Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.718
- Like
- 29.774
- Πόντοι
- 6.256
Δυστυχώς στον Ελληνα αρέσει η φτηνή μαγκιά και η αγένεια. Εδώ κάποιος είπε οτι επικροτεί την σταση της στο mega γιατί ΑΡΔ....
Τι να πει κανείς
Μπα στον Έλληνα αρέσει ο βΟλευτής που θα τον χώσει να παίρνει 30 χιλιάρικα από τον ΟΠΕΚΕΠΕ
υπάρχουν βέβαια και αυτοί που αρέσκονται στον υπουργό που τραμπουκίζει έναν άνθρωπο με χειροπέδες έτοιμο για προσαγωγή...φτηνή μαγκιά από τα λιντλ...
και αν θέλουμε να μιλήσουμε για αγένεια σίγουρα το "τράβα κάνε κάνα παιδί" είναι στο top 3
τώρα εσύ θα μου πεις "μην μιλάς για άλλους στο θρεντ της κάρυ"
αλλά όταν εσύ έχεις αυτόν τον προσανατολισμό που έχεις στο νήμα (για να το θέσω ευγενικά)
τότε αυτές είναι οι απαντήσεις....δεν έχω θέμα να συνεχίσω να υποκρίνομαι ότι δεν καταλαβαίνω τι κάνεις και να απαντάω όμως

