teaserman
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Νοε 2015
- Μηνύματα
- 5.744
- Κριτικές
- 1
- Like
- 10.140
- Πόντοι
- 3.556
Εμεις τη δικια μας την στειλαμε Λιθουανια ενα χρονο να μας τη φυλαξουν, εχει καλο κλιμα εκειΤην έχουμε βάλει σε βαγκιουμ να μη τη πιάνει η βροχή και σκουριάσει μέχρι να τελειώσει η στεγανοποίηση της της οροφησ εσάς βέβαια δεν σας απασχολούν τέτοια προβλήματα![]()



