Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (6 μέλη και 9 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.730
Like
29.782
Πόντοι
6.256
Δυστυχώς στον Ελληνα αρέσει η φτηνή μαγκιά και η αγένεια. Εδώ κάποιος είπε οτι επικροτεί την σταση της στο mega γιατί ΑΡΔ....
Τι να πει κανείς

Μπα στον Έλληνα αρέσει ο βΟλευτής που θα τον χώσει να παίρνει 30 χιλιάρικα από τον ΟΠΕΚΕΠΕ

υπάρχουν βέβαια και αυτοί που αρέσκονται στον υπουργό που τραμπουκίζει έναν άνθρωπο με χειροπέδες έτοιμο για προσαγωγή...φτηνή μαγκιά από τα λιντλ...

και αν θέλουμε να μιλήσουμε για αγένεια σίγουρα το "τράβα κάνε κάνα παιδί" είναι στο top 3


τώρα εσύ θα μου πεις "μην μιλάς για άλλους στο θρεντ της κάρυ"

αλλά όταν εσύ έχεις αυτόν τον προσανατολισμό που έχεις στο νήμα (για να το θέσω ευγενικά)

τότε αυτές είναι οι απαντήσεις....δεν έχω θέμα να συνεχίσω να υποκρίνομαι ότι δεν καταλαβαίνω τι κάνεις και να απαντάω όμως :coffee:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.458
Like
118.252
Πόντοι
16.631

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.413
Κριτικές
6
Like
16.646
Πόντοι
3.936
Ας προσέξουμε μην μας κάνει η Ρωσία τις χώρες που αναφέρεις...



HJRAtBcWQAARAqv.jpg
εδώ έχουμε αρχηγαρα όχι αστεία και το πάμε για φούντο ολοταχώς όπως με τον καθιστο βουδα- αφού μας ξεπέρασε μέχρι και η Ρουμανία 4 θέσεις- ακόμη και η Βουλγαρία μας άφησε τελευταίους. Επίσης με 350 δις δήθεν έλλειμμα μπήκαμε στα μνημόνια και ήρθαν τα πάνω κάτω ενώ τώρα με 550 δις έλλειμμα πετάμε στον 7ο ουρανό της ανάπτυξης. Έχουν πλάκα ταμ πλε παπαγαλακια του ΣΚΑταΙ, ότι τους λέει ο πρωκτοΣαλτε στην αποχαυνωση - αναπαράγουν αμασητο. Και γαμω τις ευρωπαϊκές πορείες έχουμε με Κουλο πληθωρισμό στα ύψη
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.413
Κριτικές
6
Like
16.646
Πόντοι
3.936

Συνημμένα

  • 7f5f0b3e097c421b8716ba3f89e0a780.jpeg
    7f5f0b3e097c421b8716ba3f89e0a780.jpeg
    102,9 KB · Εμφανίσεις: 10

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.413
Κριτικές
6
Like
16.646
Πόντοι
3.936
Από τον στραβό ξεχωρίζει ο μονόφθαλμος λένε Από τον παρακάτω με το χρεοκοπημένο Λιγναδοκομμα που ρίχνει φέσια ακόμη και στην ΔΕΗ, ακόμη και η Αννίτα -SOS φαντάζει κορυφή. Πόσο μάλλον η Καρυ.. που στο κάτω κάτω τελείωσε και μια ιατρική που σημαίνει ότι στροφαρει και οχι βιβλιοθηκονομία των ΗΠΑ χωρίς Δικατσα με τα μπικικινια του μπαμπά;
 

Συνημμένα

  • Fr1yycQXoBc7tMJ.png
    Fr1yycQXoBc7tMJ.png
    971,9 KB · Εμφανίσεις: 3

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
ευχαρίστως θα αναλάμβανα "συμμόρφωση" Ρηγάδων ,
οι άλλοι δεν με ιντριγκάρουν επαρκώς :rockon:

"Η ομάδα εκείνη που δεν είχε καμία σχέση με τους κουστουμάτους κεντροδεξιούς, αλλά λειτουργούσε σχεδόν παρακρατικά, χτυπώντας όχι μετανάστες (καθώς τότε δεν υπήρχαν) αλλά κνίτες, ρηγάδες, αναρχικούς, φαίνεται να μην έχει χάσει ακόμα την αίγλη της και να εξακολουθεί να διατηρεί τη «φήμη» της."
https://www.defence-point.gr/παρακμή-αναβιώνουν-οι-«κένταυροι»-τη
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.507
Πόντοι
3.556
Μπα στον Έλληνα αρέσει ο βΟλευτής που θα τον χώσει να παίρνει 30 χιλιάρικα από τον ΟΠΕΚΕΠΕ

υπάρχουν βέβαια και αυτοί που αρέσκονται στον υπουργό που τραμπουκίζει έναν άνθρωπο με χειροπέδες έτοιμο για προσαγωγή...φτηνή μαγκιά από τα λιντλ...

και αν θέλουμε να μιλήσουμε για αγένεια σίγουρα το "τράβα κάνε κάνα παιδί" είναι στο top 3


τώρα εσύ θα μου πεις "μην μιλάς για άλλους στο θρεντ της κάρυ"

αλλά όταν εσύ έχεις αυτόν τον προσανατολισμό που έχεις στο νήμα (για να το θέσω ευγενικά)

τότε αυτές είναι οι απαντήσεις....δεν έχω θέμα να συνεχίσω να υποκρίνομαι ότι δεν καταλαβαίνω τι κάνεις και να απαντάω όμως :coffee:
To θέμα είναι απλό.
Εγώ έχω πει π.χ. οτι η Βούλτεψη είναι αγενής κλπ. Να φανταστείς οτι δεν την παρακολουθώ, δεν μπορώ να την ακούσω.
Εσύ όμως κάθε φορά (πλην μίας) δεν σε έχω δει να λες κάτι τέτοιο......για την Κάρυ. Αυτό σημείωσα και τίποτα άλλο.

Γενικά μιλώντας η αγενής , μάγκικη κλπ προσέγγιση απο πολλούς πολιτικούς είναι πολύ παλιά. Αυ θυμάσαι απο την εποχή Γιαννόπουλου Βαγγέλη.... Αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Σημασία έχει να καταγγέλεται η συμπεριφορά...
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.730
Like
29.782
Πόντοι
6.256
To θέμα είναι απλό.
Εγώ έχω πει π.χ. οτι η Βούλτεψη είναι αγενής κλπ. Να φανταστείς οτι δεν την παρακολουθώ, δεν μπορώ να την ακούσω.
Εσύ όμως κάθε φορά (πλην μίας) δεν σε έχω δει να λες κάτι τέτοιο......για την Κάρυ. Αυτό σημείωσα και τίποτα άλλο.

Γενικά μιλώντας η αγενής , μάγκικη κλπ προσέγγιση απο πολλούς πολιτικούς είναι πολύ παλιά. Αυ θυμάσαι απο την εποχή Γιαννόπουλου Βαγγέλη.... Αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Σημασία έχει να καταγγέλεται η συμπεριφορά...
Μπορείς να τα πεις όπως θέλεις δεν υπάρχει θέμα

Εγώ δεν βλέπω καμία αγενή, μάγκικη κτλπ συμπεριφορά από την Κάρυ

εγώ αν είχαν σκοτώσει το παιδί μου και επί 3 χρόνια προσπαθούσαν να συγκαλύψουν τα στοιχεία για την δίκη και επιπλέον αυτού προσπαθούσαν να κάνουν και δολοφονία χαρακτήρα....θα ήμουν πίστεψε με....πραγματικά αγενής μαζί τους...αυτή μια χαρά μιλάει.

Τώρα εσύ νομίζεις ότι αν μπλέξεις και 2-3 σάλτσες δεν φαίνεται αυτό που γίνεται εδώ...το οποίο είναι ότι για κάποιο λόγο (δεν ξέρω ποιον) έχεις ως χόμπι να ψάχνεις να βρεις το οτιδήποτε (ασήμαντο) για να παρουσιάσεις ένα προφίλ της κάρυ κακό

όπως σου είπα σε προηγούμενο ποστ...διαβάζοντας αυτά....και κάποιος που δεν την συμπαθεί μπορεί να την συμπαθήσει μόνο και μόνο επειδή είναι κατάφωρη η προσπάθεια αυτή.

Οπότε...εσύ θες να μιλήσουμε γενικά για όλους τους πολιτικούς όταν σε συμφέρει...και ιδιαίτερα μόνο για την κάρυ όταν πάλι σε συμφέρει

τώρα νομίζεις ότι εγώ γεννήθηκα χτες αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι...
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.507
Πόντοι
3.556
Μπορείς να τα πεις όπως θέλεις δεν υπάρχει θέμα

Εγώ δεν βλέπω καμία αγενή, μάγκικη κτλπ συμπεριφορά από την Κάρυ

εγώ αν είχαν σκοτώσει το παιδί μου και επί 3 χρόνια προσπαθούσαν να συγκαλύψουν τα στοιχεία για την δίκη και επιπλέον αυτού προσπαθούσαν να κάνουν και δολοφονία χαρακτήρα....θα ήμουν πίστεψε με....πραγματικά αγενής μαζί τους...αυτή μια χαρά μιλάει.

Τώρα εσύ νομίζεις ότι αν μπλέξεις και 2-3 σάλτσες δεν φαίνεται αυτό που γίνεται εδώ...το οποίο είναι ότι για κάποιο λόγο (δεν ξέρω ποιον) έχεις ως χόμπι να ψάχνεις να βρεις το οτιδήποτε (ασήμαντο) για να παρουσιάσεις ένα προφίλ της κάρυ κακό

όπως σου είπα σε προηγούμενο ποστ...διαβάζοντας αυτά....και κάποιος που δεν την συμπαθεί μπορεί να την συμπαθήσει μόνο και μόνο επειδή είναι κατάφωρη η προσπάθεια αυτή.

Οπότε...εσύ θες να μιλήσουμε γενικά για όλους τους πολιτικούς όταν σε συμφέρει...και ιδιαίτερα μόνο για την κάρυ όταν πάλι σε συμφέρει

τώρα νομίζεις ότι εγώ γεννήθηκα χτες αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι...
Αγένεια είναι οταν συμφωνείς και ακυρώνεις (3 φορές). Εκτός αν το θεωρείς συνηθισμένο, λογικό.
Πάντα μιλάω συγκεκριμένα για τους πολιτικούς και τα κόμματα. Οι γενικές αναφορές είναι μόνο όταν επικρίνεται κάποιος για μια στάση που κάνουν όλοι, οπότε ανφέρω το γενικώς γίνεται αυτό το λάθος.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.730
Like
29.782
Πόντοι
6.256
Αγένεια είναι οταν συμφωνείς και ακυρώνεις (3 φορές). Εκτός αν το θεωρείς συνηθισμένο, λογικό.
Πάντα μιλάω συγκεκριμένα για τους πολιτικούς και τα κόμματα. Οι γενικές αναφορές είναι μόνο όταν επικρίνεται κάποιος για μια στάση που κάνουν όλοι, οπότε ανφέρω το γενικώς γίνεται αυτό το λάθος.
Είναι και συνηθισμένο και λογικό για τα προγράμματα των καναλιών..συμβαίνει συνέχεια

απλά εσύ το χρησιμοποιείς για να έχεις κάτι να πεις (ελλείψει άλλων πατημάτων που δεν σου δίνονται)

Να στο πω και αλλιώς...το να ασχολείσαι με κάτι τόσο μικρό όπως αυτό δείχνει 2 πράγματα

1) ότι έχεις σκοπό απλά να κράξεις την κάρυ (δεν σε βλέπω να κράζεις κανέναν άλλον λες και δεν σου δίνουν πατήματα οι άλλοι)
2) ότι η κάρυ δεν έχει τίποτα ουσιαστικό να κράξεις


ούτε συγκεκριμένα μιλάς για άλλα κόμματα και πολιτικούς ούτε τίποτα...δεν σε έχω δει ποτέ να γράφεις ούτε για την ακρίβεια ούτε για τα καρτέλ ούτε για τους οπεκεπέδες ούτε για τις υποκλοπές ούτε για τίποτα.

Η φαιά ουσία σου τελειώνει εκεί που προσπαθείς να βρεις αν η κάρυ πέταξε τον καφέ της από το παράθυρο ή αν αγόρασε ακριβή τσάντα.


Δεν με απασχολεί πολύ αυτό μου την δίνει είναι ότι νομίζεις ότι όταν συζητάς με εμένα νομίζεις ότι είμαι μειωμένης αντίληψης.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.507
Πόντοι
3.556
Είναι και συνηθισμένο και λογικό για τα προγράμματα των καναλιών..συμβαίνει συνέχεια

απλά εσύ το χρησιμοποιείς για να έχεις κάτι να πεις (ελλείψει άλλων πατημάτων που δεν σου δίνονται)

Να στο πω και αλλιώς...το να ασχολείσαι με κάτι τόσο μικρό όπως αυτό δείχνει 2 πράγματα

1) ότι έχεις σκοπό απλά να κράξεις την κάρυ (δεν σε βλέπω να κράζεις κανέναν άλλον λες και δεν σου δίνουν πατήματα οι άλλοι)
2) ότι η κάρυ δεν έχει τίποτα ουσιαστικό να κράξεις


ούτε συγκεκριμένα μιλάς για άλλα κόμματα και πολιτικούς ούτε τίποτα...δεν σε έχω δει ποτέ να γράφεις ούτε για την ακρίβεια ούτε για τα καρτέλ ούτε για τους οπεκεπέδες ούτε για τις υποκλοπές ούτε για τίποτα.

Η φαιά ουσία σου τελειώνει εκεί που προσπαθείς να βρεις αν η κάρυ πέταξε τον καφέ της από το παράθυρο ή αν αγόρασε ακριβή τσάντα.


Δεν με απασχολεί πολύ αυτό μου την δίνει είναι ότι νομίζεις ότι όταν συζητάς με εμένα νομίζεις ότι είμαι μειωμένης αντίληψης.
Αφου είναι συνηθισμένος και είσαι ικανοποιημένος --> Οτι πεις, όλα καλά.
ΟΤι η Κάρυ δεν έχει τίποτα ουσιαστικό --> Αν είχε θα το έλεγε . Δυστυχω΄ς αν και επαγγέλεται το νέο, δεν λέει τιποτα νέο.., μα τίποτα... Σιωπή
 

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.579
Κριτικές
14
Like
17.066
ουρολαγνεια στα πληρωμένα τσουτσεκια τις μαφιας ...αυτο βλεπετε κυριοι :coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom