kontolagnos
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 35.748
- Κριτικές
- 1
- Like
- 47.364
- Πόντοι
- 6.256
ΒαριέμαιΑκολουθα Stratos Siourdakis στα social, νομιζω πολιτευεται μαζι της, δυνατος παιχτης, μενει μονιμα Ρωσσια
Ποσταρει συνεχεια
ΒαριέμαιΑκολουθα Stratos Siourdakis στα social, νομιζω πολιτευεται μαζι της, δυνατος παιχτης, μενει μονιμα Ρωσσια
Ποσταρει συνεχεια
δεν υπάρχουν αριστεροί στην ΕλλάδαΣυγγνώμη κύριε ποιος αριστερός είστε ?
Μήπως είστε δεξιος
Αν πιστεύεις οτι δεν είσαι σε επιτήρηση ή μνημόνιο, να το κοιτάξεις......Τότε υποτίθεται είχες πρόβλημα ρευστοποιησης
Ανά 3μηνο είχε τεστ και αν το παιρναγες έπαιρνες την δόση
Τώρα είμαστε ακόμα επί επιτήρηση?
Έχουμε ακόμα μνημόνια?
Τελικά φύγαμε από τη κρίση η ακόμα είμαστε μέσα.
Αν είναι έτσι να παραδώσουμε τα κλειδιά στις Βρυξέλες να τα κανονίσουν αυτοί πως τα λες.
Φτάνει η προπαγάνδα,πάντοτε τις εναλλακτικές πολιτικές τις αποφεύγετε σαν τον διαολο το λιβάνι.
Και το 2015 εκεί φοβήθηκαν και τη πάτησαν οι συριζαιοι ενώ έμπειροι οικονομολόγοι είχαν βγάλει τρόπο μείωσης του χρέους και σωστή δημοσιονομικη πολιτική
Αυτή τη στιγμή θέλει πάγωμα του χρέους φοροελαφρυνσεις και αναπτυξιακή πολιτική
Κοιτάμε μόνο τους μακροοοικονομικους δείκτες και δεν κοιτάμε τη πραγματική οικονομία στην κοινωνία
Σε γενικό επίπεδο είναι ελεγχόμενα. Απο εκεί και πέρα, επιλέγεις την καλύτερη δυνατή διαχείριση αυτών που μπορε΄ίς....Οπότε αφού όλα είναι προκαθορισμένα δεν υπάρχει θέμα να φέρουμε άλλους στην εξουσία να διεκπεραιώσουν απλά αυτά που πρέπει....
δεν υπάρχει θέμα...είτε ΝΔ είτε ΣΥΡΙΖΑ είτε Κάρυ να έρθει τα ίδια θα γίνουν
ε τότε καλύτερα να ταίσουμε και κανέναν άλλον εκτός από την ΝΔ
όλα τακτοποιημένα![]()
Πες πρώτα μια καλησπέρα στον νέο κλώνο του Ζαν ρε συ. Τι τρόποι είναι αυτοί;δεν υπάρχουν αριστεροί στην Ελλάδα
δεξιοί όλοι είμαστε
Τι καλύτερα είμαστε ;Αν πιστεύεις οτι δεν είσαι σε επιτήρηση ή μνημόνιο, να το κοιτάξεις......
Στα χαρτιά και τις αναλύσεις της ΕΕ είμαστε καλύτερα αλλά οχι τελείως ελεύθεροι.
Μετα τις κρίσεις του 2010 σε διάφορες χώρες τα πράγματα ελέγχονται πιο πολύ. Ακόμα και η Ιταλία ελέγχεται. Δεν κάνει οτι θέλει...Προφανώς είναι πιο ελεύθερη απο εμάς.
Αν εσύ θεωρείς οτι τα κλειδιά δεν τα έχουν οι Βρυξέλες και αυτό να το κοιτάξεις.
Εχεις ακούσει καν΄ένα να λέει τις κορ΄ώνες το 15 ?? Όλοι υποταγή στις Βρυξέλες. Ακόμα και ο Βελόπουλος....(που είναι λίγο Πουτινικός)...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Σε γενικό επίπεδο είναι ελεγχόμενα. Απο εκεί και πέρα, επιλέγεις την καλύτερη δυνατή διαχείριση αυτών που μπορε΄ίς....
Είπα οτι είσαι καλύτερα και οχι καλά.Τι καλύτερα είμαστε ;
Εχουμε πλεόνασμα γιατί δεν πληρώνουμε τόκους από τα δάνεια που έχουμε πάρει
Αν βγαίναμε στις αγορές σήμερα, μετά επιτόκια εκεί που είναι, θα πήγαινε το πλεόνασμα στα σκουπίδια
Είπα είπαΠες πρώτα μια καλησπέρα στον νέο κλώνο του Ζαν ρε συ. Τι τρόποι είναι αυτοί;
Την καλησπέρα μου @Ζαν Κλωντ

ξέρει να διαλέγει νικ ο πούστης όμωςΑπό τον @Αντισθενη εξαρτάται πόσο θα τον αντέξει.![]()

Αρνούμαι να κατέβω στις κάλπες. Το έχω δηλώσει πολλάκις.μη μου πεις ότι ψηφίζεις κιόλας??????![]()
για αυτό πάμε κατά τα διάολου, από κάτι μυαλά σαν τα δικά σου!!!!!!Αρνούμαι να κατέβω στις κάλπες. Το έχω δηλώσει πολλάκις.

Δες photo, ρίξε καμμιά 100στη κογιότ, κάνε παράθεση να σωθεί το κογιότ και τα λέμε από ΔευτέραΕυρώ ρε μαλακα.

έσκασε για αποψούλα και το καραφλό γεροκροσάκι με τα υδραυλικά που πιπώνει τα τεκνά στις βάρκες

Αν πιστεύεις οτι δεν είσαι σε επιτήρηση ή μνημόνιο, να το κοιτάξεις......
Στα χαρτιά και τις αναλύσεις της ΕΕ είμαστε καλύτερα αλλά οχι τελείως ελεύθεροι.
Μετα τις κρίσεις του 2010 σε διάφορες χώρες τα πράγματα ελέγχονται πιο πολύ. Ακόμα και η Ιταλία ελέγχεται. Δεν κάνει οτι θέλει...Προφανώς είναι πιο ελεύθερη απο εμάς.
Αν εσύ θεωρείς οτι τα κλειδιά δεν τα έχουν οι Βρυξέλες και αυτό να το κοιτάξεις.
Εχεις ακούσει καν΄ένα να λέει τις κορ΄ώνες το 15 ?? Όλοι υποταγή στις Βρυξέλες. Ακόμα και ο Βελόπουλος....(που είναι λίγο Πουτινικός)...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Σε γενικό επίπεδο είναι ελεγχόμενα. Απο εκεί και πέρα, επιλέγεις την καλύτερη δυνατή διαχείριση αυτών που μπορε΄ίς....
Ναι ο Τσίπρας είπε οτι θα φορολογήσει αυτοκ΄νητα και σκάφη. Θα βγάλει 600 και θα τα μοιράσει.Αυτό που διαχειρίζονται είναι η κατανομή των χρηματοδοτήσεων στις κοινωνικές τάξεις.Ο ΣΥΡΙΖΑ δίνει ας πούμε 100 ευρώ παραπάνω σε όποιον βγάζει κάτω από 1000 και η Ν.Δ. τα δίνει σε όποιον βγάζει πάνω από 1000.Δηλαδή ο ΣΥΡΙΖΑ φορολογεί το δεύτερο για να τα δώσει στον πρώτο.Αυτό όμως Ελλάδα δε βοηθάει καθόλου την οικονομική ανάπτυξη,είναι τροχοπέδη.Το σύστημα Ν.Δ. κατανέμουμε τα κονδύλια της ΕΕ στους κομματικούς φίλους και από εκεί περνάνε στους υπόλοιπους μέσω επενδύσεων των κομματικών φίλων είναι πιο επιτυχημένο στην ελληνική πραγματικότητα.Αν έρθει κάποιος Ελλάδα και κάνει δίκαιη κατανομή των πόρων δεν είναι σίγουρο οτι θα έχει καλύτερο οικονομικό αποτέλεσμα.Είναι πολύ διεφθαρμένο το σύστημα.
Ουτε τα εγγόνια μας δεν θα είναι ελεύθερα....Η Ελλάδα είναι σε εποπτεια μέχρι το 2125,μέχρι τότε έχει κηδείοχαρτα με κολυβα.
Η Ελλάδα νομίζω ότι έχει χρεοκοπήσει 4 φορες,μόνο από αυτο τα λέει όλα.Ουτε τα εγγόνια μας δεν θα είναι ελεύθερα....