Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.468
Like
118.274
Πόντοι
16.631
Οι δικοί μου οι λακέδες είναι όλοι με πτυχίο και όλοι ήταν δαπίτες και όλοι κάνουν υπερωρίες κουμουνιστικες
ουτε απεξω απο ΔΑΠ μπορεις να περασεις εχουν την φατσα σου σαν καταζητουμενο:coffee:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.745
Like
29.791
Πόντοι
6.256
ουτε απεξω απο ΔΑΠ μπορεις να περασεις εχουν την φατσα σου σαν καταζητουμενο:coffee:
Αυτό είναι αλήθεια

Όταν ήμουν μικρός και κουμουνιστης είχα σπάσει στο ξύλο μερικούς

Αλλά τα ήθελε ο κωλος τους πούλαγαν υφάκι και ήταν αναιδείς με ροζ πουλόβερ ριχτό στους ώμους

Τους γαμας η δεν τους γαμας;:confused:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.468
Like
118.274
Πόντοι
16.631
Αυτό είναι αλήθεια

Όταν ήμουν μικρός και κουμουνιστης είχα σπάσει στο ξύλο μερικούς

Αλλά τα ήθελε ο κωλος τους πούλαγαν υφάκι και ήταν αναιδείς με ροζ πουλόβερ ριχτό στους ώμους

Τους γαμας η δεν τους γαμας;:confused:
αρχιδια:coffee:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Καταρχήν δεν ξέρω αν θα συμμετέχει στα debate λόγω του οτι δεν είναι σημερα στην Βουλή. Αλλιώς θα πρέπει να είναι 20 minimum στα debate
Ακυρο δεν θεωρώ το mega, ασχετα αν συμφωνω ή οχι με όσα λεει. ΑΥτά τα κανάλια έχουμε, σε αυτη τη χωρα ζουμε. Αν δεν μας αρε΄σει ας πέσει η ακροαματικότητα αυτών των καναλιών. Και αν είναι ακυρο το mega τοτε πιό δεν είναι ???? Όλα??? Αρα δεν παει πουθενα...

το άκυρο είναι ότι ο προγραμματισμός μας εδώ στο Γελλάντα έχει πετύχει 100% στο να θεωρούμε ότι η υπαγορευμένη πραγματικότητα, κανονικότητα (τι όρος κι αυτός...!!!) είναι ένα χρυσό κλουβί που μας πιάνει πανικός μπας κι ανοίξει η πόρτα κι ελευθερωθούμε.

Απόλυτη επιτυχία ο θαυμασμός κι υπεράσπιση των συμφερόντων του κάθε δυνάστη, μικρού ή μεγάλου από τον πληβείο που δεν έχει που την κεφαλήν κλίναι αλλά ομιλεί ως τραπεζίτης και σιγοντάρει τον αφέντη στο σφάξιμο το δικό του, των ονείρων των παιδιών του και του γείτονα με περίσσεια ζέση βέβαια.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.756
Κριτικές
2
Like
33.775
Πόντοι
9.931
ουτε απεξω απο ΔΑΠ μπορεις να περασεις εχουν την φατσα σου σαν καταζητουμενο:coffee:
στηρίζω κομάντα Ρέιντζερς - Κένταυρους
και επίλεκτους ( no mercy ) μαχητές της " καρφίτσας" :headbaning2:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.468
Like
118.274
Πόντοι
16.631

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.756
Κριτικές
2
Like
33.775
Πόντοι
9.931
Ρειντζερς τι ωραια ξυλικια με κοθμονια τις παλιες καλες εποχες:coffee:
ευχαρίστως θα αναλάμβανα "συμμόρφωση" Ρηγάδων ,
οι άλλοι δεν με ιντριγκάρουν επαρκώς :rockon:

"Η ομάδα εκείνη που δεν είχε καμία σχέση με τους κουστουμάτους κεντροδεξιούς, αλλά λειτουργούσε σχεδόν παρακρατικά, χτυπώντας όχι μετανάστες (καθώς τότε δεν υπήρχαν) αλλά κνίτες, ρηγάδες, αναρχικούς, φαίνεται να μην έχει χάσει ακόμα την αίγλη της και να εξακολουθεί να διατηρεί τη «φήμη» της."
https://www.defence-point.gr/παρακμή-αναβιώνουν-οι-«κένταυροι»-τη
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.745
Like
29.791
Πόντοι
6.256
Ρειντζερς τι ωραια ξυλικια με κοθμονια τις παλιες καλες εποχες:coffee:
Power Rangers Nickelodeon GIF by HULU


:coffee:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
θα προχωρήσει όμως τι να κάνουμε...


Με 100% επιτυχία αν κρίνω από την ποιότητα του πολέμου που της κάνουν
Δυστυχώς στον Ελληνα αρέσει η φτηνή μαγκιά και η αγένεια. Εδώ κάποιος είπε οτι επικροτεί την σταση της στο mega γιατί ΑΡΔ....
Τι να πει κανείς
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom