Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 27 άτομα (11 μέλη και 16 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Δεν τα βλέπω όλα υπερ...απλά (προσπαθώ να) είμαι σοβαρός άνθρωπος και δεν αναλώνομαι σε βλακείες που στόχο έχουν τα αυτιά των χαζών.

δεν θυμάμαι ποιο φυντάνι το έγραψε και ορμώμενος από αυτό έγραψα το παραπάνω...

ότι το ότι δεν βγαίνει στα κανάλια δείχνει κάτι πολύ σάπιο και κάτι αυταρχικό και κάτι τέτοια


Όχι να μας περνάνε και για βλάκες
Εγώ πάντως έγραψα, χαρακτηρίζοντας αγένεια και έλλειψη ήθους εκ μέρους της , την καταγγελία του mega οτι έκλεισε 3 φορές ραντεβού και τελευταία στιγμη το ακύρωσε.
Μάλιστα ανέφερα οτι δεν το έχει διαψεύσει και είπα αν αληθεύει.
Το να μην πάει είναι δικαίωμα της, δεν είναι όμω δικαίωμα της να εμπαίζει.
Το οτι δεν βγαίνει , είναι στην κρίση του καθενός να το χαρακτηρίσει. Εγώ δεν το λέω σάπιο, το λέω οτι δεν έχει θέσεις και κρύβεται. Όποιος έχει θέσεις , βγαίνει και τις υποστηρίζει και ζητά να τις υποστηρίξουν και οι άλλοι. Αποψη μου.
Σοβαρός να είσαι, αλλά να βλέπεις τα πάντα, όπως και είχες πει οτι περιστοιχίζεται απο ανθρώπους που την καταστρέφουν (νομίζω όταν μιλήσε για αμβλώσεις)....
Εν προκειμένω , αν ισχύουν τα του mega είναι αγένεια.....
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Το οτι δεν βγαίνει , είναι στην κρίση του καθενός να το χαρακτηρίσει. Εγώ δεν το λέω σάπιο, το λέω οτι δεν έχει θέσεις και κρύβεται. Όποιος έχει θέσεις , βγαίνει και τις υποστηρίζει και ζητά να τις υποστηρίξουν και οι άλλοι. Αποψη μου.
Τύπε, όλα θα φανούν - μην έχεις καμία αμφιβολία. Θα υπάρξει και debate με ζόρικες ερωτήσεις, όπου θα πρέπει να απαντάει μέσα σε 2λεπτα υπό πίεση χρόνου.

Τα έχουμε ξαναπεί. Θα πρέπει να παρουσιάσει θέσεις για όλα τα θέματα - οικονομία, γεωπολιτική, παιδεία κ.ο.κ.

Από την άλλη, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να απαντάει θετικά σε κάθε άκυρο κανάλι που υπάρχει. Άποψή μου.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.808
Πόντοι
6.256
Εγώ πάντως έγραψα, χαρακτηρίζοντας αγένεια και έλλειψη ήθους εκ μέρους της , την καταγγελία του mega οτι έκλεισε 3 φορές ραντεβού και τελευταία στιγμη το ακύρωσε.
Μάλιστα ανέφερα οτι δεν το έχει διαψεύσει και είπα αν αληθεύει.
Το να μην πάει είναι δικαίωμα της, δεν είναι όμω δικαίωμα της να εμπαίζει.
Το οτι δεν βγαίνει , είναι στην κρίση του καθενός να το χαρακτηρίσει. Εγώ δεν το λέω σάπιο, το λέω οτι δεν έχει θέσεις και κρύβεται. Όποιος έχει θέσεις , βγαίνει και τις υποστηρίζει και ζητά να τις υποστηρίξουν και οι άλλοι. Αποψη μου.
Σοβαρός να είσαι, αλλά να βλέπεις τα πάντα, όπως και είχες πει οτι περιστοιχίζεται απο ανθρώπους που την καταστρέφουν (νομίζω όταν μιλήσε για αμβλώσεις)....
Εν προκειμένω , αν ισχύουν τα του mega είναι αγένεια.....
Νομίζω εσύ το είχες γράψει...ότι βλέπεις κάτι πολύ σάπιο :confused:

Και να είναι αγένεια ούτε που με νοιάζει...το μέγκα την δουλίτσα του θέλει να κάνει και επειδή δεν την έκανε βγήκε να την κράξει..άμα αντί για την κάρυ ήταν κανένας τσίπρας θα κάθονταν κλαρίνα....

και φυσικά μεγαλύτερη αγένεια είναι η έπαρση της βούλτεψη ή όταν ο λαζαρίδης βγήκε να τους βγάλει όλους τρελούς όταν πιάστηκε με τα βρακιά κάτω και φώναζε κιόλας

ή ο χατζηδάκης προχτές που του έλεγαν ότι οι τράπεζες δεν δίνουν δάνεια στις επιχειρήσεις και αυτός έλεγε να δηλώνουν κέρδη οι φοροφυγάδες.

Γενικά....θεωρώ με τον προσανατολισμό σου περισσότερο φέρνεις κόσμο στην Κάρυ παρά τον διώχνεις :coffee:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Τύπε, όλα θα φανούν - μην έχεις καμία αμφιβολία. Θα υπάρξει και debate με ζόρικες ερωτήσεις, όπου θα πρέπει να απαντάει μέσα σε 2λεπτα υπό πίεση χρόνου.

Τα έχουμε ξαναπεί. Θα πρέπει να παρουσιάσει θέσεις για όλα τα θέματα - οικονομία, γεωπολιτική, παιδεία κ.ο.κ.

Από την άλλη, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να απαντάει θετικά σε κάθε άκυρο κανάλι που υπάρχει. Άποψή μου.
Καταρχήν δεν ξέρω αν θα συμμετέχει στα debate λόγω του οτι δεν είναι σημερα στην Βουλή. Αλλιώς θα πρέπει να είναι 20 minimum στα debate
Ακυρο δεν θεωρώ το mega, ασχετα αν συμφωνω ή οχι με όσα λεει. ΑΥτά τα κανάλια έχουμε, σε αυτη τη χωρα ζουμε. Αν δεν μας αρε΄σει ας πέσει η ακροαματικότητα αυτών των καναλιών. Και αν είναι ακυρο το mega τοτε πιό δεν είναι ???? Όλα??? Αρα δεν παει πουθενα...
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Νομίζω εσύ το είχες γράψει...ότι βλέπεις κάτι πολύ σάπιο :confused:

Και να είναι αγένεια ούτε που με νοιάζει...το μέγκα την δουλίτσα του θέλει να κάνει και επειδή δεν την έκανε βγήκε να την κράξει..άμα αντί για την κάρυ ήταν κανένας τσίπρας θα κάθονταν κλαρίνα....

και φυσικά μεγαλύτερη αγένεια είναι η έπαρση της βούλτεψη ή όταν ο λαζαρίδης βγήκε να τους βγάλει όλους τρελούς όταν πιάστηκε με τα βρακιά κάτω και φώναζε κιόλας

ή ο χατζηδάκης προχτές που του έλεγαν ότι οι τράπεζες δεν δίνουν δάνεια στις επιχειρήσεις και αυτός έλεγε να δηλώνουν κέρδη οι φοροφυγάδες.

Γενικά....θεωρώ με τον προσανατολισμό σου περισσότερο φέρνεις κόσμο στην Κάρυ παρά τον διώχνεις :coffee:
Αχ αυτή η σύγρκιση με τους άλλους. Είναι η στάση να είμαι μονόφθαλμος μεταξύ τυφλών.
Στο Τσίπρα δεν χρειάζεται να είναι κλαρίνο, γιατί πάει ή στέλνει κάποιον. Η Κάρυ έχει να στείλει??
Επαρση δεν έχει μόνο η Βούλτεψη. Χρόνια υπάρχουν πολιτικοί φωνακλάδες που δεν αφήνουν άλλον να μιλήσει και σήμερα και παλιά. Αυτό δεν σημαίνει οτι είναι αλλοθι για κάποιον να ακυρώνει προκαθορισμένη σύνδεση.....
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Καταρχήν δεν ξέρω αν θα συμμετέχει στα debate λόγω του οτι δεν είναι σημερα στην Βουλή.

Και αν είναι ακυρο το mega τοτε πιό δεν είναι ????
Τύπε, αν και τότε είναι 3ο-4ο κόμμα στις δημοσκοπήσεις, χαλαρά θα είναι μέσα στα κόμματα που θα καλέσουν.

Γενικά μίλησα. Δεν ονομάτισα το MEGA άκυρο. Ξεχνάς ότι τους καλούν τηλεοράσεις και ραδιόφωνα ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Μου το έχει μεταφέρει βουλευτής της ΝΔ, με την οποία είμαστε αρκετά κοντά.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.808
Πόντοι
6.256
Αχ αυτή η σύγρκιση με τους άλλους. Είναι η στάση να είμαι μονόφθαλμος μεταξύ τυφλών.
Στο Τσίπρα δεν χρειάζεται να είναι κλαρίνο, γιατί πάει ή στέλνει κάποιον. Η Κάρυ έχει να στείλει??
Επαρση δεν έχει μόνο η Βούλτεψη. Χρόνια υπάρχουν πολιτικοί φωνακλάδες που δεν αφήνουν άλλον να μιλήσει και σήμερα και παλιά. Αυτό δεν σημαίνει οτι είναι αλλοθι για κάποιον να ακυρώνει προκαθορισμένη σύνδεση.....
Δεν βολεύει η σύγκριση το ξέρω :confused:

δεν φαίνεται να καταλαβαίνεις τι γράφω

από το να βλέπω την βούλτεψη να πρήζει μπάλες χωρίς να έχει να πει τίποτα

προτιμώ να μην πάει κανένας και να μην πει τίποτα


γιατί το χρωστάνε να δώσουν μεροκάματο στα υποκινούμενα κανάλια?
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.808
Πόντοι
6.256
Δεν είναι η Ράπτη :bigdick: αλλά μ' αρέσει, τύπε.

Εδώ έχουμε πάει με τρίμπαζα στην καριέρα μας. :confused:
ωχ έτσι όπως το παρουσιάζεις δεν ξέρω

καλά άσε το κονέ απλά δώσε της την κάρτα μου για τα υπόλοιπα :tooth:
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Στο Τσίπρα δεν χρειάζεται να είναι κλαρίνο, γιατί πάει ή στέλνει κάποιον. Η Κάρυ έχει να στείλει??
Που πάει αυτός ο μπινές, ρε τύπε; Σε ποιο κανάλι τον έχεις δει;
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.808
Πόντοι
6.256
Έχει αναλάβει τον φάκελο καρυστιανού

τον φάκελο τσίπρα τον έχει άλλος :coffee:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Δεν βολεύει η σύγκριση το ξέρω :confused:

δεν φαίνεται να καταλαβαίνεις τι γράφω

από το να βλέπω την βούλτεψη να πρήζει μπάλες χωρίς να έχει να πει τίποτα

προτιμώ να μην πάει κανένας και να μην πει τίποτα


γιατί το χρωστάνε να δώσουν μεροκάματο στα υποκινούμενα κανάλια?
Το να μην δεις κανένα είναι επιλογή.
Το να λεει κάποιος έρχομαι και να ακυρώνει είναι άλλο θέμα.

Δεν είναι θέμα σύγρκισης , είναι θέμα ευγένειας. Αμα κάνει τώρα έτσι , που και να προχωρήσει....
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Καλά κρασιά...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Που πάει αυτός ο μπινές, ρε τύπε; Σε ποιο κανάλι τον έχεις δει;
Σε πολλά ή αυτός ή κάποιος δικός του. Νομίζω δεν παρακολουθείς
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.808
Πόντοι
6.256
Το να μην δεις κανένα είναι επιλογή.
Το να λεει κάποιος έρχομαι και να ακυρώνει είναι άλλο θέμα.

Δεν είναι θέμα σύγρκισης , είναι θέμα ευγένειας. Αμα κάνει τώρα έτσι , που και να προχωρήσει....
θα προχωρήσει όμως τι να κάνουμε...


Με 100% επιτυχία αν κρίνω από την ποιότητα του πολέμου που της κάνουν
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Με 100% επιτυχία αν κρίνω από την ποιότητα του πολέμου που της κάνουν
Τύπε Saul, έχεις κάποια λογική εξήγηση για τις δημοσκοπήσεις που δίνουν 15% στον αγράμματο Τσίπα που τον ζήσαμε και όχι στην Καρυστιανού που είναι άφθαρτο πρόσωπο στην πολιτική;
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.808
Πόντοι
6.256
Τύπε Saul, έχεις κάποια λογική εξήγηση για τις δημοσκοπήσεις που δίνουν 15% στον αγράμματο Τσίπα που τον ζήσαμε και όχι στην Καρυστιανού που είναι άφθαρτο πρόσωπο στην πολιτική;
Ναι έχω

Οι δημοσκοπήσεις είναι κατευθυνόμενες έτσι και αλλιώς

ΑΛΛΑ

Η πραγματικότητα είναι ότι ο Τσίπρας έχει πολύ λαό βολεμένο από την προηγούμενη φορά

Η Ελλάδα είναι ένα μαντρί με 80% βολεμένα κομματόσκυλα

Η κάρυ θεωρώ ότι θα μπει άνετα στην βουλή αλλά μέχρι εκεί
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.469
Like
118.289
Πόντοι
16.631
Ναι έχω

Οι δημοσκοπήσεις είναι κατευθυνόμενες έτσι και αλλιώς

ΑΛΛΑ

Η πραγματικότητα είναι ότι ο Τσίπρας έχει πολύ λαό βολεμένο από την προηγούμενη φορά

Η Ελλάδα είναι ένα μαντρί με 80% βολεμένα κομματόσκυλα

Η κάρυ θεωρώ ότι θα μπει άνετα στην βουλή αλλά μέχρι εκεί
θα στηριξεις;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom