Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 124K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 8 άτομα (4 μέλη και 4 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 46,2%
  • Οχι

    Ψήφοι: 224 53,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    416

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
355
Like
482
Πόντοι
21
Ωραία και πολύ καλά κανείς, απλά στα μάτια μου δικαιολογείσαι να μιλάς για οικονομικούς δείκτες και ίσως να αγνοείς την πραγματική οικονομία και καθημερινότητα του Έλληνα. Ο ΜΕΣΟΣ Έλληνας ούτε πεθαίνει της πείνας, ούτε ψάχνει στους κάδους και σίγουρα ζει αρκετά καλύτερα απ ότι 5-10 χρόνια πριν παρά την ακρίβεια και τα κόστη, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΑΙΓΕΤΑΙ δεξιά αριστερά.
Σαραβαλακια 20ετιας στους δρομους, εστιατορια που βλεπεις σχεδον μονο τουριστες (ο ελληνας μονο για καφε εχει λεφτα) φιλος μου καθηγητης με 18 χρονια προυπηρεσιας παιρνει 1100 ευρω που του φτανουν να νοικιασει υπογειο σε κακη περιοχη
Καμια σχεση με την υπολοιπη Ευρωπη
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
το ξέρουμε ρε αλβανίδι πόσο αρκίντι είσαι :grin:
ρε συ

έχεις αναρωτηθεί ποτέ ποιο ήταν το γεγονός που σε έκανε έτσι? κάποιο τραύμα ίσως? κάποια τραμπούκα?

δηλαδή ειλικρινά...ξέρεις κανέναν που να ασχολείται με αυτές τις μαλακίες 24/7?

πόσο δυστυχισμένος πρέπει να είσαι όταν ο "εγκέφαλος" σου είναι γεμάτος με 3 λέξεις "αλβανοί, πούστηδες, λάθρο"


το ξέρεις ότι...αυτά που σκεφτόμαστε αυτά εξωτερικεύουμε...δηλαδή πόσο τριμπούρδελο πρέπει να είναι το κεφάλι σου μέσα :tooth::tooth::tooth:
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
Ακόμα με την Καρυστιανού ασχολείστε ;

Γνωρίζει τάβλι η Μαρία ;
Κάνει photo op σε ράλι η Μαρία ;
Παίζει τένις η Μαρία ;



...Φανταστείτε ποσοστά Κούλη :2funny:


HLzNHUAWcAAqeVV.jpg
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
ρε συ

έχεις αναρωτηθεί ποτέ ποιο ήταν το γεγονός που σε έκανε έτσι? κάποιο τραύμα ίσως? κάποια τραμπούκα?

δηλαδή ειλικρινά...ξέρεις κανέναν που να ασχολείται με αυτές τις μαλακίες 24/7?

πόσο δυστυχισμένος πρέπει να είσαι όταν ο "εγκέφαλος" σου είναι γεμάτος με 3 λέξεις "αλβανοί, πούστηδες, λάθρο"


το ξέρεις ότι...αυτά που σκεφτόμαστε αυτά εξωτερικεύουμε...δηλαδή πόσο τριμπούρδελο πρέπει να είναι το κεφάλι σου μέσα :tooth::tooth::tooth:
έχεις πάθει ολική εμπλοκή ρε αναρχοελευθεριακούλη αλβανοφασίστα:respect: ,
σου παραθέτω στοιχεία της :tooth:ράτσας σου και απαντάς σαν βαριά παραπληγικός :2funny:
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:

Παλαιό Φάληρο: Ψυχρός και προκλητικός ο «βιαστής με το τατουάζ» -«Ήθελα οπωσδήποτε να κάνω σεξ» - iefimerida.gr
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
Ο ΜΕΣΟΣ Έλληνας ούτε πεθαίνει της πείνας, ούτε ψάχνει στους κάδους
ουδείς όχι μόνο μέσος Έλληνας αλλά ούτε και αλλοδαπός "επαίτης" δεν πεινάει στην Ελλάδα
Το "πεινάμε" είναι ουρανομήκης παπαριά
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
έχεις πάθει ολική εμπλοκή ρε αναρχοελευθεριακούλη αλβανοφασίστα:respect: ,
σου παραθέτω στοιχεία της :tooth:ράτσας σου και απαντάς σαν βαριά παραπληγικός :2funny:
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:

Παλαιό Φάληρο: Ψυχρός και προκλητικός ο «βιαστής με το τατουάζ» -«Ήθελα οπωσδήποτε να κάνω σεξ» - iefimerida.gr
Αυτό σου εξηγώ

έχεις δει εσύ έστω και 1 σε όλο το σαιτ μη σου πω και σε όλη την κοινωνία να ασχολείται όλη μέρα με ράτσες και αλλοδαπούς και γκειδες?

έχεις δει να αντιδρά θετικά έστω και ένας στις ρατσιστικές μισάνθρωπες μαλακίες που αραδιάζεις?

μισάνθρωπες όχι επειδή οι εγκληματίες είναι άνθρωποι αλλά επειδή εσύ ενδιαφέρεσαι για την "ράτσα" και όχι για το έγκλημα...όπως απέδειξες χτες που έβγαλες και θύμα το κωλοπαίδι που σκότωσε τον άνθρωπο.

γενικά...μήπως πρέπει να εξετάσεις το ενδεχόμενο να έχεις κάποια βίδα λάσκα στον λειψό σου εγκέφαλο? :confused:
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.154
Κριτικές
18
Like
15.307
Πόντοι
3.246
Μια τοποθέτηση με άψογη χρήση της ελληνικής γλώσσας και θέσεις που υποστηρίζω απόλυτα

Όντως εξαιρετική, μπράβο της και για την αναφορά στον Παπαδιαμάντη!
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
Αυτό σου εξηγώ

έχεις δει εσύ έστω και 1 σε όλο το σαιτ μη σου πω και σε όλη την κοινωνία να ασχολείται όλη μέρα με ράτσες και αλλοδαπούς και γκειδες?

έχεις δει να αντιδρά θετικά έστω και ένας στις ρατσιστικές μισάνθρωπες μαλακίες που αραδιάζεις?

μισάνθρωπες όχι επειδή οι εγκληματίες είναι άνθρωποι αλλά επειδή εσύ ενδιαφέρεσαι για την "ράτσα" και όχι για το έγκλημα...όπως απέδειξες χτες που έβγαλες και θύμα το κωλοπαίδι που σκότωσε τον άνθρωπο.

γενικά...μήπως πρέπει να εξετάσεις το ενδεχόμενο να έχεις κάποια βίδα λάσκα στον λειψό σου εγκέφαλο? :confused:
ότι είσαι αναρχομπαφιάρης κ βγάζεις πράματα από το νοσηρό κεφάλι σου είναι γνωστό !!
Αλλά να μου λες ότι έβγαλα θύμα τα αλβανάκια που σκότωσαν το παιδάκι μόνο ένας κομπλαρισμένος π-ουτσεκάς
σαν και σένα μπορεί να το ισχυριστεί

Και στην υπόθεση Λυγγερίδη και στην υπόθεση της Καλλιθέας
και σε οποιαδήποτε υπόθεση με ναρκωτικά εμπλέκονται αλβανοί
Η Ελληνική Αστυνομία και οι δικογραφίες το λένε αλβανέ :2funny:

Επίσης δεν χρειάζεται να τονίζεις τα πιστεύω σου περί λοάτκι-λάθρων-κακοποιών ,
το γνωρίζουμε πως είσαι αναρχικός στη χώρα μας και εθνίκι στην αλβανία
Το έχουμε γράψει εκατοντάδες φορές

Να σέβεσαι την Ελλάδα που σε σιτίζει και προσπαθεί να σε κάνει άνθρωπο
και μην αλβανιάζεσαι δηλαδή δεν έχεις δικαίωμα να κατηγορείς Έλληνες κ Ελληνικά κόμματα
Την κριτική την κάνουμε Έλληνες προς Έλληνες,
εσύ είσαι αλλοδαπός , ξένος :wink:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
ότι είσαι αναρχομπαφιάρης κ βγάζεις πράματα από το νοσηρό κεφάλι σου είναι γνωστό !!
Αλλά να μου λες ότι έβγαλα θύμα τα αλβανάκια που σκότωσαν το παιδάκι μόνο ένας κομπλαρισμένος π-ουτσεκάς
σαν και σένα μπορεί να το ισχυριστεί

Και στην υπόθεση Λυγγερίδη και στην υπόθεση της Καλλιθέας
και σε οποιαδήποτε υπόθεση με ναρκωτικά εμπλέκονται αλβανοί
Η Ελληνική Αστυνομία και οι δικογραφίες το λένε αλβανέ :2funny:

Επίσης δεν χρειάζεται να τονίζεις τα πιστεύω σου περί λοάτκι-λάθρων-κακοποιών ,
το γνωρίζουμε πως είσαι αναρχικός στη χώρα μας και εθνίκι στην αλβανία
Το έχουμε γράψει εκατοντάδες φορές

Να σέβεσαι την Ελλάδα που σε σιτίζει και προσπαθεί να σε κάνει άνθρωπο
και μην αλβανιάζεσαι δηλαδή δεν έχεις δικαίωμα να κατηγορείς Έλληνες κ Ελληνικά κόμματα
Την κριτική την κάνουμε Έλληνες προς Έλληνες,
εσύ είσαι αλλοδαπός , ξένος :wink:

Θύμα πήγες να βγάλεις το μαλακιστήρι που αμόλησε την φωτοβολίδα...επειδή είναι έλληνας δεν σε νοιάζει που σκότωσε τον άνθρωπο...είπες ότι είναι εξιλαστήριο θύμα...

γιατί αυτός δεν έχει δικογραφία??? εκεί δεν την πιστεύεις?

Στην Ελλάδα κάτι τέτοιους σαν εσένα τους στείλαμε πίσω από εκεί που ήρθαν

Το μόνο πιστεύω που έχω είναι ότι ψυχάκηδες σαν εσένα πρέπει να βρίσκονται στο περιθώριο μη σου πω να σας απελλάσουμε κιόλας να ξεβρομίσει ο τόπος :confused:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
Θύμα πήγες να βγάλεις το μαλακιστήρι που αμόλησε την φωτοβολίδα...επειδή είναι έλληνας δεν σε νοιάζει που σκότωσε τον άνθρωπο...είπες ότι είναι εξιλαστήριο θύμα...

γιατί αυτός δεν έχει δικογραφία??? εκεί δεν την πιστεύεις?

Στην Ελλάδα κάτι τέτοιους σαν εσένα τους στείλαμε πίσω από εκεί που ήρθαν

Το μόνο πιστεύω που έχω είναι ότι ψυχάκηδες σαν εσένα πρέπει να βρίσκονται στο περιθώριο μη σου πω να σας απελλάσουμε κιόλας να ξεβρομίσει ο τόπος :confused:
σου έχω βασανίσει τα εσώψυχα ανθέλληνα αναρχικέ αλβανιάρη :2funny:
Πήρες θάρρος που δεν σου απαντάνε όπως σου αρμόζει υπάνθρωπε π-ουτσεκά :police:

πάρε λινκ να ξεστραβωθείς βλήμα αναρχαλβανίδι που έβγαλα θύματα τους συμπατριώτες σου μακελάρηδες , κούρβα :2funny:

Λαθρομετανάστες στην Ελλάδα/(λαθρο)μετανάστευση γενικώς

υπάρχει ένα για woke ατζέντα που υποστηρίζεις εδώ στην ελλάδα , στη χώρα σου nope

και ένα άλλο για αναρχικούς πουτάνας γιούς , ψάχτο μούργο :2funny:
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.154
Κριτικές
18
Like
15.307
Πόντοι
3.246
ρε συ

έχεις αναρωτηθεί ποτέ ποιο ήταν το γεγονός που σε έκανε έτσι? κάποιο τραύμα ίσως? κάποια τραμπούκα?

δηλαδή ειλικρινά...ξέρεις κανέναν που να ασχολείται με αυτές τις μαλακίες 24/7?

πόσο δυστυχισμένος πρέπει να είσαι όταν ο "εγκέφαλος" σου είναι γεμάτος με 3 λέξεις "αλβανοί, πούστηδες, λάθρο"


το ξέρεις ότι...αυτά που σκεφτόμαστε αυτά εξωτερικεύουμε...δηλαδή πόσο τριμπούρδελο πρέπει να είναι το κεφάλι σου μέσα :tooth::tooth::tooth:
Αντί να ευχαριστείς τον άνθρωπο που ασχολείται με χιούμορ μαζί σου για το ΔΙΚΟ σου καλό, κάθεσαι κι αραδιάζεις ασύστολα ψεύδη, καλά σου κάνει ντε εφόσον ουδέποτε παραδέχεσαι λάθος, σα μυξοπαρθένα κάνεις... μια φορά έστω να πεις ένα "οκ, θα το σκεφτώ, μπορεί και να χεις δίκιο φίλε"!!!

Εχτές μόνο αντιπαρατέθηκες με καμμιά 10αριά μόνο σε αυτό το νήμα, σταχυολογώντας έτσι πρόχειρα, Αθηναίος44, τουίνπηκ, Ζανκλώ, Μπαρόκ, Ρομπ,Μπάτμαν44, η αφεντιά μου κλπ κλπ. Ρε ούτε το κέντρο του κόσμου νά σουνα τέτοια... "σύνδεση" κυριολεκτικά με όλους!!!... αλλά και τέτοια ξεροκεφαλιά, παρ' όλα τα αρκετά σωστά που κατά καιρούς γράφεις.

Αναρωτήθηκες ποτέ λοιπόν, πώς είναι δυνατόν να έχεις πάντα απόλυτα δίκιο απέναντι σ' όλους αυτούς που στη λένε επί καθημερινής 24/7; Μήπως βλέπουν κάτι που εσύ αρνείσαι πεισματικά; Έχεις ποτέ εκφράσει δημόσια την εκτίμηση σου σε κάποιο νίκ;;;;
... και γιατί όχι, μη σε πούνε κλώνο; Έλεος ρε φίλε.

Οπότε μάλλον το μότττο σου είναι me and me against the world...

Τέλος να σου υπενθυμίσω ότι ο όντως φασίστας, μαύρος κόκκινος ρόζ κίτρινος κλπ στερείται ΧΙΟΥΜΟΡ και εν κατακλείδει, ναι, σ' ένα χιουμοριστικό/σουρεαλιστικό σύμπαν ενδεχομένως να "είσαι" ή να ομοιάζεις με ουτσεκά της πούτσας.

Αυτά από μένα, αγαπητέ.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
σου έχω βασανίσει τα εσώψυχα ανθέλληνα αναρχικέ αλβανιάρη :2funny:
Πήρες θάρρος που δεν σου απαντάνε όπως σου αρμόζει υπάνθρωπε π-ουτσεκά :police:

πάρε λινκ να ξεστραβωθείς βλήμα αναρχαλβανίδι που έβγαλα θύματα τους συμπατριώτες σου μακελάρηδες , κούρβα :2funny:

Λαθρομετανάστες στην Ελλάδα/(λαθρο)μετανάστευση γενικώς

υπάρχει ένα για woke ατζέντα που υποστηρίζεις εδώ στην ελλάδα , στη χώρα σου nope

και ένα άλλο για αναρχικούς πουτάνας γιούς , ψάχτο μούργο :2funny:
ψάξε βοήθεια από ειδικούς το επίπεδο της ζωής σου θα αλλάξει :undecided-old:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Magi

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
Αντί να ευχαριστείς τον άνθρωπο που ασχολείται με χιούμορ μαζί σου για το ΔΙΚΟ σου καλό, κάθεσαι κι αραδιάζεις ασύστολα ψεύδη, καλά σου κάνει ντε εφόσον ουδέποτε παραδέχεσαι λάθος, σα μυξοπαρθένα κάνεις... μια φορά έστω να πεις ένα "οκ, θα το σκεφτώ, μπορεί και να χεις δίκιο φίλε"!!!

Εχτές μόνο αντιπαρατέθηκες με καμμιά 10αριά μόνο σε αυτό το νήμα, σταχυολογώντας έτσι πρόχειρα, Αθηναίος44, τουίνπηκ, Ζανκλώ, Μπαρόκ, Ρομπ,Μπάτμαν44, η αφεντιά μου κλπ κλπ. Ρε ούτε το κέντρο του κόσμου νά σουνα τέτοια... "σύνδεση" κυριολεκτικά με όλους!!!... αλλά και τέτοια ξεροκεφαλιά, παρ' όλα τα αρκετά σωστά που κατά καιρούς γράφεις.

Αναρωτήθηκες ποτέ λοιπόν, πώς είναι δυνατόν να έχεις πάντα απόλυτα δίκιο απέναντι σ' όλους αυτούς που στη λένε επί καθημερινής 24/7; Μήπως βλέπουν κάτι που εσύ αρνείσαι πεισματικά; Έχεις ποτέ εκφράσει δημόσια την εκτίμηση σου σε κάποιο νίκ;;;;
... και γιατί όχι, μη σε πούνε κλώνο; Έλεος ρε φίλε.

Οπότε μάλλον το μότττο σου είναι me and me against the world...

Τέλος να σου υπενθυμίσω ότι ο όντως φασίστας, μαύρος κόκκινος ρόζ κίτρινος κλπ στερείται ΧΙΟΥΜΟΡ και εν κατακλείδει, ναι, σ' ένα χιουμοριστικό/σουρεαλιστικό σύμπαν ενδεχομένως να "είσαι" ή να ομοιάζεις με ουτσεκά της πούτσας.

Αυτά από μένα, αγαπητέ.
Πολύ ωραίο προπαγανδιστικό κείμενο πόση ώρα σου πήρε να το γράψεις? :rockon:

Ασύστολα ψεύδη τα κρίνεις εσύ... που έσπευσες να υπερασπιστείς τον φίλο σου :confused:

η πραγματικότητα είναι αυτά που γράφτηκαν και μπορεί να τα διαβάσει όποιος θέλει...βέβαια δεν περιμένω από εσένα καμιά λογική εξήγηση σε αυτά που συζητάμε αφού είσαι το γιουσουφάκι του ψυχάκια με τα 50 σύνδρομα.


Και επειδή τα τσουβάλιασες όλα τα νικ μαζί υπονοώντας ότι εγώ είχα καμιά αντιπαράθεση μαζί τους...και με ποιον??? με τον Αθηναίο που δεν έχω αντιπαρατεθεί ποτέ και κάνουμε χαβαλέ...με τον Ζαν που είναι τρολ από πάνω μέχρι κάτω ή με τον μπαρόκ που του είπα ότι δεν θα συζητήσω μαζί του??? Ο μπατμαν δεν ξέρω ποιος είναι σόρρυ.

Για πες μου εσύ...σε τι αντιπαρατέθηκα με αυτούς για να έχει και δίκιο κάποιος? Ε καλέ μου γκεμπελίσκε? :coffee:

Επειδή δεν βρίσκω αστεία τα σιχαμερά ποστασρίσματα με τις μισάνθρωπες , ρατσιστικές μπουρδολογίες δεν έχω χιούμορ και ως εκ τούτου είμαι φασίστας :2funny::2funny:


Αν εκτιμάω κάποιο νικ ή όχι φαίνεται από τον τρόπο που γράφω και με ποιον κάνω χαβαλέ....σίγουρα χαβαλέ εγώ δεν θα κάνω με την ρητορική κουράδας...όσο και αν αυτή κρύβεται πίσω από "αστεία"

Αυτά απο εμένα αγαπητέ, τώρα πήγαινε να πάρεις το treat.
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.155
Like
5.588
Πόντοι
2.356
Ίσως λέω εγω, ίσως αν όλοι οι Έλληνες πηγαίναμε στις κάλπες και γράφαμε στα ψηφοδέλτια..Ανδρεα γυρνα πισω..τοτε ισως ο καλός θεουλης τον ανεσταινε και μάς το έφερνε πίσω στη χώρα μας για να επιστρέψει το χαμογελο στα χείλη μάς
Είσαι σίγουρος πως τον έχει ο καλός Θεούλης??
Μη γράφεις άδικα σε λάθος "κάτοχο"......
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
Πολύ ωραίο προπαγανδιστικό κείμενο

Ασύστολα ψεύδη
αυτά σε μάθανε στα εξάρχεια ανθέλληνα αλβανάκο , να λες ψέματα , να προπαγανδίζεις μαλακιούλες
και να μισείς την Ελλάδα και την Ελληνική Αστυνομία

Μέχρι οι ζαίοι που σας ελληνοποιούσαν και σας είχαν στα ώπα ώπα ,σας βαριόντουσαν ...
Στους 50 πιο επικίνδυνους αναρχικούς (κλάιν μάιν) οι 10 είναι αλβαναριά π-ουτσεκάδες
"μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι" ρε άρρωστο σκιπτάρι :2funny:
Είστε υπεύθυνοι για το 90% της εγκληματικότητας στη χώρα μας , όπου ναρκωτικά,μαχαίρωμα,φονικό κ αλβανός

Λίστα με τους 50 πιο «δραστήριους» αναρχικούς έβγαλε ο Τόσκας, ανάμεσά τους Αλβανοί και Ασιάτες! - ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
 

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.596
Κριτικές
14
Like
17.102
καλο το αστειο με τα γιουσουφακια ..ομως εχω ενα καλυτερο ..τι πρεπει να κανεις για να εισαι ασφαλης με ενα αλβανο?
απαντηση ..να του κοψεις τα χερια :coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom