Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.754
- Like
- 29.808
- Πόντοι
- 6.256
Οι δικοί μου οι λακέδες είναι όλοι με πτυχίο και όλοι ήταν δαπίτες και όλοι κάνουν υπερωρίες κουμουνιστικεςαπο το κωριο;
Οι δικοί μου οι λακέδες είναι όλοι με πτυχίο και όλοι ήταν δαπίτες και όλοι κάνουν υπερωρίες κουμουνιστικεςαπο το κωριο;
ουτε απεξω απο ΔΑΠ μπορεις να περασεις εχουν την φατσα σου σαν καταζητουμενοΟι δικοί μου οι λακέδες είναι όλοι με πτυχίο και όλοι ήταν δαπίτες και όλοι κάνουν υπερωρίες κουμουνιστικες

Αυτό είναι αλήθειαουτε απεξω απο ΔΑΠ μπορεις να περασεις εχουν την φατσα σου σαν καταζητουμενο![]()
αρχιδιαΑυτό είναι αλήθεια
Όταν ήμουν μικρός και κουμουνιστης είχα σπάσει στο ξύλο μερικούς
Αλλά τα ήθελε ο κωλος τους πούλαγαν υφάκι και ήταν αναιδείς με ροζ πουλόβερ ριχτό στους ώμους
Τους γαμας η δεν τους γαμας;![]()

Καταρχήν δεν ξέρω αν θα συμμετέχει στα debate λόγω του οτι δεν είναι σημερα στην Βουλή. Αλλιώς θα πρέπει να είναι 20 minimum στα debate
Ακυρο δεν θεωρώ το mega, ασχετα αν συμφωνω ή οχι με όσα λεει. ΑΥτά τα κανάλια έχουμε, σε αυτη τη χωρα ζουμε. Αν δεν μας αρε΄σει ας πέσει η ακροαματικότητα αυτών των καναλιών. Και αν είναι ακυρο το mega τοτε πιό δεν είναι ???? Όλα??? Αρα δεν παει πουθενα...
Αρχιδια ήταν το ξέρω γιαυτό πήραν ότι τους άξιζεαρχιδια![]()

κυριοι ειναιΑρχιδια ήταν το ξέρω γιαυτό πήραν ότι τους άξιζε![]()
Εγώ για κυρίες τους είδακυριοι ειναι
επρεπε να σε πετυχω εγωΕγώ για κυρίες τους είδα![]()

στηρίζω κομάντα Ρέιντζερς - Κένταυρουςουτε απεξω απο ΔΑΠ μπορεις να περασεις εχουν την φατσα σου σαν καταζητουμενο![]()

Ρειντζερς τι ωραια ξυλικια με κοθμονια τις παλιες καλες εποχεςστηρίζω κομάντα Ρέιντζερς - Κένταυρους
και επίλεκτους ( no mercy ) μαχητές της " καρφίτσας"![]()

Δαπιτης δλδ?ουτε απεξω απο ΔΑΠ μπορεις να περασεις εχουν την φατσα σου σαν καταζητουμενο![]()
νοητικα ναιΔαπιτης δλδ?![]()
ευχαρίστως θα αναλάμβανα "συμμόρφωση" Ρηγάδων ,Ρειντζερς τι ωραια ξυλικια με κοθμονια τις παλιες καλες εποχες![]()

φόραγες και εσύ ροζ πουλόβερ στους ώμους πάνω από το λακοστ και παντελόνι άσπρο που έφτανε στα βυζιά?επρεπε να σε πετυχω εγω![]()


Ρειντζερς τι ωραια ξυλικια με κοθμονια τις παλιες καλες εποχες![]()

Θυμάσαι το σύνθημα:Ρειντζερς τι ωραια ξυλικια με κοθμονια τις παλιες καλες εποχες![]()

Δυστυχώς στον Ελληνα αρέσει η φτηνή μαγκιά και η αγένεια. Εδώ κάποιος είπε οτι επικροτεί την σταση της στο mega γιατί ΑΡΔ....θα προχωρήσει όμως τι να κάνουμε...
Με 100% επιτυχία αν κρίνω από την ποιότητα του πολέμου που της κάνουν
δυστυχως μας εδερνε ο ΣαουλακοςΘυμάσαι το σύνθημα:
Φωτιά-φωτιά στα κόκκινα σκυλιά;![]()
