Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 119K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (3 μέλη και 13 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 189 46,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 218 53,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    407

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.670
Like
29.730
Πόντοι
6.256
πήγε να κάνει μια ομιλία για την δικαιοσύνη σε μια αίθουσα του ΔΣΑ και έφαγε άκυρο ενώ είχαν συμφωνήσει

τυχαίο??? :coffee:
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.255
Like
1.905
Πόντοι
216
Διαβάζοντας όλα αυτά τα post , προσπαθώ να καταλάβω τι σχέση έχουν με την Κάρυ και το κόμμα της ...

Υποτίθεται οτι το νημα είναι για ανταλλαγή απόψεων για αυτό....
Γιά να τα λάβει υπ' όψιν ης η Κάρυ στήν ιδεολογική της συγκρότηση! :rockon:
Έχεις δίκιο. Παρασύρθηκα (τουλάχιστον εγὠ).
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Απάντησα είμαστε επί τσίπρα στο 66% του ευρωπαϊκού μέσου όρου στην αγοραστική δύναμη και τώρα είμαστε από 68 έως 72 και έβαλα και τους σχετικούς πίνακες
τι παράγουμε, τι εξάγουμε, τι ισοζύγιο έχουμε...;
η μονοκαλλιέργεια του τουρισμού είναι 30% συνεισφορά στο ΑΕΠ, αλλά εξαιρετικά εύθραυστο προϊόν.
το θέμα αυτάρκεια τροφής 2 εβδομάδων λέει κάτι;
τι να κλάσει η αγοραστική δύναμη όταν σε μια επερχόμενη δυνατή επισιτιστική κρίση η VISA δεν θα τρώγεται;
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.670
Like
29.730
Πόντοι
6.256
επίσης τώρα που μιλάμε για δικαιοσύνη ακούω ότι πέφτουν στην δικαιοσύνη όλες οι υποθέσεις με τα πρόστιμα του δεδδηε που πήγαιναν τα συνεργεία και έκοβαν τις σφραγίδες

και μετά ζήταγαν 40 χιλιάδες ευρώ αλλιώς θα κόψουν το ρεύμα

μιλάμε για κράτος δικαίου όχι αστεία
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.297
Like
14.498
Πόντοι
3.556
Γιά να τα λάβει υπ' όψιν ης η Κάρυ στήν ιδεολογική της συγκρότηση! :rockon:
Έχεις δίκιο. Παρασύρθηκα (τουλάχιστον εγὠ).
ΟΚ, στο μόνο που διαφωνώ είναι την ιδεολογική συγκρότηση της Κάρυ. Όταν κάνεις ένα κόμμα την έχεις ήδη και θεω΄ρω οτι δεν μπορεί να έχει. Προσπαθεί να ψαρέψει όπου μπορεί και θα ξεφτιλιστεί μακροπρόθεσμα.
Το εχω πει και παλαιότερα, θεωρώ οτι χρησιμοποιεί το παιδί της.
Προφανώς θεωρώ οτι το post σου ήταν ειρωνικό για την Κάρυ
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.670
Like
29.730
Πόντοι
6.256
εγώ πιστεύω ότι η κάρυ (με ότι στραβό έχει η προσπάθεια της για την πολιτική)

έχει τσούξει πολύ κόσμο...από αριστερά και δεξιά και από το κέντρο...

ακριβώς επειδή μπορεί να πάρει ψήφους από όλες τις πλευρές....

και επειδή οι περισσότεροι θεωρούν δεδομένο ότι θα μπει στη βουλή...
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.670
Like
29.730
Πόντοι
6.256
περισσότερο κακό βέβαια θα κάνει στα μικρά κόμματα παρά στην ΝΔ

αλλά δεν σημαίνει ότι η ΝΔ θα χαρεί να έχει στην βουλή κάποια που σε κάθε ομιλία θα υπενθυμίζει στο πανελλήνιο αυτά που θέλει η ΝΔ να ξεχαστούν
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.255
Like
1.905
Πόντοι
216
ΟΚ, στο μόνο που διαφωνώ είναι την ιδεολογική συγκρότηση της Κάρυ. Όταν κάνεις ένα κόμμα την έχεις ήδη και θεω΄ρω οτι δεν μπορεί να έχει. Προσπαθεί να ψαρέψει όπου μπορεί και θα ξεφτιλιστεί μακροπρόθεσμα.
Το εχω πει και παλαιότερα, θεωρώ οτι χρησιμοποιεί το παιδί της.
Προφανώς θεωρώ οτι το post σου ήταν ειρωνικό για την Κάρυ
Ειρωνικό ως πρός την πολιτική της συγκρότηση, σε συμφωνία με την τοποθέτησή σου.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.297
Like
14.498
Πόντοι
3.556
εγώ πιστεύω ότι η κάρυ (με ότι στραβό έχει η προσπάθεια της για την πολιτική)

έχει τσούξει πολύ κόσμο...από αριστερά και δεξιά και από το κέντρο...

ακριβώς επειδή μπορεί να πάρει ψήφους από όλες τις πλευρές....

και επειδή οι περισσότεροι θεωρούν δεδομένο ότι θα μπει στη βουλή...
Ναι μάλλον (90%) θα μπει αν δεν κάνει καμιά πατάτα. Βέβαια όπως έχεις πει, δεν έχει καλό επιτελείο δίπλα της.
Και η ΝΙΚΗ μπήκε, αλλά δεν μακροημέρευσε. Όπως έγραψα, μακροπρόθεσμα θα την πατήσει. Δεν έχει βάση. Μαζεύει , ας το πούμε αγανακτησμένους. Έτσι δεν πάει μπροστά
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.670
Like
29.730
Πόντοι
6.256
Ναι μάλλον (90%) θα μπει αν δεν κάνει καμιά πατάτα. Βέβαια όπως έχεις πει, δεν έχει καλό επιτελείο δίπλα της.
Και η ΝΙΚΗ μπήκε, αλλά δεν μακροημέρευσε. Όπως έγραψα, μακροπρόθεσμα θα την πατήσει. Δεν έχει βάση. Μαζεύει , ας το πούμε αγανακτησμένους. Έτσι δεν πάει μπροστά
Λάθος...η ΝΙΚΗ μπήκε με παπάτζα για τα Θεία και νόμιζαν ότι αν μείνουν τουρίστες στη βουλή για την είσπραξη θα τους ξανά ψηφίσουν.

Η κάρυ δεν πιστεύω ότι ούτε 1 στο εκατομμύριο δεν θα είναι τουρίστας

Μια χαρά μπροστά πάει...αν δεν πήγαινε και δεν θα της έκαναν επιθέσεις από παντού...βλέπεις κανέναν να επιτίθεται στο ΚΚΕ???? γιατί έχεις αναρωτηθεί?
 

Hliast

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2025
Μηνύματα
131
Like
282
Πόντοι
21
Ναι μάλλον (90%) θα μπει αν δεν κάνει καμιά πατάτα. Βέβαια όπως έχεις πει, δεν έχει καλό επιτελείο δίπλα της.
Και η ΝΙΚΗ μπήκε, αλλά δεν μακροημέρευσε. Όπως έγραψα, μακροπρόθεσμα θα την πατήσει. Δεν έχει βάση. Μαζεύει , ας το πούμε αγανακτησμένους. Έτσι δεν πάει μπροστά
Η συγκεκριμένη ποντάρει στις ψήφους διαμαρτυρίας κτλ Και αυτή η τακτική είναι καθαρός καιροσκοπισμός . Επίσης η αποχή θα είναι και πάλι σε υψηλά επίπεδα , οπότε δεν πρόκειται με την καμία να πάρει τα ποσοστά που περιμένει ότι θα πάρει . Στην βουλή θα μπει πάντως , και εκεί θα γελάσει και θα ξενερώσει ο κάθε πικραμένος με την πάρτη της .
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.297
Like
14.498
Πόντοι
3.556
Λάθος...η ΝΙΚΗ μπήκε με παπάτζα για τα Θεία και νόμιζαν ότι αν μείνουν τουρίστες στη βουλή για την είσπραξη θα τους ξανά ψηφίσουν.

Η κάρυ δεν πιστεύω ότι ούτε 1 στο εκατομμύριο δεν θα είναι τουρίστας

Μια χαρά μπροστά πάει...αν δεν πήγαινε και δεν θα της έκαναν επιθέσεις από παντού...βλέπεις κανέναν να επιτίθεται στο ΚΚΕ???? γιατί έχεις αναρωτηθεί?
Στην Κάρυ επιτίθενται αυτοί που θεωρητικά κινδυνεύουν με διαρροές. Λογικό και αναμενόμενο.
Το ΚΚΕ είναι μπετοναρισμένο εκεί που είναι και δεν ενοχλέι κανένα. Ούτε λαμβάνει ούτε δίνει.
Η ΝΙΚΗ μπήκε συντηρητική θέση και υποστηρίχθηκε απο θρησκευτικές ομάδες, που έχουν πάει στην Κάρυ τώρα.
Τουρίστας θα μείνει, γιατί απλά δεν ξέρει τα θέματα και δεν έχει επιτελείο. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν μιλά, με αποκορύφωνα την ψυχανάλυση των Τούρκων.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.670
Like
29.730
Πόντοι
6.256
Στην Κάρυ επιτίθενται αυτοί που θεωρητικά κινδυνεύουν με διαρροές. Λογικό και αναμενόμενο.
Το ΚΚΕ είναι μπετοναρισμένο εκεί που είναι και δεν ενοχλέι κανένα. Ούτε λαμβάνει ούτε δίνει.
Η ΝΙΚΗ μπήκε συντηρητική θέση και υποστηρίχθηκε απο θρησκευτικές ομάδες, που έχουν πάει στην Κάρυ τώρα.
Τουρίστας θα μείνει, γιατί απλά δεν ξέρει τα θέματα και δεν έχει επιτελείο. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν μιλά, με αποκορύφωνα την ψυχανάλυση των Τούρκων.
Συμφωνώ όλοι της επιτίθενται γιατί κανένας δεν θέλει ένα "νέο" στο παιχνίδι να του χαλάει την σούπα.

Συμφωνώ επίσης ότι το ΚΚΕ δεν ενοχλεί...γιατί "θεσμικά" δεν μιλάει και πολύ και απλά ψηφίζει ένα ασήμαντο "όχι" στα νομοσχέδια.

Η Κάρυ έχει άποψη...σωστή λάθος αλλά έχει...και ο λαός αντιδρά περισσότερο στην "αντίδραση" παρά στις λύσεις και το πρόγραμμα. Δεν χρειάζεται να ξέρεις τα θέματα για να εντυπωσιάσεις τον λαό...ούτε ο ίδιος τα ξέρει τα θέματα άλλωστε...γιαυτό και μπόρεσε να τον πείσει ο άλλος ότι θα καταργήσει το μνημόνιο με ένα νόμο και ένα άρθρο.


Επίσης εδώ που τα λέμε...(δεν θα έπρεπε) αλλά ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει πρόγραμμα...όλοι γενικότητες λένε και μπαρούφες για να χαρεί ο κόσμος.
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.255
Like
1.905
Πόντοι
216
Ποια ιδεολογικά γυαλιά? ιδεολογία είναι να μην σου αρέσουν οι δικτάτορες και οι μαζικές εκτελέσεις τα πειράματα κτλπ?

θες να σου πω εγώ άλλα εγκλήματα των ιμπεριαλιστών δυτικών???? γκουαντανάμο??? πραξικοπήματα??? συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας (Α) όταν μας έφεραν "δώρο" την χούντα...εποικισμοί?? ότι γουστάρεις...όλα αυτά για το κέρδος και για την γεωπολιτική θέση.

Αλλά ΟΧΙ όμως με ρατσιστικά κίνητρα ούτε με σκοπό τον αφανισμό ενός έθνους. (Β) Δεν έχω δει τους σάπιους δυτικούς να οργανώνουν μαζικές εκτελέσεις παιδιών και γυναικών...ούτε να στήνουν στρατόπεδα συγκέντρωσης.

Αντίθετα ότι (αδύναμοι) νόμοι υπάρχουν για την προστασία των ατομικών σου δικαιωμάτων....τους έχουν περάσει οι διεφθαρμένοι δυτικοί...αν είχαν επικρατήσει οι ναζί ή τα κουμούνια...σήμερα δεν θα έγραψες εδώ ελεύθερα ότι θέλεις. Αυτό πρέπει να το εκτιμάς ΠΟΛΥ.

Δεν ήταν ΕΝΑΣ τρελός...ήταν ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΕΛΟΣ...και από την άλλη ένας ΑΛΛΟΣ ΤΡΕΛΟΣ (ο στάλιν) και τα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ των "δυτικών" κτλπ

Όχι φίλε μου...αυτό το "κάθε λαός έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά" είναι ένας τρόπος να ξεπλύνεις τα εγκλήματα που διέπραξαν οι ηγέτες των λαών...και κατεπέκταση πολλοί ακόμα.

´Ολοι την εκτιμούν την δύναμη...οι ΕΛΛΗΝΕΣ φάνηκαν πιο δυνατοί από όλους...είδες εδώ στην Ελλάδα ποτέ να στήνουμε άουσβιτς?????

Εγώ δεν πιστεύω ότι ο μέσος Γερμανός ανθρωπάκος ή ο μέσος Τούρκος...ο απλός λαός...έχει όρεξη για εγκλήματα πολέμου...αυτά είναι δημιουργήματα των άρρωστων ηγετών τους....και των ΝΑΖΙ που είχαν σκατά αντί για εγκέφαλο. Άπειροι Γερμανοί πολίτες εκδιώχθηκαν επειδή δεν γούσταραν τους ΝΑΖΙ. Όπως ξέρω και Τούρκους που καμία όρεξη δεν έχουν για πολέμους με την Ελλάδα.


Φυσικά είναι θέμα δημοκρατίας και φασισμού....δύναμη μπορεί να έχει και η δημοκρατία...απλά δεν την χρησιμοποιεί για να βάζει σε φούρνους παιδάκια.
Δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό να απαντήσω σε κάποιες ανακρίβειες , έστω κι αν είναιο εκτός θέματος, κι ζητώ από τον διαχειριστή να μας μεταφέςρει στο ανάλογο νήμα.

Α) Η Χούντα δεν ήταν Αμερικανοκίνητη. Αυτό ήταν ένα παραμύθι τού Ανδρέα. Ο Αμερικανός Πρέσβυς δέν ήξερε να απαντήσει στο Υπουργείο του ποιοί τήν έκαναν και γι αυτό αντικαταστάθηκε.
Β) Ρώτα τους Ινδιάνους της Β. Αμερικής, τους Αβορίγινες, τους Ινδιάνους της Κ. & Ν. Αμερικής και τους Κινέζους περί αυτού. Σού συστήνω ένα βιβλιαράκι - επιστολή ενός Ισπανού Ιεραπόστολου στον Βασιλιά της Ισπανίας που του ζητούσε να μεσολοβήσει γιά να σταματήσουν τα εγκλήματα:
Politeia
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.297
Like
14.498
Πόντοι
3.556
Συμφωνώ όλοι της επιτίθενται γιατί κανένας δεν θέλει ένα "νέο" στο παιχνίδι να του χαλάει την σούπα.

Συμφωνώ επίσης ότι το ΚΚΕ δεν ενοχλεί...γιατί "θεσμικά" δεν μιλάει και πολύ και απλά ψηφίζει ένα ασήμαντο "όχι" στα νομοσχέδια.

Η Κάρυ έχει άποψη...σωστή λάθος αλλά έχει...και ο λαός αντιδρά περισσότερο στην "αντίδραση" παρά στις λύσεις και το πρόγραμμα. Δεν χρειάζεται να ξέρεις τα θέματα για να εντυπωσιάσεις τον λαό...ούτε ο ίδιος τα ξέρει τα θέματα άλλωστε...γιαυτό και μπόρεσε να τον πείσει ο άλλος ότι θα καταργήσει το μνημόνιο με ένα νόμο και ένα άρθρο.


Επίσης εδώ που τα λέμε...(δεν θα έπρεπε) αλλά ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει πρόγραμμα...όλοι γενικότητες λένε και μπαρούφες για να χαρεί ο κόσμος.
To ζουμί ειναι στο τέλος.
Αποψη δεν έχει αλλά πουλάει παπαντζες και τσιμπάνε κάποιοι, οι οποίοι μετά θα φύγουν. Όπως και στην ΝΙΚΗ.
Τα θέματα δεν τα ξέρει και απλά προσπαθεί να εντυπωσιάσει. Λέει γενικότητες για διαφάνεια κλπ.. αλλά δεν λέει το πως. Με την σκέτη αντίδραση δεν πας πουθενά. Ακόμα και ο ΣΥΡΙΖΑ ξεφούσκωσε στην 1η τετραετία (όλοι οι άλλοι πλην Γιωργάκη) άντεξαν και 2η τετραετία. Απλά ο Γιωργάκης έπεσε στην κατάρευση και δεν τον υπολόγισα.

Είναι θέση πολιτική και ζητά ατζέντα συναντηση Μητσοτάκη Ερντογαν και να ζητά ψυχανάλυση Τουρκων????
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.670
Like
29.730
Πόντοι
6.256
Δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό να απαντήσω σε κάποιες ανακρίβειες , έστω κι αν είναιο εκτός θέματος, κι ζητώ από τον διαχειριστή να μας μεταφέςρει στο ανάλογο νήμα.

Α) Η Χούντα δεν ήταν Αμερικανοκίνητη. Αυτό ήταν ένα παραμύθι τού Ανδρέα. Ο Αμερικανός Πρέσβυς δέν ήξερε να απαντήσει στο Υπουργείο του ποιοί τήν έκαναν και γι αυτό αντικαταστάθηκε.
Β) Ρώτα τους Ινδιάνους της Β. Αμερικής, τους Αβορίγινες, τους Ινδιάνους της Κ. & Ν. Αμερικής και τους Κινέζους περί αυτού. Σού συστήνω ένα βιβλιαράκι - επιστολή ενός Ισπανού Ιεραπόστολου στον Βασιλιά της Ισπανίας που του ζητούσε να μεσολοβήσει γιά να σταματήσουν τα εγκλήματα:
Politeia
Είσαι τόσο σίγουρος ότι την χούντα δεν την έστησαν οι αμερικάνοι? υπάρχουν άπειρες πηγές που όχι μόνο δείχνουν την σχέση του παπαδόπουλου με τους αμερικάνους αλλά και ποιον έστειλαν εδώ για να την κουμαντάρει...όλα αυτά εσύ τα απορρίπτεις? γιατί? Οι αμερικάνοι έχουν κάνει το ίδιο πράγμα σε άπειρες άλλες περιπτώσεις σε όλη την πρόσφατη ιστορία...γιατί να μην έγινε και εδώ? Δεν καταλαβαίνω πως είσαι τόσο σίγουρος...


Επίσης...αυτό που κάνεις στην συνέχεια είναι απλά μια προσπάθεια αποπροσανατολισμού του νοήματος...εντάξει...πήγαινε από τις αρχές της ανθρώπινης ιστορίας....τότε και ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν ένας σφαγέας....αφού αναφέρεις τους Ινδιάνους :confused:

Εγώ σου είπα για την νεώτερη ιστορία..αυτή κατά την οποία διαμορφώθηκε ο πολιτισμός μας όπως τον βλέπουμε σήμερα...νομικά και σε θέμα κουλτούρας

πάρε εσύ και την ιερά εξέταση που έκαιγε γυναίκες ζωντανές....για να πεις τι??? ότι μπροστά σε αυτά οι ναζί είναι νηπιαγωγείο?


Στον κόσμο του β.π. πολέμου και μέχρι σήμερα...στρατόπεδα συγκέντρωσης και βασανιστήρια σε παιδάκια....δεν έκαναν οι από δω...έκαναν οι ναζι.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.670
Like
29.730
Πόντοι
6.256
To ζουμί ειναι στο τέλος.
Αποψη δεν έχει αλλά πουλάει παπαντζες και τσιμπάνε κάποιοι, οι οποίοι μετά θα φύγουν. Όπως και στην ΝΙΚΗ.
Τα θέματα δεν τα ξέρει και απλά προσπαθεί να εντυπωσιάσει. Λέει γενικότητες για διαφάνεια κλπ.. αλλά δεν λέει το πως. Με την σκέτη αντίδραση δεν πας πουθενά. Ακόμα και ο ΣΥΡΙΖΑ ξεφούσκωσε στην 1η τετραετία (όλοι οι άλλοι πλην Γιωργάκη) άντεξαν και 2η τετραετία. Απλά ο Γιωργάκης έπεσε στην κατάρευση και δεν τον υπολόγισα.

Είναι θέση πολιτική και ζητά ατζέντα συναντηση Μητσοτάκη Ερντογαν και να ζητά ψυχανάλυση Τουρκων????
Μια χαρά άποψη έχει...άλλο αν είναι σωστή ή όχι.

Όλοι παπάτζες δεν πουλάνε? όταν σου πούλησαν επιτελικό κράτος και σου βήκε ΟΠΕΚΕΠΕ παπάτζα δεν ήταν? εσύ γιατί δεν έφυγες από την ΝΔ?

Κανένας δεν λέει το πως...αν ρωτήσεις σήμερα τον υπουργό γιατί δεν σηκώνουμε κεφάλι στους Τούρκους δεν ξέρει να σου απαντήσει (δεν μπορεί)

Αν ρωτήσεις έναν υπουργό πως λυθεί το πρόβλημα με το ΕΣΥ δεν ξέρει να σου πει...αν ρωτήσεις τι θα γίνει με το στεγαστικό δεν ξέρουν....τι θα γίνει με τον πληθωρισμό δεν ξέρουν.


και απόδειξη ότι περνάνε οι 4ετίες και δεν γίνεται τίποτα....άρα τι λες?
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.747
Κριτικές
2
Like
33.748
Πόντοι
9.931
Τι θυμάσαι και συ τώρα. Περασμένα ξεχασμένα, τώρα έρχεται το νέο.
ψιλοδουλεύω υπερναυάγια (σα να κλέβω εκκλησία:confused:) που όλη μέρα είναι στο μπου
κ με κατεβατά κρετινισμού κλαίγονται για επιδόματα,σπίτια ,πείνα,μπάτσους και φασίστες :2funny:

πάρτα τα λελλούδια της συμπερίληψης κ του δικαιωματισμού,ουά ουά :tooth:

μπουχεσας.png
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.255
Like
1.905
Πόντοι
216
Είσαι τόσο σίγουρος ότι την χούντα δεν την έστησαν οι αμερικάνοι? υπάρχουν άπειρες πηγές που όχι μόνο δείχνουν την σχέση του παπαδόπουλου με τους αμερικάνους αλλά και ποιον έστειλαν εδώ για να την κουμαντάρει...όλα αυτά εσύ τα απορρίπτεις? γιατί? Οι αμερικάνοι έχουν κάνει το ίδιο πράγμα σε άπειρες άλλες περιπτώσεις σε όλη την πρόσφατη ιστορία...γιατί να μην έγινε και εδώ? Δεν καταλαβαίνω πως είσαι τόσο σίγουρος...

 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.255
Like
1.905
Πόντοι
216
Είσαι ένας ρατσιστής ένας εθνικιστής ένας θερμοκεφαλος που ονειρεύεται πολέμους βία και κατάκτηση.
Να πας εσύ να πολεμήσεις τους Τούρκους μη ζητήσεις να έρθω εγώ να σε βοηθήσω,να πας μόνος σου να δεις που θα φτάσουν τα κακακια σου και πως θα τσιριζεις
Εσύ θα πάς κατ' ευθείαν γιά γουσουφάκι, ρε τσόγλανε ή γιά καστράτος φύλακας του χαρεμιού; Τι προτιμάς;
Χαρά στούς γονείς που σε ανάθρεψαν!
Βαράτε τον ρε!!!
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom