Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 123K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 20 άτομα (8 μέλη και 12 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,0%
  • Οχι

    Ψήφοι: 224 54,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    415

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.836
Like
29.907
Πόντοι
6.256
αυτά σε μάθανε στα εξάρχεια ανθέλληνα αλβανάκο , να λες ψέματα , να προπαγανδίζεις μαλακιούλες
και να μισείς την Ελλάδα και την Ελληνική Αστυνομία

Μέχρι οι ζαίοι που σας ελληνοποιούσαν και σας είχαν στα ώπα ώπα ,σας βαριόντουσαν ...
Στους 50 πιο επικίνδυνους αναρχικούς (κλάιν μάιν) οι 10 είναι αλβαναριά π-ουτσεκάδες
"μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι" ρε άρρωστο σκιπτάρι :2funny:
Είστε υπεύθυνοι για το 90% της εγκληματικότητας στη χώρα μας , όπου ναρκωτικά,μαχαίρωμα,φονικό κ αλβανός

Λίστα με τους 50 πιο «δραστήριους» αναρχικούς έβγαλε ο Τόσκας, ανάμεσά τους Αλβανοί και Ασιάτες! - ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
Δεν θέλω να παρεξηγηθείς (πολύ)

αλλά με αυτούς που αναφέρεις...πάτε πακέτο...η φάρα σου εννοώ...στα ίδια αυτόφωρα, ίδιες δικογραφίες...ίδιες ποινές...ίδιες εγκληματικές οργανώσεις...πολλές φορές και ίδια μπραβιλίκια....

υπόκοσμος δηλαδή

Η διαφορά είναι ότι η φάρα σου πουλάει και πνεύμα για να δικαιολογήσει τα σκατά μέσα στο κεφάλι.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.818
Κριτικές
2
Like
33.854
Πόντοι
9.931
Δεν θέλω να παρεξηγηθείς (πολύ)

αλλά με αυτούς που αναφέρεις...πάτε πακέτο...η φάρα σου εννοώ...στα ίδια αυτόφωρα, ίδιες δικογραφίες...ίδιες ποινές...ίδιες εγκληματικές οργανώσεις...πολλές φορές και ίδια μπραβιλίκια....

υπόκοσμος δηλαδή

Η διαφορά είναι ότι η φάρα σου πουλάει και πνεύμα για να δικαιολογήσει τα σκατά μέσα στο κεφάλι.
αλβανέ αναρχοφασιστερέ σου παραθέτω συνέχεια λινκ της φάρας σου και εκνευρίζεσαι
Έκοψες και τα μελό σεντόνια ρε κοπρόσκυλο του Ράμα
Μου θέλεις και σπίτι λουξ αλλά φτηνό στην Ελλάδα βρε θρασύμι :2funny:

Εκεί στη κατάληψη που ξημεροβραδιάζεσαι 24ωρο με το λάπτοπ στο σάιτ, θα μείνεις ...
Μέχρι να έρθουνε τα παλικάρια των ΜΑΤ να σε μαυρίσουνε στο ξύλο :2funny:
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.153
Κριτικές
18
Like
15.304
Πόντοι
3.246
θα συνδράμω θα στείλω τις καλύτερες ευχές μου και το καλύτερο μπουκάλι ουίσκι δώρο :coffee:
εκτός από ρηχό και πολύ χλιαρό.

Δείξε την ανθρώπινη θέρμη σου χωρίς υπολογισμό και δεύτερες σκέψεις, μάθε να δίνεσαι γι αυτούς που εκτιμάς.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.836
Like
29.907
Πόντοι
6.256
αλβανέ αναρχοφασιστερέ σου παραθέτω συνέχεια λινκ της φάρας σου και εκνευρίζεσαι
Έκοψες και τα μελό σεντόνια ρε κοπρόσκυλο του Ράμα
Μου θέλεις και σπίτι λουξ αλλά φτηνό στην Ελλάδα βρε θρασύμι :2funny:

Εκεί στη κατάληψη που ξημεροβραδιάζεσαι 24ωρο με το λάπτοπ στο σάιτ, θα μείνεις ...
Μέχρι να έρθουνε τα παλικάρια των ΜΑΤ να σε μαυρίσουνε στο ξύλο :2funny:
Καλά φοβερό...άλλο ένα αστείο για αλβανούς και αριστερούς :rockon::2funny::2funny::2funny::rockon: κλαίω δεν κρατιέμαι

εντάξει...πάρε δρόμο τώρα και καλό κουράγιο πρέπει να έχει πολύ ζέστη σήμερα στα κάτω πατήσια

και όπως πας στο περίπτερο χαιρέτα και τις 48 εθνικότητες που μένετε στο ίδιο τετράγωνο :tooth::tooth::tooth:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.836
Like
29.907
Πόντοι
6.256
εκτός από ρηχό και πολύ χλιαρό.

Δείξε την ανθρώπινη θέρμη σου χωρίς υπολογισμό και δεύτερες σκέψεις, μάθε να δίνεσαι γι αυτούς που εκτιμάς.
μαν...πρέπει να μάθεις να τρολάρεις αλλιώς δεν θα επιβιώσεις στο σαιτ μας θα σε κατασπαράξουν οι μύστες :undecided-old:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.818
Κριτικές
2
Like
33.854
Πόντοι
9.931
Καλά φοβερό...άλλο ένα αστείο για αλβανούς και αριστερούς :rockon::2funny::2funny::2funny::rockon: κλαίω δεν κρατιέμαι

εντάξει...πάρε δρόμο τώρα και καλό κουράγιο πρέπει να έχει πολύ ζέστη σήμερα στα κάτω πατήσια

και όπως πας στο περίπτερο χαιρέτα και τις 48 εθνικότητες που μένετε στο ίδιο τετράγωνο :tooth::tooth::tooth:
τι λε πάλι ρε αναρχοβλαμένε π-ουτσεκάκο ?
από που να φύγω βρε ρεμάλι ? από τη χώρα μου ?
Με τους φόρους μου σε τρέφω ρε σκιπτάρι του ελέους όπως τρέφω τους αλβανούς που γέμισαν τις φυλακές

Δεν έχω κοντά μου περίπτερο και δεν ψωνίζω από περίπτερα εκτός αν κατέβω κέντρο για αλβανιδούλες :smiling-face-with-heart-eyes:

*** το αστείο ποιό είναι ? η ανακοίνωση της αστυνομίας για αλβανούς αναρχικούς ?
και μάλιστα επί σύριζα ?
Μετά την λες στους κουλικούς ... χειρότερος είσαι ρε απίθανε !!~!!
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.317
Like
14.513
Πόντοι
3.556
Γιατι ο Μητσοτακης μας εφερε στον πατο της ΕΕ
Δες οικονομικους δεικτες
Φίλε δεν σε έφερε ο Μητσοτάκης στον πάτο. Κοίτα που ήσουνα το 19 και που σήμερα. Κοίτα που ήσουνα το 12-13 και που το 19 . Το μόνο που μπορείς να ψάξεις είναι αν μπορούσε να ανέβει πιο γρήγορα ή οχι και μεεπιχειρήματα.
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.153
Κριτικές
18
Like
15.304
Πόντοι
3.246
μαν...πρέπει να μάθεις να τρολάρεις αλλιώς δεν θα επιβιώσεις στο σαιτ μας θα σε κατασπαράξουν οι μύστες :undecided-old:
Ναι, όντως εσύ προσπαθείς να μάθεις να τρολάρεις για να επιβιώσεις στο σάιτ αλλά το αποτέλεσμα είναι να μοιάζεις με την ωραία Αφροξυλάνθη στο κέντρο του κατά φαντασίαν κόσμου σου να προσπαθεί να κρατήσει άθικτο τον πολύτιμο παρθενικό της υμένα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.505
Κριτικές
207
Like
67.537
Πόντοι
48.917
Είσαι σίγουρος πως τον έχει ο καλός Θεούλης??
Μη γράφεις άδικα σε λάθος "κάτοχο"......
Τον δρακουμελ απο τα Χανιά ο διάβολος
Τον Ανδρέα της καρδιάς μας κ της ελουντας ,ο θεουλης
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.836
Like
29.907
Πόντοι
6.256
τι λε πάλι ρε αναρχοβλαμένε π-ουτσεκάκο ?
από που να φύγω βρε ρεμάλι ? από τη χώρα μου ?
Με τους φόρους μου σε τρέφω ρε σκιπτάρι του ελέους όπως τρέφω τους αλβανούς που γέμισαν τις φυλακές

Δεν έχω κοντά μου περίπτερο και δεν ψωνίζω από περίπτερα εκτός αν κατέβω κέντρο για αλβανιδούλες :smiling-face-with-heart-eyes:

*** το αστείο ποιό είναι ? η ανακοίνωση της αστυνομίας για αλβανούς αναρχικούς ?
και μάλιστα επί σύριζα ?
Μετά την λες στους κουλικούς ... χειρότερος είσαι ρε απίθανε !!~!!
κοίτα το καλύτερο θα ήταν να μας αδειάσετε τη γωνιά από τη χώρα ναι...να ναυλώσουμε ένα καράβι για τα ορφανά του ηλία...και να σας αφήσουμε στα ανοιχτά να πάτε στις ΗΠΑ ως λαθρομετανάστες να σας στείλει ο τράμπαρος σε καμιά σιέρα λεόνε

αλλά προς ώρας εννοώ πάρε δρόμο μην με ζαλίζεις άλλο με τις ψυχωτικές σου αρλούμπες

άνοιξε κάνα παράθυρο να μπει ρεύμα από την αχαρνών έχει καύσωνα...και μη βγαίνεις τα βράδυα στην λιοσίων θα σε ψυρίσουν μετά τις 10.00 :2funny:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.836
Like
29.907
Πόντοι
6.256
Ναι, όντως εσύ προσπαθείς να μάθεις να τρολάρεις για να επιβιώσεις στο σάιτ αλλά το αποτέλεσμα είναι να μοιάζεις με την ωραία Αφροξυλάνθη στο κέντρο του κατά φαντασίαν κόσμου σου να προσπαθεί να κρατήσει άθικτο τον πολύτιμο παρθενικό της υμένα.
και όλα αυτά επειδή δεν συμφωνώ με τον φασίστα ε? :sopase:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.818
Κριτικές
2
Like
33.854
Πόντοι
9.931
κοίτα το καλύτερο θα ήταν να μας αδειάσετε τη γωνιά από τη χώρα ναι...να ναυλώσουμε ένα καράβι για τα ορφανά του ηλία...και να σας αφήσουμε στα ανοιχτά να πάτε στις ΗΠΑ ως λαθρομετανάστες να σας στείλει ο τράμπαρος σε καμιά σιέρα λεόνε

αλλά προς ώρας εννοώ πάρε δρόμο μην με ζαλίζεις άλλο με τις ψυχωτικές σου αρλούμπες

άνοιξε κάνα παράθυρο να μπει ρεύμα από την αχαρνών έχει καύσωνα...και μη βγαίνεις τα βράδυα στην λιοσίων θα σε ψυρίσουν μετά τις 10.00 :2funny:
καλές οι μλκιούλες που σε έμαθαν στη συνιστώσα του σύριζα αλλά πάλιωσε αλβανέ φασιστεράκο
Η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού σας απεχθάνεται, κουράσατε με τα εγκλήματα σας και τα ναρκωτικά σας
Τις καλύτερες φάπες τις ρίχνουν οι οννεδίτες να ξέρεις
και σίγουρα γνωρίζεις πόσο βαρύ χέρι έχουνε τα παλικάρια των ΜΑΤ:cheesy:

Να σου φύγει η ψύχωση με τις περιουσίες των Ελλήνων,
πήγαινε δούλεψε μιά και δυο κ 3 δουλειές να αγοράσεις ένα σπιτάκι
Περιμένοντας τον Μπαρουφάκη να σου φτιάξει την οικονομία , θα μείνεις λεχρίτης σε όλη σου τη ζωή ...
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.153
Κριτικές
18
Like
15.304
Πόντοι
3.246
και όλα αυτά επειδή δεν συμφωνώ με τον φασίστα ε? :sopase:
Με κανέναν δε συμφωνείς εκτός απ' τον εαυτό σου κι αυτό ίσως, but it's not my problem.

Απλά χαζολογάμε στο μπού με τη φασάρα σου, ενίοτε διασκεδαστικό,άλλοτε απογοητευτικό.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.818
Κριτικές
2
Like
33.854
Πόντοι
9.931
Ναι, όντως εσύ προσπαθείς να μάθεις να τρολάρεις για να επιβιώσεις στο σάιτ αλλά το αποτέλεσμα είναι να μοιάζεις με την ωραία Αφροξυλάνθη στο κέντρο του κατά φαντασίαν κόσμου σου να προσπαθεί να κρατήσει άθικτο τον πολύτιμο παρθενικό της υμένα.
του παραθέτω λινκ επί κυβέρνησης σύριζα που ομολογούν πως οι αναρχικοί είναι αλβανοί
και μουλαρώνει ο μοσκιός, όχι δεν είναι έτσι κτλπ τρελά του :2funny:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.818
Κριτικές
2
Like
33.854
Πόντοι
9.931
Με κανέναν δε συμφωνείς εκτός απ' τον εαυτό σου κι αυτό ίσως, but it's not my problem.

Απλά χαζολογάμε στο μπού με τη φασάρα σου, ενίοτε διασκεδαστικό,άλλοτε απογοητευτικό.
αν το Ελληνικό κράτος του δώσει σπίτι ,:tooth:νεόκτιστο όπωςτο ονειρεύεται ,
λες να απαιτεί και εξοχικό Καλντέρα Σαντορίνη ? :tooth:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.836
Like
29.907
Πόντοι
6.256
Με κανέναν δε συμφωνείς εκτός απ' τον εαυτό σου κι αυτό ίσως, but it's not my problem.

Απλά χαζολογάμε στο μπού με τη φασάρα σου, ενίοτε διασκεδαστικό,άλλοτε απογοητευτικό.
Ολα καλά και εγώ γελάω μαζί σας μερικές φορές

Απλά όταν βλέπω κάποια πράγματα εγώ τα στηλιτεύω.

Εσυ μπορεί να τα κάνεις γαργάρα ή και να τα χειροκροτείς.
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.153
Κριτικές
18
Like
15.304
Πόντοι
3.246
του παραθέτω λινκ επί κυβέρνησης σύριζα που ομολογούν πως οι αναρχικοί είναι αλβανοί
και μουλαρώνει ο μοσκιός, όχι δεν είναι έτσι κτλπ τρελά του :2funny:
Έ ναι τέτοιο πείσμα ούτε τηγανοκέφαλο πουτσεκάκι να 'ταν. :think: λες να ναι όντως;;;;:new_shocked:

Βέβαια εξακολουθώ να τον βλέπω με μια άλφα συμπάθεια αλλά σιγά μην το εκτιμήσει.
 
  • Αγάπη
Αντιδράσεις: ROB. C

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.818
Κριτικές
2
Like
33.854
Πόντοι
9.931
Έ ναι τέτοιο πείσμα ούτε τηγανοκέφαλο πουτσεκάκι να 'ταν. :think: λες να ναι όντως;;;;:new_shocked:

Βέβαια εξακολουθώ να τον βλέπω με μια άλφα συμπάθεια αλλά σιγά μην το εκτιμήσει.
φαντάσου να ήταν γκόμενα και να έμπλεκες μαζί της ή να τον είχες πεθερούλα :2funny:
:2funny::2funny::2funny:
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.153
Κριτικές
18
Like
15.304
Πόντοι
3.246
Ολα καλά και εγώ γελάω μαζί σας μερικές φορές

Απλά όταν βλέπω κάποια πράγματα εγώ τα στηλιτεύω.

Εσυ μπορεί να τα κάνεις γαργάρα ή και να τα χειροκροτείς.
Μα κι εγώ βλέπω πράγματα σε σένα και τα στηλιτεύω.

Να ξέρεις ότι σου γράφω είναι προϊόν πιότερο σκέψης και λιγότερο παρόρμησης πόσο μάλλον εμπάθειας.

Ότι σου είναι χρήσιμο το κρατάς γι αργότερα, δεν είπα ότι απαιτώ και δή τώρα αμέσως να συμφωνήσεις μαζί μου.
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom