Xaramofais
Σπαμάρχης
- Εγγρ.
- 8 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 25.766
- Like
- 167.573
- Πόντοι
- 16.131
Και εγώ με αυτά που διαβάζω θα ακολουθήσω τα χνάρια σουεγω αν ΔΕΝ ημουν μεμνηστευμενος θα πηγαινα![]()

Και εγώ με αυτά που διαβάζω θα ακολουθήσω τα χνάρια σουεγω αν ΔΕΝ ημουν μεμνηστευμενος θα πηγαινα![]()

mmm ....φοβάμαι δεν τα παίρνει τα γράμματα.κλεισε της ενα ραντεβου παιχταρα μου να την διδαξεις.
μοιρασε γνωση στο κοριτσι το αμαθο.![]()
Ξίδια υπάρχουν. Άμα είστε όλοι εδώ για να ασχολείστε με κουτσομπολιό τι να πω αντί να κάτσετε να κλείσετε ραντεβούΜιλά μας για τα «φτηνά» ραντεβού σου… Καταλαβαίνεις πόσο υποτιμάς όλους εμάς και τις συναδέλφους σου με αυτή τη φράση;
Ναι γιατί είμαι για ψιλά γράμματα δυστυχώς δεν είμαι για αυτούς που νομίζετεmmm ....φοβάμαι δεν τα παίρνει τα γράμματα.
Βριστα τα μνπναΞίδια υπάρχουν. Άμα είστε όλοι εδώ για να ασχολείστε με κουτσομπολιό τι να πω αντί να κάτσετε να κλείσετε ραντεβού

Μνδλ
Θα σφίξεις στελιτσα?

ΜπορειΘα σφίξεις στελιτσα?![]()

Είναι παλιάθρωποι εδώ μέσα δεν ενδιαφέρονται για ποιοτικά ραντεβούΞίδια υπάρχουν. Άμα είστε όλοι εδώ για να ασχολείστε με κουτσομπολιό τι να πω αντί να κάτσετε να κλείσετε ραντεβού

μόνο 
Όταν λες ποιοτικά ραντεβού καλέ μας φίλε???? Έχεις την καλοσύνη να μας το αναλύσεις..Είναι παλιάθρωποι εδώ μέσα δεν ενδιαφέρονται για ποιοτικά ραντεβού
Το μυαλό τους στομόνο
![]()

Αγαπητή Κατερίνα με θαυμασμό θα σου πω ότι μίλησες τη γλώσσα της αλήθειας.Καλησπέρα και καλή αρχή να ευχηθώ.
Συγγνώμη που το γράφω τόσο ευθέως, αλλά είναι πραγματικά λυπηρό να βλέπω μια γυναίκα που δραστηριοποιείται στον ίδιο χώρο, να επιλέγει να χτίζει την "αυτοπεποίθησή" της πατώντας πάνω στην υποτίμηση των άλλων.
Προφανώς, έχεις κάθε δικαίωμα να κοστολογείς τον εαυτό σου όσο επιθυμείς. Η τιμολόγηση είναι προσωπική υπόθεση. Όμως, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να υποτιμάς τα υπόλοιπα κορίτσια.
Είτε δηλώνουμε ιερόδουλες, είτε call girls, είτε φοιτήτριες που παρέχουν σεξουαλικές υπηρεσίες, στην ουσία όλες ασχολούμαστε με το ίδιο πράγμα: όλες δίνουμε ένα κομμάτι του σώματός μας και του εαυτού μας με αντάλλαγμα το κέρδος.
Ο μισογυνισμός που αναπαράγεις είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να συντηρείς τις δομές που τελικά περιορίζουν όλες μας.
Μιλάς για "φτηνά ραντεβού" και "σάπια εμπορεύματα" σαν να είσαι έμπορος σε παζάρι. Στην πραγματικότητα, μόνη σου "σκάβεις τον λάκκο σου", εκπαιδεύοντας το κοινό σου να σκέφτεται με όρους αγοράς και αντικειμενοποίησης.
Καμία γυναίκα δεν είναι αναλώσιμο αντικείμενο που μπορείς να "πασάρεις" σαν ελαττωματικό προϊόν. Το στίγμα που συνοδεύει τον χώρο μας δεν πρόκειται να φύγει ποτέ όσο εμείς οι ίδιες αναπαράγουμε αυτόν τον κανιβαλισμό.
Θα μιλήσω λίγο πιο ωμά: Λίγοι είναι οι πελάτες που αναζητούν απλώς μια διεκπεραιωτική πράξη. Οι περισσότεροι πληρώνουν για την προστιθέμενη αξία της υπηρεσίας μας: για την αποφόρτιση, για το boost στην αυτοπεποίθησή τους, για τη διαχείριση της διάθεσής τους και την ανθρώπινη επαφή. Είτε το επιτυγχάνεις αυτό με μασάζ, είτε με ολοκληρωμένη επαφή, είτε με μια όμορφη κουβέντα, το αποτέλεσμα είναι μια υπηρεσία φροντίδας.
Αντί να αναλώνεσαι στο να υποτιμάς, θα έπρεπε να είσαι ευγνώμων για το ότι έχεις το προνόμιο να επιλέγεις, να μην εξαρτάσαι από τρίτους και να ορίζεις η ίδια το πλαίσιο της δουλειάς σου. Αυτή είναι η πραγματική μας πολυτέλεια. Ας προσπαθήσουμε να κρατήσουμε αυτόν τον χώρο καθαρό, με επαγγελματισμό και αλληλεγγύη. Η αξία μας δεν καθορίζεται από το πόσο "κάτω" από εμάς είναι οι άλλες, αλλά από το πόσο συνειδητά και ποιοτικά προσφέρουμε το έργο μας.
υποθέτω πως είναι σαν τα κορίτσια που δεν φασώνονται από το πρώτο βράδυ για να μη τα πείς ξεκωλιάρεςΌταν λες ποιοτικά ραντεβού καλέ μας φίλε???? Έχεις την καλοσύνη να μας το αναλύσεις..![]()


εσυ θα σφιξεις ποιοτικα;υποθέτω πως είναι σαν τα κορίτσια που δεν φασώνονται από το πρώτο βράδυ για να μη τα πείς ξεκωλιάρες
Πρέπει να βγείς ραντεβού πολλές φορές μαζί τους ώστε να γδυθεί και να σου δωθεί το αντικείμενο του πόθου
Φυσικό επακόλουθο η αναμονή , η δυσκολία και το μυστήριο να απογειώνει τις γκάβλες
Αυτό λέγεται ποιότητα![]()
φυσικά !!!! ήδη το δήλωσαεσυ θα σφιξεις ποιοτικα;
φυσικά !!!! ήδη το δήλωσα
Αλλά πρώτα θέλω να δω αυτό που θα σφίξω στην αγκαλίτσα μου
άσε που σκέφτομαι και αρραβώνα τώρα τελευταία ..τι φλασιά κι αυτή !!!![]()

Γειά σου ρε ROB πχοιότηταυποθέτω πως είναι σαν τα κορίτσια που δεν φασώνονται από το πρώτο βράδυ για να μη τα πείς ξεκωλιάρες
Πρέπει να βγείς ραντεβού πολλές φορές μαζί τους ώστε να γδυθεί και να σου δωθεί το αντικείμενο του πόθου
Φυσικό επακόλουθο η αναμονή , η δυσκολία και το μυστήριο να απογειώνει τις γκάβλες
Αυτό λέγεται ποιότητα![]()


Γειά σου ρε ROB πχοιότητα
![]()
Υγ θα σφίξεις b2b ?![]()
τη τούρτα , τη ΤΟΥΡΤΑΓειά σου ρε ROB πχοιότητα
![]()
Υγ θα σφίξεις b2b ?![]()







Στείλε 200εσυ θα σφιξεις ποιοτικα;
