tweenpeaks
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2026
- Μηνύματα
- 353
- Like
- 470
- Πόντοι
- 21
Σαραβαλακια 20ετιας στους δρομους, εστιατορια που βλεπεις σχεδον μονο τουριστες (ο ελληνας μονο για καφε εχει λεφτα) φιλος μου καθηγητης με 18 χρονια προυπηρεσιας παιρνει 1100 ευρω που του φτανουν να νοικιασει υπογειο σε κακη περιοχηΩραία και πολύ καλά κανείς, απλά στα μάτια μου δικαιολογείσαι να μιλάς για οικονομικούς δείκτες και ίσως να αγνοείς την πραγματική οικονομία και καθημερινότητα του Έλληνα. Ο ΜΕΣΟΣ Έλληνας ούτε πεθαίνει της πείνας, ούτε ψάχνει στους κάδους και σίγουρα ζει αρκετά καλύτερα απ ότι 5-10 χρόνια πριν παρά την ακρίβεια και τα κόστη, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΑΙΓΕΤΑΙ δεξιά αριστερά.
Καμια σχεση με την υπολοιπη Ευρωπη


,


