ο πολιτικός κάνει τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Υπάρχει όμως και κάποιος που τον ζητάει.... Δεν είμαστε εκτός κάδρου οι πολίτες...
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.933
Πόντοι
9.931
Ο.μπαμπας του κάθε μπράβοκουλή

Εντάξει μητσαρας.δυο καλο πσιδι αλλα αγνος
Όπως τα 4/5 οπαδοί του κουλη
Οι υπόλοιποι ειναι κάτι κομματοσκυλα η κολημενοι ή η ομάδα αλητείας ή πλακατζήδες τρολ
όπως τα λες !!!

για τον μητσάρα είδα ποστ που έκανε μιά μικρή κριτική για τις κουλολαλακίες
και τον πάω !!!
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.706
Like
7.849
Πόντοι
2.306
Ναι ο πολιτικός κάνει τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Υπάρχει όμως και κάποιος που τον ζητάει.... Δεν είμαστε εκτός κάδρου οι πολίτες...


Ωραίος, επιτέλους ένας κούλιγκαν που ομολογεί ότι είναι κλέφτες οι νεοδημοκράτες...


HL0iiNnWUAANszK.jpg
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.650
Πόντοι
48.917
Ναι ο πολιτικός κάνει τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Υπάρχει όμως και κάποιος που τον ζητάει.... Δεν είμαστε εκτός κάδρου οι πολίτες...
Χειρότερος πολιτικός στο θέμα οπεκεπε δεν εχει υπάρξει απο τον Μητσοτάκη
Σκατα τα έκανε...
Κ τον πιάσανε.με τη γίδα στην πλάτη κ δεν ηξερε να τα μπαλώσει κ δεν πλήρωσε τους εντιμους γωργους
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.535
Πόντοι
3.556
Ο.μπαμπας του κάθε μπράβοκουλή

Εντάξει μητσαρας.δυο καλο πσιδι αλλα αγνος
Όπως τα 4/5 οπαδοί του κουλη
Οι υπόλοιποι ειναι κάτι κομματοσκυλα η κολημενοι ή η ομάδα αλητείας ή πλακατζήδες τρολ
Αυτό είναι το πρόβλημα σου. Απο εδώ το πας , απο εκεί το πας, να πεις κάτι για τον Μητσοτάκη.
Προφανώς η ΝΔ έχει κομματόσκυλα.
Το ΠΑΣΟΚ δεν έχει, Ο ΣΥΡΙΖΑ / Τσίπρας δεν έχει, το ΚΚΕ δεν έχει .... Όλοι έχουν , αλλά απο εμπάθεια δεν το λες.
Και μετά , όταν αλλάξει το κόμμα εξουσίας, θα ΄λες μόνο για το άλλο, απο αντίδραση και εύκολη κριτική.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.535
Πόντοι
3.556
Ωραίος, επιτέλους ένας κούλιγκαν που ομολογεί ότι είναι κλέφτες οι νεοδημοκράτες...


HL0iiNnWUAANszK.jpg
Διαστρεβλώνεις όπως σε συμφέρει.
Κλέφτες υπάρχουν σε όλους. Αυτό είπα... Όλοι έχουν ισόποσο μερίδιο ευθύνης....
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.933
Πόντοι
9.931
Ναι ο πολιτικός κάνει τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Υπάρχει όμως και κάποιος που τον ζητάει.... Δεν είμαστε εκτός κάδρου οι πολίτες...
δες τι έγραψα ..

τους κάποιους που ζητάνε ,κάποιος τους διέφθειρε για να χρωματίζουν το νησί μονοκούκι πράσινο ..

Η επιδότηση-επιδόματα-λαδώματα είναι σαν τη πρέζα ...αν δεν την παρέχεις στους πρεζάκηδες θα πάνε (ψηφίσουν) σε άλλον
που θα τους την δώσει
Αυτό ονομάζεται εκμαυλισμός-διαφθορά του λαού που κάποιος όμως προκάλεσε ,
δηλαδή ο κάποιος είναι ο πρεζέμπορας :wink:
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.706
Like
7.849
Πόντοι
2.306
Διαστρεβλώνεις όπως σε συμφέρει.
Κλέφτες υπάρχουν σε όλους. Αυτό είπα... Όλοι έχουν ισόποσο μερίδιο ευθύνης....

Τύπε χρησιμοποίησα το ''κουλιγκαν'' για να μην σε πάω από την αρχή με το κουλίθιος...

ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ...
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.650
Πόντοι
48.917
Αυτό είναι το πρόβλημα σου. Απο εδώ το πας , απο εκεί το πας, να πεις κάτι για τον Μητσοτάκη.
Προφανώς η ΝΔ έχει κομματόσκυλα.
Το ΠΑΣΟΚ δεν έχει, Ο ΣΥΡΙΖΑ / Τσίπρας δεν έχει, το ΚΚΕ δεν έχει .... Όλοι έχουν , αλλά απο εμπάθεια δεν το λες.
Και μετά , όταν αλλάξει το κόμμα εξουσίας, θα ΄λες μόνο για το άλλο, απο αντίδραση και εύκολη κριτική.
Ασφαλώς κ θα ειμαι εμπαθείς με τον κουλη.που πρόδωσε τον απλό γνήσιο πατριώτη ελληνα μικρομεσαίο δημοκράτη επιχειρηματία
Από ΚΚΕ κ ανταρσία δεν θα περιμενσ τιποτα διαφορετικο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom