It's All Good Man
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 3.706
- Like
- 7.849
- Πόντοι
- 2.306
Δηλαδή για όλα φταίει ο Μητσοτάκης.. Η εμπάθεια δεν έχει όρια.Ε ναι με 40 % πήρες ο κερατάς απο τα Χανιά
Δεν φταίει αυτός αλλα οι βλακες που τον ψηφισαν
![]()
τον ΓΑΠ που έδωσε ηρωικές μάχες σωσίματοςΔηλαδή για όλα φταίει ο Μητσοτάκης.. Η εμπάθεια δεν έχει όρια.
Εχεις μια χώρα με μνημόνια και χρεωκοπία, με αποβιομηχάνιση και μην πόσα άλλα.
Για όλα ο Μητσοτάκη φταίει.
Ο Ανδρέας πουθενά, ο Τσιπρας πουθενά, ο Καραμανλής πουθενα, Ο Βενιζέλος πουθενα. Ο σημίτης πουθενα...
Εσύ κανεναν δεν ψήφισες???
Επιζω πριν πιάσεις τον στόμα σου τον Ανδρέα να έπλυνες με λιστεριν το στόμα σουΟ Ανδρέας πουθενά, ο
Εσύ κανεναν δεν ψήφισες???
Σημίτης κωστας γαπ Αλέξης Σαμαράς κερατάς απο Χανιά ηταν δοσιλογοιτον ΓΑΠ που έδωσε ηρωικές μάχες σωσίματος
και ήταν ο πρωτοπόρος της επαναστατικής ιδέας του Δημοψηφίσματος,
γιατί δεν τον μνημόνευσες ?![]()
κανονικά σήμερα Κυριακή πριν πιάσει στο στόμα του τον ΑΝΔΡΕΑ έπρεπε να κοινωνήσειΕπιζω πριν πιάσεις τον στόμα σου τον Ανδρέα να έπλυνες με λιστεριν το στόμα σου
Με τον.ανδρεα ζουσαμε σαν άνθρωποι και χρεώνομασταν ομως
Με μητσοτακη σαν ζώα και κερδίζουν οι κολλητοί ολιγαρκής του και χρεωνομαατε παλι
Ελπίζω να καταλαβες
Δηλαδή για όλα φταίει ο Μητσοτάκης.. Η εμπάθεια δεν έχει όρια.
Εχεις μια χώρα με μνημόνια και χρεωκοπία, με αποβιομηχάνιση και μην πόσα άλλα.
Για όλα ο Μητσοτάκη φταίει.
Ο Ανδρέας πουθενά, ο Τσιπρας πουθενά, ο Καραμανλής πουθενα, Ο Βενιζέλος πουθενα. Ο σημίτης πουθενα...
Εσύ κανεναν δεν ψήφισες???
Και αυτός και ο Πάγκαλος και ο Σαμαράς και αν ξεχνώ κανενα , ταπεινα συγγνωμη....τον ΓΑΠ που έδωσε ηρωικές μάχες σωσίματος
και ήταν ο πρωτοπόρος της επαναστατικής ιδέας του Δημοψηφίσματος,
γιατί δεν τον μνημόνευσες ?![]()
έλα φίλε ,κάνουμε και λίγο χιούμορΚαι αυτός και ο Πάγκαλος και ο Σαμαράς και αν ξεχνώ κανενα , ταπεινα συγγνωμη....
Ας κοιτάμε την μεγάλη εικόνα και αναλωνόμαστε στα μικρά μπας και κάνουμε κανενα βήμα μπροστά
Ο.μπαμπας του κάθε μπράβοκουλήκανονικά σήμερα Κυριακή πριν πιάσει στο στόμα του τον ΑΝΔΡΕΑ έπρεπε να κοινωνήσει![]()
Ναι ο πολιτικός κάνει τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Υπάρχει όμως και κάποιος που τον ζητάει.... Δεν είμαστε εκτός κάδρου οι πολίτες...έλα φίλε ,κάνουμε και λίγο χιούμορ
Το πράμα είναι σαν τον Γόρδιο Δεσμό ..
Αν ΔΕΝ συνεχίσεις οπεκεπε ,δεν παίρνεις εκλογές
Αν συνεχίσεις οπεκεπε μεταλλάσεσαι σε κλεφτοπασοκ και χάνεις την "ψυχή" της παράταξης
όπως τα λες !!!Ο.μπαμπας του κάθε μπράβοκουλή
Εντάξει μητσαρας.δυο καλο πσιδι αλλα αγνος
Όπως τα 4/5 οπαδοί του κουλη
Οι υπόλοιποι ειναι κάτι κομματοσκυλα η κολημενοι ή η ομάδα αλητείας ή πλακατζήδες τρολ
Ναι ο πολιτικός κάνει τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Υπάρχει όμως και κάποιος που τον ζητάει.... Δεν είμαστε εκτός κάδρου οι πολίτες...
Χειρότερος πολιτικός στο θέμα οπεκεπε δεν εχει υπάρξει απο τον ΜητσοτάκηΝαι ο πολιτικός κάνει τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Υπάρχει όμως και κάποιος που τον ζητάει.... Δεν είμαστε εκτός κάδρου οι πολίτες...
Αυτό είναι το πρόβλημα σου. Απο εδώ το πας , απο εκεί το πας, να πεις κάτι για τον Μητσοτάκη.Ο.μπαμπας του κάθε μπράβοκουλή
Εντάξει μητσαρας.δυο καλο πσιδι αλλα αγνος
Όπως τα 4/5 οπαδοί του κουλη
Οι υπόλοιποι ειναι κάτι κομματοσκυλα η κολημενοι ή η ομάδα αλητείας ή πλακατζήδες τρολ
Διαστρεβλώνεις όπως σε συμφέρει.Ωραίος, επιτέλους ένας κούλιγκαν που ομολογεί ότι είναι κλέφτες οι νεοδημοκράτες...
![]()
δες τι έγραψα ..Ναι ο πολιτικός κάνει τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Υπάρχει όμως και κάποιος που τον ζητάει.... Δεν είμαστε εκτός κάδρου οι πολίτες...
Διαστρεβλώνεις όπως σε συμφέρει.
Κλέφτες υπάρχουν σε όλους. Αυτό είπα... Όλοι έχουν ισόποσο μερίδιο ευθύνης....
Ασφαλώς κ θα ειμαι εμπαθείς με τον κουλη.που πρόδωσε τον απλό γνήσιο πατριώτη ελληνα μικρομεσαίο δημοκράτη επιχειρηματίαΑυτό είναι το πρόβλημα σου. Απο εδώ το πας , απο εκεί το πας, να πεις κάτι για τον Μητσοτάκη.
Προφανώς η ΝΔ έχει κομματόσκυλα.
Το ΠΑΣΟΚ δεν έχει, Ο ΣΥΡΙΖΑ / Τσίπρας δεν έχει, το ΚΚΕ δεν έχει .... Όλοι έχουν , αλλά απο εμπάθεια δεν το λες.
Και μετά , όταν αλλάξει το κόμμα εξουσίας, θα ΄λες μόνο για το άλλο, απο αντίδραση και εύκολη κριτική.