Νέα

Ρε μόνο η χανούμα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ADMIRAL GR
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 119K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 25 άτομα (0 μέλη και 25 επισκέπτες)

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.744
Κριτικές
1
Like
10.140
Πόντοι
3.556
Την έχουμε βάλει σε βαγκιουμ να μη τη πιάνει η βροχή και σκουριάσει μέχρι να τελειώσει η στεγανοποίηση της της οροφησ εσάς βέβαια δεν σας απασχολούν τέτοια προβλήματα :coffee:
Εμεις τη δικια μας την στειλαμε Λιθουανια ενα χρονο να μας τη φυλαξουν, εχει καλο κλιμα εκει
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.289
Like
19.221
Πόντοι
2.606
Εμεις τη δικια μας την στειλαμε Λιθουανια ενα χρονο να μας τη φυλαξουν, εχει καλο κλιμα εκει
Η επόμενη στάση της κατσαρόλας είναι Καλαμάτα ; Να πάει ο κόσμος πουρνό πουρνό γιατί έχει στριμωξειδι
 

matrix21

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Φεβ 2008
Μηνύματα
2.600
Κριτικές
27
Like
3.904
Πόντοι
8.595
φωτο απο οταν ο θρυλος πηρε το 14ο πρωταθλημα του το 1958....
οι τερματοφυλακες φορουσαν τραγιασκα...
:confused::confused::confused::confused::confused::confused:
oly-50-new.jpg
Φωτό από όταν ο βαζελος πήρε το 16ο πρωτάθλημα του στο μπάσκετ το 1980...
Οι παίκτες φορούσαν all star converse...
 

Συνημμένα

  • IMG_20260619_222956.jpg
    IMG_20260619_222956.jpg
    195,7 KB · Εμφανίσεις: 4

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.744
Κριτικές
1
Like
10.140
Πόντοι
3.556
Η επόμενη στάση της κατσαρόλας είναι Καλαμάτα ; Να πάει ο κόσμος πουρνό πουρνό γιατί έχει στριμωξειδι
Θα μας τη γεμίσουν με καλούδια απο τις γηγενείς ποικιλίες της Μεσσηνιακης γης.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Φωτό από όταν ο βαζελος πήρε το 16ο πρωτάθλημα του στο μπάσκετ το 1980...
Οι παίκτες φορούσαν all star converse...
τυπε πιστευω να ξερεις οτι το μπασκετ ειναι ΜΑΚΡΑΝ το πιο αποτυχημενο τμημα του συλλογου μας...:woldman:
βεβαια ακομα και στο χειροτερο τμημα μας εχουμε 16 πρωταθληματα + 4 ευρωλιγκες...δηλαδη επιτευγματα που δεν θα δειτε ποτέ στην ζωή σας...:coffee:
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.744
Κριτικές
1
Like
10.140
Πόντοι
3.556

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.744
Κριτικές
1
Like
10.140
Πόντοι
3.556
τυπε πιστευω να ξερεις οτι το μπασκετ ειναι ΜΑΚΡΑΝ το πιο αποτυχημενο τμημα του συλλογου μας...:woldman:
βεβαια ακομα και στο χειροτερο τμημα μας εχουμε 16 πρωταθληματα + 4 ευρωλιγκες...δηλαδη επιτευγματα που δεν θα δειτε ποτέ στην ζωή σας...:coffee:
Απ’ ολα αυτα που γραφεις το μονο που κρατσμε ειναι το «…μακραν πιο αποτυχημενος…».
Αυτο θα πει αυτογνωσία!
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Απ’ ολα αυτα που γραφεις το μονο που κρατσμε ειναι το «…μακραν πιο αποτυχημενος…».
Αυτο θα πει αυτογνωσία!
προφανως και μονο αυτο θα κρατησεις ρε τυπε...αλλιως δεν θα ησουν φουκαρας αεκτζης...να κανετε περιοδεια τροπαια που εχει παρει μεχρι και η λαρισα....:confused:

η αυτογνωσια ειναι μεγαλο πραγμα...αν την ειχατε, ισως να ειχατε αποφυγει να βλεπατε τον θρυλο να σηκωνει το ευρωπαικο στο μπουρδελο σας, να παιζει ο υμνος στα μεγαφωνα και να γινονται περιοδεια τα κιτρινα καρεκλακια στο πασαλιμανι...δυστυχως το ζησατε και αυτο...ισως στην επομενη ζωή σας να ειστε πιο τυχεροι...:rockon:
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.744
Κριτικές
1
Like
10.140
Πόντοι
3.556
τυπε πιστευω να ξερεις οτι το μπασκετ ειναι ΜΑΚΡΑΝ το πιο αποτυχημενο τμημα του συλλογου μας...:woldman:
βεβαια ακομα και στο χειροτερο τμημα μας εχουμε 16 πρωταθληματα + 4 ευρωλιγκες...δηλαδη επιτευγματα που δεν θα δειτε ποτέ στην ζωή σας...:coffee:
Ο μαρτυρας χτες θυμηθηκε οτι ελεγε…ψεματα στην αρχικη του καταθεση για τη δικη Λυγγεριδη που εκαιγε ολα τα καλοπαιδα που εφαγαν τον ανθρωπο.
Ο εισαγγελεας ζητησε τη συλληψη του για ψευδορκια.
Ετσι ειναι οι επιτυχημενοι συλλογοι, εχουν τροπους να θυμιζουν επιτυχιες…
Ένταση στη δίκη Λυγγερίδη: Μάρτυρας αναίρεσε την προανακριτική κατάθεσή του - Τη σύλληψή του ζήτησε ο εισαγγελέας - ertnews.gr
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Ο μαρτυρας χτες θυμηθηκε οτι ελεγε…ψεματα στην αρχικη του καταθεση για τη δικη Λυγγεριδη που εκαιγε ολα τα καλοπαιδα που εφαγαν τον ανθρωπο.
Ο εισαγγελεας ζητησε τη συλληψη του για ψευδορκια.
Ετσι ειναι οι επιτυχημενοι συλλογοι, εχουν τροπους να θυμιζουν επιτυχιες…
Ένταση στη δίκη Λυγγερίδη: Μάρτυρας αναίρεσε την προανακριτική κατάθεσή του - Τη σύλληψή του ζήτησε ο εισαγγελέας - ertnews.gr
και αυτο ψεμα ειναι :
Poster-FkzwzZ90XUnLHrYXr8ITw-123-691960939-1.jpg


ισως να μην εγινε ποτέ.....:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.744
Κριτικές
1
Like
10.140
Πόντοι
3.556
προφανως και μονο αυτο θα κρατησεις ρε τυπε...αλλιως δεν θα ησουν φουκαρας αεκτζης...να κανετε περιοδεια τροπαια που εχει παρει μεχρι και η λαρισα....:confused:

η αυτογνωσια ειναι μεγαλο πραγμα...αν την ειχατε, ισως να ειχατε αποφυγει να βλεπατε τον θρυλο να σηκωνει το ευρωπαικο στο μπουρδελο σας, να παιζει ο υμνος στα μεγαφωνα και να γινονται περιοδεια τα κιτρινα καρεκλακια στο πασαλιμανι...δυστυχως το ζησατε και αυτο...ισως στην επομενη ζωή σας να ειστε πιο τυχεροι...:rockon:
Οτι εισαστε καφροι το ξερουμε τυπε, δεν περιμενουμε να μας δωσεις αποδειξεις.
Οπου εμπλεκεστε στον αθλητισμο, τον βρωμιζετε Με καφριλικια, επεισοδια , καταστροφες, μεχρι και θανατους.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Οτι εισαστε καφροι το ξερουμε τυπε, δεν περιμενουμε να μας δωσεις αποδειξεις.
Οπου εμπλεκεστε στον αθλητισμο, τον βρωμιζετε Με καφριλικια, επεισοδια , καταστροφες, μεχρι και θανατους.
εδω να δεις βρωμιά τυπε....:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
c38142c4-049a-431e-84c6-caed6dede61f.jpg
 

matrix21

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Φεβ 2008
Μηνύματα
2.600
Κριτικές
27
Like
3.904
Πόντοι
8.595
και να γινονται περιοδεια τα κιτρινα καρεκλακια στο πασαλιμανι...
Από έναν ευρωπαϊκό τίτλο αυτό που σου έχει μείνει είναι τα σπασμένα καρεκλακια... μάλιστα το ακούσαμε κι αυτό :huh:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Μου αρκεί που το παραδέχεσαι από μόνος σου
μα για αυτο εγω ειμαι γιγαντάς και εσυ νάνος!!!!
εχω 4 ευρωπαικα στο χειροτερο τμημα μου....εσυ ουτε στα ονειρα σου δεν μπορεις να φανταστεις οτι θα παρεις ευρωλιγκα...

υγ : αλλα εισαι τοσο μπουφος που σου αρκει που το παραδεχτηκα!!!! οτι δηλαδη παραδεχτηκα οτι ειμαι γιγαντας και εσυ νανος...:2funny::2funny::2funny:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
εσπασες πολλα καρεκλακια εκεινη την ημερα τυπε?
εσπασες καμμια χεστρα?
το Μιλκο φερνει κοψιμο ξερεις.
σώπα τυπε....παει περασε...
καποτε θα παρετε και εσεις ευρωπαικο στο ποδοσφαιροχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
ha-smirk.gif
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.744
Κριτικές
1
Like
10.140
Πόντοι
3.556
μα για αυτο εγω ειμαι γιγαντάς και εσυ νάνος!!!!
εχω 4 ευρωπαικα στο χειροτερο τμημα μου....εσυ ουτε στα ονειρα σου δεν μπορεις να φανταστεις οτι θα παρεις ευρωλιγκα...

υγ : αλλα εισαι τοσο μπουφος που σου αρκει που το παραδεχτηκα!!!! οτι δηλαδη παραδεχτηκα οτι ειμαι γιγαντας και εσυ νανος...:2funny::2funny:
τα κατορθωματα του γιγαντα:
Επεισοδια, καταστροφες στο ποδοσφαιρο.
Μπουνιδια στα αποδυτηρια και μηνυσεις στο μπασκετ.
Δολοφονια αστυνομικου στο βολεϊ.
Εχετε μεγσλη συνεισφορα στον Ελληνικο αθλστισμο , ειναι αληθεια…
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom