athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.457
- Like
- 118.225
- Πόντοι
- 16.631
μαζευω για τον γαμο μουΣτείλε 200![]()
μαζευω για τον γαμο μουΣτείλε 200![]()
....σας ψαχνει ο αλλος να πατε για "καφε γνωριμιας"

Mε 50 απαντάει στο τηλέφωνο.Μάγκες άργησα να δω ότι ανοίχτηκε νέο θέμα.. για να μην διαβάζω τόσα μηνύματα με 50 πόσα μανίκια ρίχνουμε; Κώλο δίνει η κοπελίτσα;
Mε 50 απαντάει στο τηλέφωνο.
Καλησπερα στη διεισδυση πληρωνουμε με βαση το ποσες φορες τον χωνουμε; δηλαδη πχ εμεις αν μπαινοβγουμε 10 φορες θα χρεωθουμε το ιδιο με το αν μπαινοβγουμε 20 ή 30; ευχαριστω
οχιΜάγκες άργησα να δω ότι ανοίχτηκε νέο θέμα.. για να μην διαβάζω τόσα μηνύματα με 50 πόσα μανίκια ρίχνουμε; Κώλο δίνει η κοπελίτσα;
Και εγώ που νόμιζα καλέ μου φίλε πως ποιοτικό ραντεβού είναι από τη χημεία μεταξύ τον δυο ,,τα θέλω του καθενός και το τι ζητάει από τον άλλον, τα κόλπα που θα σου κάνει στο κρεβάτι ... Κοίτα χωρίς να θέλω να προσβάλω καμιά ωραία Κυρία εδώ μέσα η κάποιον Κύριο το τι θέλει και το τι είναι η κάθε κοπέλα το ξέρει η ίδια όπως και εμείς το τι θέλουμε από αυτές και το τι είμαστε..Και επειδή είμαστε στο νήμα της ωραίας μας Κυρίας @Stella frecce να πω ότι δεν αναφέρομαι προσωπικά ..υποθέτω πως είναι σαν τα κορίτσια που δεν φασώνονται από το πρώτο βράδυ για να μη τα πείς ξεκωλιάρες
Πρέπει να βγείς ραντεβού πολλές φορές μαζί τους ώστε να γδυθεί και να σου δωθεί το αντικείμενο του πόθου
Φυσικό επακόλουθο η αναμονή , η δυσκολία και το μυστήριο να απογειώνει τις γκάβλες
Αυτό λέγεται ποιότητα![]()

Κ θα γεμίσουμε πουστηδεςΛίγο πιο ευγενικοί ρε τύποι, σε λίγο δεν θα μείνει γυναίκα εδώ μέσα![]()
έχεις δεί κάνα χαζό η βλάκα ; που να το παραδέχεται;Ξίδια υπάρχουν. Άμα είστε όλοι εδώ για να ασχολείστε με κουτσομπολιό τι να πω αντί να κάτσετε να κλείσετε ραντεβού
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ναι γιατί είμαι για ψιλά γράμματα δυστυχώς δεν είμαι για αυτούς που νομίζετε
αγαπητή ΚατερίναΚαλησπέρα και καλή αρχή να ευχηθώ.
Συγγνώμη που το γράφω τόσο ευθέως, αλλά είναι πραγματικά λυπηρό να βλέπω μια γυναίκα που δραστηριοποιείται στον ίδιο χώρο, να επιλέγει να χτίζει την "αυτοπεποίθησή" της πατώντας πάνω στην υποτίμηση των άλλων.
Προφανώς, έχεις κάθε δικαίωμα να κοστολογείς τον εαυτό σου όσο επιθυμείς. Η τιμολόγηση είναι προσωπική υπόθεση. Όμως, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να υποτιμάς τα υπόλοιπα κορίτσια.
Είτε δηλώνουμε ιερόδουλες, είτε call girls, είτε φοιτήτριες που παρέχουν σεξουαλικές υπηρεσίες, στην ουσία όλες ασχολούμαστε με το ίδιο πράγμα: όλες δίνουμε ένα κομμάτι του σώματός μας και του εαυτού μας με αντάλλαγμα το κέρδος.
Ο μισογυνισμός που αναπαράγεις είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να συντηρείς τις δομές που τελικά περιορίζουν όλες μας.
Μιλάς για "φτηνά ραντεβού" και "σάπια εμπορεύματα" σαν να είσαι έμπορος σε παζάρι. Στην πραγματικότητα, μόνη σου "σκάβεις τον λάκκο σου", εκπαιδεύοντας το κοινό σου να σκέφτεται με όρους αγοράς και αντικειμενοποίησης.
Καμία γυναίκα δεν είναι αναλώσιμο αντικείμενο που μπορείς να "πασάρεις" σαν ελαττωματικό προϊόν. Το στίγμα που συνοδεύει τον χώρο μας δεν πρόκειται να φύγει ποτέ όσο εμείς οι ίδιες αναπαράγουμε αυτόν τον κανιβαλισμό.
Θα μιλήσω λίγο πιο ωμά: Λίγοι είναι οι πελάτες που αναζητούν απλώς μια διεκπεραιωτική πράξη. Οι περισσότεροι πληρώνουν για την προστιθέμενη αξία της υπηρεσίας μας: για την αποφόρτιση, για το boost στην αυτοπεποίθησή τους, για τη διαχείριση της διάθεσής τους και την ανθρώπινη επαφή. Είτε το επιτυγχάνεις αυτό με μασάζ, είτε με ολοκληρωμένη επαφή, είτε με μια όμορφη κουβέντα, το αποτέλεσμα είναι μια υπηρεσία φροντίδας.
Αντί να αναλώνεσαι στο να υποτιμάς, θα έπρεπε να είσαι ευγνώμων για το ότι έχεις το προνόμιο να επιλέγεις, να μην εξαρτάσαι από τρίτους και να ορίζεις η ίδια το πλαίσιο της δουλειάς σου. Αυτή είναι η πραγματική μας πολυτέλεια. Ας προσπαθήσουμε να κρατήσουμε αυτόν τον χώρο καθαρό, με επαγγελματισμό και αλληλεγγύη. Η αξία μας δεν καθορίζεται από το πόσο "κάτω" από εμάς είναι οι άλλες, αλλά από το πόσο συνειδητά και ποιοτικά προσφέρουμε το έργο μας.
Αν ρωτήσεις την Στέλλα συναγωνιστή θα χρεωθεί η κάρτα σου απ',ευθειαςμπορεις να μου πεις πως ακριβως γινεται το γλειφομουνι με....
ή να ρωτησω τη Στελλα να μου το αναλυσει καλυτερα?![]()
![]()
Πόσο κριμα που δεν κατάφερα ποτέ να συναντήσω την Κατερίνα....Καλησπέρα και καλή αρχή να ευχηθώ.
Συγγνώμη που το γράφω τόσο ευθέως, αλλά είναι πραγματικά λυπηρό να βλέπω μια γυναίκα που δραστηριοποιείται στον ίδιο χώρο, να επιλέγει να χτίζει την "αυτοπεποίθησή" της πατώντας πάνω στην υποτίμηση των άλλων.
Προφανώς, έχεις κάθε δικαίωμα να κοστολογείς τον εαυτό σου όσο επιθυμείς. Η τιμολόγηση είναι προσωπική υπόθεση. Όμως, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να υποτιμάς τα υπόλοιπα κορίτσια.
Είτε δηλώνουμε ιερόδουλες, είτε call girls, είτε φοιτήτριες που παρέχουν σεξουαλικές υπηρεσίες, στην ουσία όλες ασχολούμαστε με το ίδιο πράγμα: όλες δίνουμε ένα κομμάτι του σώματός μας και του εαυτού μας με αντάλλαγμα το κέρδος.
Ο μισογυνισμός που αναπαράγεις είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να συντηρείς τις δομές που τελικά περιορίζουν όλες μας.
Μιλάς για "φτηνά ραντεβού" και "σάπια εμπορεύματα" σαν να είσαι έμπορος σε παζάρι. Στην πραγματικότητα, μόνη σου "σκάβεις τον λάκκο σου", εκπαιδεύοντας το κοινό σου να σκέφτεται με όρους αγοράς και αντικειμενοποίησης.
Καμία γυναίκα δεν είναι αναλώσιμο αντικείμενο που μπορείς να "πασάρεις" σαν ελαττωματικό προϊόν. Το στίγμα που συνοδεύει τον χώρο μας δεν πρόκειται να φύγει ποτέ όσο εμείς οι ίδιες αναπαράγουμε αυτόν τον κανιβαλισμό.
Θα μιλήσω λίγο πιο ωμά: Λίγοι είναι οι πελάτες που αναζητούν απλώς μια διεκπεραιωτική πράξη. Οι περισσότεροι πληρώνουν για την προστιθέμενη αξία της υπηρεσίας μας: για την αποφόρτιση, για το boost στην αυτοπεποίθησή τους, για τη διαχείριση της διάθεσής τους και την ανθρώπινη επαφή. Είτε το επιτυγχάνεις αυτό με μασάζ, είτε με ολοκληρωμένη επαφή, είτε με μια όμορφη κουβέντα, το αποτέλεσμα είναι μια υπηρεσία φροντίδας.
Αντί να αναλώνεσαι στο να υποτιμάς, θα έπρεπε να είσαι ευγνώμων για το ότι έχεις το προνόμιο να επιλέγεις, να μην εξαρτάσαι από τρίτους και να ορίζεις η ίδια το πλαίσιο της δουλειάς σου. Αυτή είναι η πραγματική μας πολυτέλεια. Ας προσπαθήσουμε να κρατήσουμε αυτόν τον χώρο καθαρό, με επαγγελματισμό και αλληλεγγύη. Η αξία μας δεν καθορίζεται από το πόσο "κάτω" από εμάς είναι οι άλλες, αλλά από το πόσο συνειδητά και ποιοτικά προσφέρουμε το έργο μας.
Δεν θα κάνω τίποτα που δεν μου αρέσει ό,τι γουστάρω εγώ θα κάνω και ότι μου αρέσει αυτά τίποτα άλλο .Παιδιά η ουσία είναι ότι κάνει μασάζ..τώρα αν θέλετε κάτι παραπάνω κ να το ευχαριστηθείτε μην ασχολείστε προφανώς η κοπέλα κοροϊδεύει να πάρει παραπάνω χρήματα βαζωντας κ το σέξ μέσα...σεξ χωρίς φιλιά λέει..αφού σιχαίνεσαι το σεξ με αγνώστους γιατί το βάζεις στο πρόγραμμα σου?κάνε μόνο μασάζ βάλε κ πίπα κ τελείωσε το θέμα..δε θα έτρωγες τόσο κράξιμο.. βάζεις συν 100 στο σεξ κ θες να μη σου σχολιαζουν ποιός θα κλείσει ραντεβού μαζί σου μόνο ανώμαλοι οι γνωστοί που χαλάνε τη πιάτσα