ευερέθιστος
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Ιουν 2026
- Μηνύματα
- 2
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Μπριζόλα Angus, ρόκα, ντομάτα, σως, χυμό ανάμεικτο.
ΠΑΨΕ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ2 μπουτια κοτοπουλο,ισπανικο χαμον,σαλατουλα,ζιρο
εγω πριν λιγο σχολασαΠΑΨΕ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ

2 μπουτια κοτοπουλο,ισπανικο χαμον,σαλατουλα,ζιρο
Ναι και εγώεγω πριν λιγο σχολασα![]()

οχι ενας φιλος γυρισε απο Ισπανια-παει συχνα-και μου φερνει σε φετες..ειναι η τριτη φορα που πηγε μου εχει φερει και τις 3 φορες![]()
Παίρνεις όλο το τεμάχιο τυπε?
Ναι και εγώ![]()
Και εγ΄ω σε λίγο θα πάω να την πέσω για μεσημέρι. Ένα σάντουιτς ξηγήθηκα για μεσημέρι και μια μπύρα Μάμος.ΠΑΨΕ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ
Ολα αφροδισιακά μαναρα μου , τούρμπο εγινεςΜυδοπιλαφο,καλαμαρακια,χταποδι,γαριδες λαιλαπα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Με τι μεσα?Και εγ΄ω σε λίγο θα πάω να την πέσω για μεσημέρι. Ένα σάντουιτς ξηγήθηκα για μεσημέρι και μια μπύρα Μάμος.
Γαμησε τα ντουβάρια τρυπάμε τωραΟλα αφροδισιακά μαναρα μου , τούρμπο εγινες


Της Παναγιάς τα μάτια μέσα ή ζαμπόν -τυρι σκέτο ?Και εγ΄ω σε λίγο θα πάω να την πέσω για μεσημέρι. Ένα σάντουιτς ξηγήθηκα για μεσημέρι και μια μπύρα Μάμος.

Ζαμπόν, μαγιονέζα, τυρί, ντομάτα. Βασικά τορτίγια ήτανε. Πέφτει και πρωινή τυρόπιτα από τον φούρνο τώρα και δεκατιανό σάντουιτς με παστράμι και γραβιέρα από Κουλουράδες, γι αυτό και έχει ελαφρύ μεσημέρι, κάνει και ζέστη.Με τι μεσα?
παρε καμμια σκεπαστη για βραδυ μωρεΖαπμόν, μαγιονέζα, τυρί, ντομάτα. Βασικά τορτίγια ήτανε. Πέφτει και πρωινή τυρόπιτα από τον φούρνο τώρα και δεκατιανό σάντουιτς με παστράμι και γραβιέρα από Κουλουράδες, γι αυτό και έχει ελαφρύ μεσημέρι, κάνει και ζέστη.
Και αμα κοιμηθώ με τόσο βαρύ στομάχι να με χύσεις.παρε καμμια σκεπαστη για βραδυ μωρε
εχω 5 παγωτινια και ενα κομματι τουρτα παγωτο με κουκις ..να φαω επιδορπιο τωρα τουρτα και βραδυ παγωτινια λες;Με ξυπνήσατε
Πάω ψυγείο για παγωτό![]()