Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 124K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 20 άτομα (2 μέλη και 18 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 46,2%
  • Οχι

    Ψήφοι: 224 53,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    416

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
τον αφησαν στη απεξω αυτον, εγω εχω φιλους που τους βόλεψε μια χαρά ο Πρόεδρος, ενας δουλευει μονιμος υπαλληλος στην Βουλη, ενας στην ΕΡΤ, και ενας σε αεροδρόμιο μονιμοι, ειμαστε απ το ιδιο χωριο
πολύ σωστά !!!
επίσης στα γραφεία των μκο δεν φτάνανε οι καρέκλες για τους βολεμένους ,
2 χιλιάρικα μισθό συν ένα χιλιάρικο μπόνους στα εκτός έδρας που επισκέπτονταν τις δομές στα νησιά
Τσάμπα χοτέλια και μάσες , όλα πληρωμένα από τον προυπολογισμό του κράτους
Έκανε δουλίτσα ο συριζα , βόλεψε πολλούς
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.322
Like
14.523
Πόντοι
3.556
Το έχω ξαναγράψει η νδ εδώ και 7 χρόνια αύξησε τη ψαλίδα μετάξι φτωχών πλούσιων
Αυτό δεν θεωρείται επιτυχία για μια κυβέρνηση αλλά αποτυχία και λόγος για παραίτηση.
Όσο για την οικονομία κλπ που λέτε κάποιοι το χρέος τώρα που όλα πάνε καλά είναι μεγαλύτερο από το 2010 που μπήκαμε στο δντ και στην εποπτεία των μνημονιων
Αν ήταν ακόμα σοιμπλε νταισελμπλουμ λαγκαρντ στα ποστα και δεν υπήρχαν αλλά προβλήματα στην Ευρώπη ακόμα μνημόνια περαιτέρω θα είχαμε
Ο λόγος που σταμάτησε η Ελλάδα να είναι στο προσκήνιο είναι καθαρά ψυχολογικος
Αρχικά έφυγε μια αριστερή κυβέρνηση που δεν ήθελαν στη Δύση ήρθε ο κουλης το πιστό σκυλί και μετά ήρθε πανδημία και ρωσοουκρανικος πόλεμος οπότε το επίκεντρο έφυγε από τη λιτότητα και το στρίμωγμα των χρέους των κακών χωρών
Θέλω να πω οι συγκυρίες άλλαξαν την επικαιρότητα και όχι τα γεγονότα.
Τώρα είμαστε σε χειρότερη μοίρα από το 2010 που μπήκαμε στην εποπτεια
Μάλλον κοιτάς με παρωπίδες.
Υποκειμενική κρίση.
Απο εκεί και πέρα έχεις φτιάξει το σενάριο όπως σε βολεύει. Δηλαδή τον Τσίπρα δεν τον ήθελαν που τους πέρασε Σκόπια, Τράπεζες κλπ????
Μην ξεχνάς οτι επί Τσίπρα πέρασε στην συνείδηση του κόσμου, να πληρώνει και το περίπτερο με κάρτα, άρα οχι μαύρα....
Η ψαλίδα που λες έχει μεγαλώσει παγκοσμιώς και δεν φταίει ο ΝΔ, αλλά ΄έτσι είναι τώρα. Γιατί επί ΣΥΡΙΖΑ δεν μεγαλωσε η ψαλίδα?? Είναι φαινόμενο της εποχής.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
αλβανοι 2 % να πετύχεις σωστο ...
αλβανοι 2% καλα 98 τα κακα ..
αλβανοι μπηκαν στα χωραφια και καναν τα φυτοφαρμακα μοδα
αλβανοι στα 10 εργα που αναλαβανε τα 9 για το πουτσο ..μονο ζημια και ολο φθορές κατα τα αλλα μας πριζανε μπαλες οτι χωρις αυτους δεν θα ειχαμε ολυμπιακους
αλβανοι πηγαν στο διαολο τα μεροκαματα και απαιτουν απο τον ελληνα να γινει αυτη η φαρα αλλιως θα τον πουνε τεμπελη
ρε αη στο διαολο:coffee:
γέμισαν τις φυλακές και ποιός ξέρει πόσοι είναι οι ελληνοποιημένοι που χρεώνονται σαν έλληνες :confused:

τα επίσημα στοιχεία :
Πόσοι αλλοδαποί κρατούνται σήμερα στις ελληνικές φυλακές και για ποια αδικήματα
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.155
Like
5.588
Πόντοι
2.356
Τον δρακουμελ απο τα Χανιά ο διάβολος
Τον Ανδρέα της καρδιάς μας κ της ελουντας ,ο θεουλης
Και πάλι λάθος κάνεις, τον Δρακουμέλ δεν θέλει να τον ξέρει κανείς.
Τον άλλο........
Είναι αυτό που λέμε πάντως, αιωνία τους η μνήμη.
Ε, ας παραμείνει μνήμη :coffee::coffee::coffee:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
Εγώ θα σας πω μια ιστορία...


στην πρώτη δουλειά που έκανα πρακτική είχαμε διάφορους εργατοτεχνίτες και ανειδίκευτους εργάτες οι περισσότεροι ήταν αλβανοί..2-3 πακιστανοί και 2 Έλληνες...ο ένας ήταν οδηγός και ο άλλος ήταν μάστορας.

Μεγαλύτερο κηφήνα από τον οδηγό δεν έχω ξανά δει στην ζωή μου ο ζαν μπροστά του είναι πολεμική μηχανή....ο μόνος που ερχόταν να ρουφενιάψει τους συναδέλφους του...και ο μόνος που πέταγε σχόλια ότι καλά αυτός δεν είναι ίδιος με τους άλλους και προσπαθούσε να τους δώσει διαταγές επειδή ο οδηγός δεν είναι εργάτης. Ο μόνος που κάθε μέρα κάτι είχε...τη μια πόναγε το χέρι του, την άλλη ο κώλος του...και την τρίτη είχε πολύ ζέστη.


Όταν όμως τα έσπασε με την εταιρεία και πήρε πούλο...ήταν και ο μόνος που τους φώναζε στην επιθεώρηση εργασίας για μάρτυρες...και οι βλάκες δεν τον διαολόστηλαν.
 

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.596
Κριτικές
14
Like
17.102
γέμισαν τις φυλακές και ποιός ξέρει πόσοι είναι οι ελληνοποιημένοι που χρεώνονται σαν έλληνες :confused:

τα επίσημα στοιχεία :
Πόσοι αλλοδαποί κρατούνται σήμερα στις ελληνικές φυλακές και για ποια αδικήματα
σκουπιδια ολοι τους ...
ακομα και στις γειτονιες που ταχα ειναι αναρχοφιλελευθεροι και ζουνε μαζι ,10 βηματα πισω εχουν κανει οι ελληνες για να συνυπάρχουν και κάθονται και σουζα ..αλλα εχουν τοσα ντρογκια στον εγκεφαλο που το βαφτιζουν αλληλεγγύη ..:coffee:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
σκουπιδια ολοι τους ...
ακομα και στις γειτονιες που ταχα ειναι αναρχοφιλελευθεροι και ζουνε μαζι ,10 βηματα πισω εχουν κανει οι ελληνες για να συνυπάρχουν και κάθονται και σουζα ..αλλα εχουν τοσα ντρογκια στον εγκεφαλο που το βαφτιζουν αλληλεγγύη ..:coffee:
γενικά είναι ελαττωματικοί με δυσμορφίες
Το βλέπεις πως έχουν κοντά πόδια ,κοντά χέρια και περίεργα κεφάλια ,τα ξακουστά τεφάλ :2funny::2funny:
Όσοι ήρθανε σε επιμειξία με Σέρβους κ Ρουμάνους βελτιώθηκαν κ βγάλανε όμορφα κορίτσια για καβάλα :zfuck:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.604
Like
118.939
Πόντοι
16.631
Εγώ θα σας πω μια ιστορία...


στην πρώτη δουλειά που έκανα πρακτική είχαμε διάφορους εργατοτεχνίτες και ανειδίκευτους εργάτες οι περισσότεροι ήταν αλβανοί..2-3 πακιστανοί και 2 Έλληνες...ο ένας ήταν οδηγός και ο άλλος ήταν μάστορας.

Μεγαλύτερο κηφήνα από τον οδηγό δεν έχω ξανά δει στην ζωή μου ο ζαν μπροστά του είναι πολεμική μηχανή....ο μόνος που ερχόταν να ρουφενιάψει τους συναδέλφους του...και ο μόνος που πέταγε σχόλια ότι καλά αυτός δεν είναι ίδιος με τους άλλους και προσπαθούσε να τους δώσει διαταγές επειδή ο οδηγός δεν είναι εργάτης. Ο μόνος που κάθε μέρα κάτι είχε...τη μια πόναγε το χέρι του, την άλλη ο κώλος του...και την τρίτη είχε πολύ ζέστη.


Όταν όμως τα έσπασε με την εταιρεία και πήρε πούλο...ήταν και ο μόνος που τους φώναζε στην επιθεώρηση εργασίας για μάρτυρες...και οι βλάκες δεν τον διαολόστηλαν.
οτι υπαρχουν ρουφιανοι και δοσιλογοι στις δουλειες Ελληες υπαρχουν το ξερω,με εχουν ρουφιανεψει,εχω τσακωθει κλπ αλλα μην μου λες οτι οι αλλοδαποι ειναι καλυτεροι γιατι γνωριζω ΠΟΛΥ καλα το ποιον τους χρονια απο τον αδελφο μου και απο την κυρα στις δουλειες τους
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.276
Κριτικές
13
Like
13.037
γενικά είναι ελαττωματικοί με δυσμορφίες
Το βλέπεις πως έχουν κοντά πόδια ,κοντά χέρια και περίεργα κεφάλια ,τα ξακουστά τεφάλ :2funny::2funny:
Όσοι ήρθανε σε επιμειξία με Σέρβους κ Ρουμάνους βελτιώθηκαν κ βγάλανε όμορφα κορίτσια για καβάλα :zfuck:
Γιατί οι Έλληνες είναι καλύτεροι???
Τότε οι Σουηδοί οι Γερμανοί έπρεπε να μας είχαν του κλωτσου και του μπατσου επειδή ο μέσος ελλην είναι μελαχροινος Κόντος καραφλός και μαλλιαρος στο σωμα
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
οτι υπαρχουν ρουφιανοι και δοσιλογοι στις δουλειες Ελληες υπαρχουν το ξερω,με εχουν ρουφιανεψει,εχω τσακωθει κλπ αλλα μην μου λες οτι οι αλλοδαποι ειναι καλυτεροι γιατι γνωριζω ΠΟΛΥ καλα το ποιον τους χρονια απο τον αδελφο μου και απο την κυρα στις δουλειες τους
Δεν λέω αυτό...για εμένα δεν έχει να κάνει με εθνικότητα...αν ο άλλος είναι τεμπέλης ρουφιάνος μπορεί να είναι Έλληνας ή ξένος δεν έχει να κάνει.

Λέω ότι ο Έλληνας που τους έβλεπε αφ'υψηλού επειδή ήταν ξένοι εργάτες...ήταν ο χειρότερος παπάρας...νόμιζε ότι δικαιούται ειδική μεταχείριση και το έλεγε κιόλας ότι δεν είναι το ίδιο με αυτούς.

Ενώ στην πραγματικότητα προσέφερε τα λιγότερα και ήταν και ρουφιάνος.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.588
Κριτικές
42
Like
50.050
Πόντοι
28.246
Δεν λέω αυτό...για εμένα δεν έχει να κάνει με εθνικότητα...αν ο άλλος είναι τεμπέλης ρουφιάνος μπορεί να είναι Έλληνας ή ξένος δεν έχει να κάνει.

Λέω ότι ο Έλληνας που τους έβλεπε αφ'υψηλού επειδή ήταν ξένοι εργάτες...ήταν ο χειρότερος παπάρας...νόμιζε ότι δικαιούται ειδική μεταχείριση και το έλεγε κιόλας ότι δεν είναι το ίδιο με αυτούς.

Ενώ στην πραγματικότητα προσέφερε τα λιγότερα και ήταν και ρουφιάνος.
Πιάνεσαι από ένα μεμονωμένο παράδειγμα. Τα ίδια κάνουν και οι αλλοδαποί. Δεν έχει σύνορα το ρουφιανιλίκι και το γλείψιμο στον εργοδότη.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.276
Κριτικές
13
Like
13.037

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.604
Like
118.939
Πόντοι
16.631
Δεν λέω αυτό...για εμένα δεν έχει να κάνει με εθνικότητα...αν ο άλλος είναι τεμπέλης ρουφιάνος μπορεί να είναι Έλληνας ή ξένος δεν έχει να κάνει.

Λέω ότι ο Έλληνας που τους έβλεπε αφ'υψηλού επειδή ήταν ξένοι εργάτες...ήταν ο χειρότερος παπάρας...νόμιζε ότι δικαιούται ειδική μεταχείριση και το έλεγε κιόλας ότι δεν είναι το ίδιο με αυτούς.

Ενώ στην πραγματικότητα προσέφερε τα λιγότερα και ήταν και ρουφιάνος.
ααα οκ πασο....το χειροτερο μουνοπανο να ξερεις που εχω γνωρισει στην εργασιακη μου ζωη ηταν ελληνας μουσουλμανος αλλα στο τελος η ζωη τον γαμησε τον πεταξανε σαν λεμονοκουπα
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.596
Κριτικές
14
Like
17.102
γενικά είναι ελαττωματικοί με δυσμορφίες
Το βλέπεις πως έχουν κοντά πόδια ,κοντά χέρια και περίεργα κεφάλια ,τα ξακουστά τεφάλ :2funny::2funny:
Όσοι ήρθανε σε επιμειξία με Σέρβους κ Ρουμάνους βελτιώθηκαν κ βγάλανε όμορφα κορίτσια για καβάλα :zfuck:
Οι περισσότεροι ελληνες μεγαλωναμε με το μοτιβο φτιαχνουμε προσωπικότητα και οταν προσφερουμε θα λαβουμε ...και ειδικα για τα υλικα αγαθα ξεκιναγαμε με κατι μικρο και οσο μεγαλωναμε θα ανέβαινε και ο πήχης για τις προσδοκιες ...

αυτοι το παιδι τους να εχει μια βιτρινα ωστε να τους πει το παιδι μπραβο εισαι καλος και ο μηνας εχει 9
και αφου πλεον ειναι περισσότεροι βλεπουμε και τα αποτελεσματα ΒΑΒΕΛ ..
τα πολιτικα καθαρματα μια χαρα τα μαγειρεύουν ολα :coffee:
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.463
Like
49.289
Πόντοι
10.131

:2funny::2funny::2funny:

Δηλαδή οι πρώτοι που ήρθαν στο κομμα δεν ηταν καλή αλλα οι δεύτεροι θα ειναι;
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
Πιάνεσαι από ένα μεμονωμένο παράδειγμα. Τα ίδια κάνουν και οι αλλοδαποί. Δεν έχει σύνορα το ρουφιανιλίκι και το γλείψιμο στον εργοδότη.
ε αυτό είπα και εγώ

το έφερα ως παράδειγμα για να μην γενικεύουμε ότι κάποιοι είναι οι καλοί και κάποιοι οι κακοί.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
ααα οκ πασο....το χειροτερο μουνοπανο να ξερεις που εχω γνωρισει στην εργασιακη μου ζωη ηταν ελληνας μουσουλμανος αλλα στο τελος η ζωη τον γαμησε τον πεταξανε σαν λεμονοκουπα
εγώ έχω γνωρίσει πολλά μουνόπανα αλλά οι χειρότεροι δεν ήταν ποτέ το προσωπικό.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.513
Κριτικές
207
Like
67.552
Πόντοι
48.917
ααα οκ πασο....το χειροτερο μουνοπανο να ξερεις που εχω γνωρισει στην εργασιακη μου ζωη ηταν ελληνας μουσουλμανος αλλα στο τελος η ζωη τον γαμησε τον πεταξανε σαν λεμονοκουπα
Ελληνας μουσουλμανος?πρωυη φορά το ακουω
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom