πολύ σωστά !!!τον αφησαν στη απεξω αυτον, εγω εχω φιλους που τους βόλεψε μια χαρά ο Πρόεδρος, ενας δουλευει μονιμος υπαλληλος στην Βουλη, ενας στην ΕΡΤ, και ενας σε αεροδρόμιο μονιμοι, ειμαστε απ το ιδιο χωριο
επίσης στα γραφεία των μκο δεν φτάνανε οι καρέκλες για τους βολεμένους ,
2 χιλιάρικα μισθό συν ένα χιλιάρικο μπόνους στα εκτός έδρας που επισκέπτονταν τις δομές στα νησιά
Τσάμπα χοτέλια και μάσες , όλα πληρωμένα από τον προυπολογισμό του κράτους
Έκανε δουλίτσα ο συριζα , βόλεψε πολλούς

