Νέα

Τί τρέχει επιτέλους με αυτές τις ελλεηνίδες;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα freddie krueger
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 200K
  • Εμφανίσεις 9M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 30 άτομα (0 μέλη και 30 επισκέπτες)

Που οφειλεται που η ελληνιδα ζηταει τον ουρανο με τ αστρα?

  • αυτο εχει μαθει απο την μανα της

    Ψήφοι: 902 28,9%
  • υπερπροστατευτικη οικογενεια

    Ψήφοι: 177 5,7%
  • δεν ξερει τι της γινεται

    Ψήφοι: 543 17,4%
  • καλα να παθει ας μεινει στο ραφι

    Ψήφοι: 342 11,0%
  • χεστην ,δεν ασχολουμαι με ελλεεινιδες

    Ψήφοι: 336 10,8%
  • καλα κανει,ετσι πρεπει

    Ψήφοι: 105 3,4%
  • αφου κι ετσι παλι τρεχουμε απο πισω της

    Ψήφοι: 614 19,7%
  • αλλο

    Ψήφοι: 102 3,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3.121

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.514
Πόντοι
6.256
υπάρχει γκόμενα καλύτερη που ενδιαφέρεται και μου έχει πει 2 φορές να βγούμε και της έχω ρίξει άκυρο και τις δύο φορές
Φιλάρα .... το ότι σου έχει πει να βγείτε .... δεν σημαίνει τίποτε ... μόνο το ότι θα βγείτε.
Από όσες έβγαινα για καφέ ... δεν γαμούσα ούτε 1/5 .
Με τις μαλακίες που κάνεις εσύ , οι πιθανότητές σου είναι παπάρια .

Τα περί μπάζου που λες .... μπροστά σε γυναίκες δεν χρησιμοποιείς ποτέ χαρακτηρισμούς για εμφανιση .
Ακόμη κι αν το κάνεις σε αντιδιαστολή , ακόμη κι αν κάνεις τον παιχτη .
Αυτά τα λες μονο με κάφρους φίλους .

Μια ωραία από μια κακάσχημη , διαφορά στη δυσκολία έχουν να τις βγάλεις έξω. Μέχρι εκεί η διαφορά.
Από εκεί και πέρα η δυσκολία είναι η ίδια.

ΝΑ στο κάνω πιο σαφές ;
Εϊναι πολύ πιο δύσκολο να βγάλεις για καφέ μία 1.83 70 κιλά με γαλάζια μάτια ...
από μία 1.53 98 κιλά .

Μέχρι εκεί είναι η διαφορά.
Από εκεί και πέρα θα πηδήξεις πιο εύκολα την αδιάφορη από τη μοντελέ νομιζεις ;
Παπάρια.
 

orgasmikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2019
Μηνύματα
2.132
Like
1.965
Πόντοι
216
Φιλάρα .... το ότι σου έχει πει να βγείτε .... δεν σημαίνει τίποτε ... μόνο το ότι θα βγείτε.
Από όσες έβγαινα για καφέ ... δεν γαμούσα ούτε 1/5 .
Με τις μαλακίες που κάνεις εσύ , οι πιθανότητές σου είναι παπάρια .

Τα περί μπάζου που λες .... μπροστά σε γυναίκες δεν χρησιμοποιείς ποτέ χαρακτηρισμούς για εμφανιση .
Ακόμη κι αν το κάνεις σε αντιδιαστολή , ακόμη κι αν κάνεις τον παιχτη .
Αυτά τα λες μονο με κάφρους φίλους .

Μια ωραία από μια κακάσχημη , διαφορά στη δυσκολία έχουν να τις βγάλεις έξω. Μέχρι εκεί η διαφορά.
Από εκεί και πέρα η δυσκολία είναι η ίδια.

ΝΑ στο κάνω πιο σαφές ;
Εϊναι πολύ πιο δύσκολο να βγάλεις για καφέ μία 1.83 70 κιλά με γαλάζια μάτια ...
από μία 1.53 98 κιλά .

Μέχρι εκεί είναι η διαφορά.
Από εκεί και πέρα θα πηδήξεις πιο εύκολα την αδιάφορη από τη μοντελέ νομιζεις ;
Παπάρια.
Πραγματικά δεν ξέρω προς τι όλη αυτή η επίθεση. Δεν ξέρετε καν τι είπα στο ραντεβού που πήγα. Μάλλον κάποιοι έχετε διάθεση να κατακρίνετε και όχι να δείτε τη συμπεριφορά άλλης μια ελλεηνίδας.
Επιμένετε στο ότι τα έκανα όλα λάθος και αντί να δείτε την συμπεριφορά της συγκεκριμένης μαλακισμένης σχολιάζετε το αν ήταν καλό το λέγειν μου. Ε ρε μάγκες έλεος πραγματικά!

Αυτό που προσπαθώ να πω τόση ώρα είναι ότι μια κακάσχημη πρέπει αν δεν είσαι του επιπέδου της να κάνει μετάνοιες μπας και της τον δώσεις.

Θα εξηγήσω καλύτερα. Το Πάσχα είχα περίπτωση με γκόμενα που όχι απλά έκανα λάθος, αλλά την ακύρωνα για 2 ώρες ασταμάτητα σε πάρτι που είχα βρεθεί.

Ήμουν σκατά από τη μούμια και μιλούσα σε όποιον έβρισκα για μπροστά μου για αυτή.

Ήρθε λοιπόν μια να με "παρηγορήσει". Καθόμουν όλη την ώρα και της έλεγα για το πόσο σκατά είναι οι γυναίκες, ότι δεν έχουν αυτογνωσία, ότι έχουν μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους μπλα μπλα μπλα.

Με βάση λοιπόν αυτά που λέτε θα έπρεπε να με στείλει. Κι όμως μάγκες μου έκανε για δύο ώρες πλησίασμα στο πάρτυ να με φιλήσει και για 2 ώρες γυρνούσα το κεφάλι από την άλλη. Ε ρε μάγκες στο τέλος την φόρτωσα και την έσκιζα μέχρι να ξημερώσει. (Μέτρια γκόμενα, όχι τίποτα φοβερό αλλά μέτρια).

Όταν την είχα στημένη στα 4 και βαραγα μου έλεγε: Αν ήσουν δικοοοος μου δεν θα σε άφηνα ποτέ και άλλα τέτοια και με βογγητά κτλ κτλ.

Άρα με τη λογική των περισσότερων εδώ μέσα δεν θα έπρεπε να την έχω πηδήξει καν αυτή γιατί αντί για πέσιμο της μιλούσα ασταμάτητα για τις υπόλοιπες βρωμοελλεηνίδες. Σόρρυ! Λάθος κάνετε!

Έχω λοιπόν μια μέτρια γκόμενα να με παρακαλάει σχεδόν να την σκίσω και έχουμε και μια μούμια (έτσι την έβγαλε φίλη που την είδε και η ίδια φίλη λέει ότι αυτό είναι θράσος) να κοιτάζει αφ' υψηλού.

Και εσείς να λέτε φταίω εγώ....
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
Πραγματικά δεν ξέρω προς τι όλη αυτή η επίθεση. Δεν ξέρετε καν τι είπα στο ραντεβού που πήγα. Μάλλον κάποιοι έχετε διάθεση να κατακρίνετε και όχι να δείτε τη συμπεριφορά άλλης μια ελλεηνίδας.
Επιμένετε στο ότι τα έκανα όλα λάθος και αντί να δείτε την συμπεριφορά της συγκεκριμένης μαλακισμένης σχολιάζετε το αν ήταν καλό το λέγειν μου. Ε ρε μάγκες έλεος πραγματικά!

Αυτό που προσπαθώ να πω τόση ώρα είναι ότι μια κακάσχημη πρέπει αν δεν είσαι του επιπέδου της να κάνει μετάνοιες μπας και της τον δώσεις.

Θα εξηγήσω καλύτερα. Το Πάσχα είχα περίπτωση με γκόμενα που όχι απλά έκανα λάθος, αλλά την ακύρωνα για 2 ώρες ασταμάτητα σε πάρτι που είχα βρεθεί.

Ήμουν σκατά από τη μούμια και μιλούσα σε όποιον έβρισκα για μπροστά μου για αυτή.

Ήρθε λοιπόν μια να με "παρηγορήσει". Καθόμουν όλη την ώρα και της έλεγα για το πόσο σκατά είναι οι γυναίκες, ότι δεν έχουν αυτογνωσία, ότι έχουν μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους μπλα μπλα μπλα.

Με βάση λοιπόν αυτά που λέτε θα έπρεπε να με στείλει. Κι όμως μάγκες μου έκανε για δύο ώρες πλησίασμα στο πάρτυ να με φιλήσει και για 2 ώρες γυρνούσα το κεφάλι από την άλλη. Ε ρε μάγκες στο τέλος την φόρτωσα και την έσκιζα μέχρι να ξημερώσει. (Μέτρια γκόμενα, όχι τίποτα φοβερό αλλά μέτρια).

Όταν την είχα στημένη στα 4 και βαραγα μου έλεγε: Αν ήσουν δικοοοος μου δεν θα σε άφηνα ποτέ και άλλα τέτοια και με βογγητά κτλ κτλ.

Άρα με τη λογική των περισσότερων εδώ μέσα δεν θα έπρεπε να την έχω πηδήξει καν αυτή γιατί αντί για πέσιμο της μιλούσα ασταμάτητα για τις υπόλοιπες βρωμοελλεηνίδες. Σόρρυ! Λάθος κάνετε!

Έχω λοιπόν μια μέτρια γκόμενα να με παρακαλάει σχεδόν να την σκίσω και έχουμε και μια μούμια (έτσι την έβγαλε φίλη που την είδε και η ίδια φίλη λέει ότι αυτό είναι θράσος) να κοιτάζει αφ' υψηλού.

Και εσείς να λέτε φταίω εγώ....
Βαση των κανονισμών φιλε εχεις κανει λειτουργικά λάθη στο ντειτ
Πχ να μιλήσεις σε γκόμενά για άλλη και να τις μαζοποιησεις ολες κατηγορώντας τες Είσαι τυχερός που πηδηξες εκεινο το βράδυ όπως λες...
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.514
Πόντοι
6.256
Αυτό που προσπαθώ να πω τόση ώρα είναι ότι μια κακάσχημη πρέπει αν δεν είσαι του επιπέδου της να κάνει μετάνοιες μπας και της τον δώσεις.
Αυτό σου λένε όλοι αγορίνα.

Μιλάς και λες ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ... ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΣΩΣΤΟ.

Δεν μπορείς να αλλάξεις τον κόσμο και δεν μπορείς να τον κάνεις δίκαιο .
Κανείς δεν είπε ότι είναι δίκαιος. Κανείς δεν είπε ότι είναι του γούστου μας.
Κανείς δεν είπε ότι τα πράγματα είναι σωστά έτσι .


ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ.
Αν μάθεις πως είναι και κατανοήσεις τους νόμους και τους κανόνες
ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΔΙΚΑΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ , ΟΥΤΕ ΚΑΛΑΙΣΘΗΤΟΙ , ΟΥΤΕ ΣΩΣΤΟΙ , ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ ΣΟΥ ...

μπορεί παίζοντας με αυτή τη γνώση να πετύχεις αυτό που θες.
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ . ΠΟΤΕ.

Απλά κοιτάς πως μέσα από αυτή τη σαπίλα θα πετύχεις το στόχο σου.

Το μπάζο βγαίνει μια βόλτα και την κερνάνε και έχει 20 προτάσεις.

Εσύ αν βγαίνεις μόνος (όχι εσύ οποιοσδήποτε άνδρας) και χαλάς 300€ κάθε βράδυ ,
ένα αρχίδι θα πάρεις.

ΛΑΘΟΣ ; ΛΑΘΟΣ
ΑΔΙΚΟ ; ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ.
ΣΑΠΙΟ ; ΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ .
ΜΑΛΑΚΙΑ ; ΝΑΙ


Αλλά έτσι είναι . Δεν μπορείς να αλλάξεις τίποτε.
 

orgasmikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2019
Μηνύματα
2.132
Like
1.965
Πόντοι
216
Βαση των κανονισμών φιλε εχεις κανει λειτουργικά λάθη στο ντειτ
Πχ να μιλήσεις σε γκόμενά για άλλη και να τις μαζοποιησεις ολες κατηγορώντας τες Είσαι τυχερός που πηδηξες εκεινο το βράδυ όπως λες...
Αδερφέ μου όχι μόνο πήδηξα αλλά ήταν και από τα πιο δυνατά γαμησια των τελευταίων ετών. Η γκόμενα μου είπε φοβερά πράγματα που αν δεν ήταν η άλλη σίγουρα θα το πήγαινα και σοβαρά μαζί της. Ακόμα έχω τα ηχητικά που μου έλεγε ότι ούρλιαζε και την άκουσε όλο το ξενοδοχείο.
Πάμε τώρα σε αυτό που λες ως κανόνες. Ποιος τους θέτει; Αυτή την είδε παρηγορήτρα και μάλλον για αυτό έγινε. Μάλιστα φαγώθηκε να αποδείξει ότι δεν είναι όλες ίδιες και διαφέρει και με καθοδήγησε κιόλας λέγοντας μου: " Εδώ δε βλέπεις κάποια που να σου αρέσει; Συνήθως κάτι είναι μπροστά μας και δεν το βλέπουμε. Μην περιμένεις να σου αρέσει κάποια πιαστην και φίλα την". Τα έλεγε αυτά και εγώ γυρνούσα το κεφάλι μου από την άλλη. Κι όμως γάμησα ρε μάγκες και σχεδόν με παρακάλεσε να της τον βάλω.
Αυτό σου λένε όλοι αγορίνα.

Μιλάς και λες ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ... ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΣΩΣΤΟ.

Δεν μπορείς να αλλάξεις τον κόσμο και δεν μπορείς να τον κάνεις δίκαιο .
Κανείς δεν είπε ότι είναι δίκαιος. Κανείς δεν είπε ότι είναι του γούστου μας.
Κανείς δεν είπε ότι τα πράγματα είναι σωστά έτσι .


ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ.
Αν μάθεις πως είναι και κατανοήσεις τους νόμους και τους κανόνες
ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΔΙΚΑΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ , ΟΥΤΕ ΚΑΛΑΙΣΘΗΤΟΙ , ΟΥΤΕ ΣΩΣΤΟΙ , ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ ΣΟΥ ...

μπορεί παίζοντας με αυτή τη γνώση να πετύχεις αυτό που θες.
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ . ΠΟΤΕ.

Απλά κοιτάς πως μέσα από αυτή τη σαπίλα θα πετύχεις το στόχο σου.

Το μπάζο βγαίνει μια βόλτα και την κερνάνε και έχει 20 προτάσεις.

Εσύ αν βγαίνεις μόνος (όχι εσύ οποιοσδήποτε άνδρας) και χαλάς 300€ κάθε βράδυ ,
ένα αρχίδι θα πάρεις.

ΛΑΘΟΣ ; ΛΑΘΟΣ
ΑΔΙΚΟ ; ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ.
ΣΑΠΙΟ ; ΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ .
ΜΑΛΑΚΙΑ ; ΝΑΙ


Αλλά έτσι είναι . Δεν μπορείς να αλλάξεις τίποτε.
Φίλε κοινή λογική δεν είναι; Εσύ μου λες να δεχτώ το άδικο και να παίξω με αυτούς τους κανόνες αν το κατάλαβα σωστά.
Αρνούμαι! Μπορεί να γαμησω το 1/10 από ότι αν το πήγαινα διαφορετικά αλλά αυτό το 1 θα είναι όπως θέλω εγώ.

Προσωπικά σχολιάζω τα σκατά που έχει στο κεφάλι το μέσο σαμιαμίδι επειδή κάποιοι του το συντηρούν.

Επίσης για τις 20 προτάσεις που λες. Τι προτάσεις είναι αυτές; Γιατί άμα είναι του επιπέδου της τότε απλά τα σκατά μπλέκουν με τα απόσκατα και γίνεται ένας ωραίος βόθρος.
Για δούλεμα είναι να βλέπεις τον κοιλίτσα να κυκλοφορεί με τη μπαζόλα του.
Για να μη λες όμως ότι τα βγάζω από το μυαλό μου να πω απλά ότι με κάποιες γκόμενες-φιλες που συζητησα για την συγκεκριμένη τα είπαν πολύ χειρότερα. Το μούμια που τη λέω γκόμενα της το έβγαλε, η οποία μάλιστα μου είπε ότι έτσι κι έκανε γκόμενος την προσπάθεια να κάτσει και να της εξηγήσει και για ποιο λόγο φέρθηκε όπως φέρθηκε πρώτα απ'όλα θα του έλεγε ευχαριστώ.
Θεωρείς ότι όλα αυτά τα βγάζω από το μυαλό μου δηλαδή;
 

anacondablyat

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2024
Μηνύματα
160
Like
532
Πόντοι
21
Ξέρω μαν μου τι λάθη έκανα αλλά αυτό το θέμα καυτηριάζω. Δεν την έπεσα σε κάνα μοντέλο να μου τη βγαίνει κιόλας. Σε ένα μουνι της πλάκας με μουστάκι για να ρίξουμε καμία πούτσα είπαμε και αυτό μας τη βγήκε λες και είναι καμιά μοντελάρα.
Εν τέλει την κατάντια της ελλεηνιδας σχολιάζω που έχει τα μυαλά πάνω από το κεφάλι και φέρεται λες και είναι η Χρυσή μήτρα που δεν ανέχεται τίποτα και τιμωρεί κιόλας. Ώπα λίγο δηλαδή κάτι δεν κολλάει. Δεν υπάρχει επαφή με την πραγματικότητα.
Στο ότι δεν υπάρχει επαφή με την πραγματικότητα σε πολλές συμφωνούμε γιαυτό και χρειάζεται και περισσότερη προσοχή με
αυτά που ζούμε τα trauma dumping, ghosting , gaslighting που λενε και στο χωριό, και η λίστα δεν τελειώνει...
Αν κατάλαβε ( έχουν απίστευτη διαίσθηση ) τι σκέφτεσαι για αυτή, λογικό να μην θέλει pity fuck.
Εσένα θα σου άρεσε να σου συμπεριφερθεί μια γυναίκα σαν να είσαι για λύπηση ή να σου πετάει κοκαλάκι ελεημοσύνης ;
Καλά σου είπαν πριν γιατί ασχολήθηκες αφού δεν την γούσταρες πραγματικά.
Μάλλον σε ήθελε αρκετά και την προσέβαλες με τον τρόπο σου. Οπότε λογικό να σου σερβίρει την γυναικεία σπεσιαλιτέ που λέγεται εκδίκηση.
Αν ήθελε απλά λίγο επιβεβαίωση λάθος σου που τσίμπησες και σε έπαιξε σαν παιχνιδάκι.
Γενικά είναι πιο εύκολο να τις καταλάβεις αν δεν τις βλέπεις μέσα απο το δικό σου/μας ανδρικό πρίσμα...
( εγω είμαι εμφάνιση 8 αυτή είναι 4 αρα μου κάθεται, εγώ έχω μηνιαίο εισόδημα 5κ αυτή 1κ οπότε μου κάθεται κτλ...)
Περαστικά και προσοχή ....
 

orgasmikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2019
Μηνύματα
2.132
Like
1.965
Πόντοι
216
Στο ότι δεν υπάρχει επαφή με την πραγματικότητα σε πολλές συμφωνούμε γιαυτό και χρειάζεται και περισσότερη προσοχή με
αυτά που ζούμε τα trauma dumping, ghosting , gaslighting που λενε και στο χωριό, και η λίστα δεν τελειώνει...
Αν κατάλαβε ( έχουν απίστευτη διαίσθηση ) τι σκέφτεσαι για αυτή, λογικό να μην θέλει pity fuck.
Εσένα θα σου άρεσε να σου συμπεριφερθεί μια γυναίκα σαν να είσαι για λύπηση ή να σου πετάει κοκαλάκι ελεημοσύνης ;
Καλά σου είπαν πριν γιατί ασχολήθηκες αφού δεν την γούσταρες πραγματικά.
Μάλλον σε ήθελε αρκετά και την προσέβαλες με τον τρόπο σου. Οπότε λογικό να σου σερβίρει την γυναικεία σπεσιαλιτέ που λέγεται εκδίκηση.
Αν ήθελε απλά λίγο επιβεβαίωση λάθος σου που τσίμπησες και σε έπαιξε σαν παιχνιδάκι.
Γενικά είναι πιο εύκολο να τις καταλάβεις αν δεν τις βλέπεις μέσα απο το δικό σου/μας ανδρικό πρίσμα...
( εγω είμαι εμφάνιση 8 αυτή είναι 4 αρα μου κάθεται, εγώ έχω μηνιαίο εισόδημα 5κ αυτή 1κ οπότε μου κάθεται κτλ...)
Περαστικά και προσοχή ....
Δεκτό απολύτως το τι λες. Σκληρό μεν, ρεαλιστικό δε.

Πάντως θα μπορούσε να το ξεκαθαρίσει από την αρχή δεν γουστάρω και να τελειώνουμε, όχι να το πάει α δεν μου άρεσαν αυτά που μου είπες στο ραντεβού, ναι να βγούμε αλλά δεν θέλω να πιέζομαι, ναι μου αρέσεις αλλά δεν έχω σκεφτεί το ερωτικό μεταξύ μας και θέλω χρόνο. Να περνάνε οι μέρες και μετά να μην μιλάει, να προτείνει καφέ κάποια στιγμή και όταν της λέω πότε να απαντάει ότι ήθελε απλά να πάμε για καφέ για να μην είμαστε τσακωμένοι και να φτιάξουν οι σχέσεις μπλα μπλα.

Εννοείται φυσικά πως επειδή είναι δουλειά (στα αρχίδια μου γιατί είμαι με σύμβαση ορισμένου χρόνου) έμαθα από γνωστό ότι συζητάει για εμένα με άλλους και όταν της είπα ότι αν θέλει τυπικές σχέσεις θα έπρεπε να ζητήσει μια συγγνώμη πρώτα αντέδρασε και από πάνω η σαύρα και θίχτηκε που της είπα δεν θέλω υποκριτικές καλημέρες με άτομα που με θάβουν πίσω από την πλάτη μου.

Αν τώρα σε όλο αυτό βλέπετε εσείς νορμάλ άνθρωπο που δεν έχει ψυχολογικά πάω πάσο να καθίσω και να με γαμησετε.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.514
Πόντοι
6.256
Το να συζητάς με γκόμενες ... για άλλες γκόμενες ... άλλο ολέθριο λάθος ....

Πως παίζεις γενικά ;

Είναι σαν να έχεις πάρει το σύνολο των κανόνων που έχουν βγάλει και έχουν θεσπίσει όσοι ασχολήθηκαν ποτέ με το καμάκι
και κατέγραψαν συμπεράσματα και μεθόδους ... ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ....

Δικαίωμά σου; Σαφέστατα.

Δεν περνάς καλά όμως και δαπανάς χρόνο , αντί για να γαμάς μουνάρες που σου αρεσουν να ασχολείσαι με μπάζα
να περιγράφεις τις μαλακίες τους σε άλλες ... να ζητάς γνώμες ... να βάζεις βαθμολογίες ....

Καλή τύχη.
Θα σου πρότεινα πάντως να διαβάσεις το κλασικό lay guide του ross jeffries ....
Το είχα διαβάσει το ... 1997 ... και έκλαιγα που δεν το είχα διαβάσει 7-8 χρόνια νωρίτερα.
 

orgasmikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2019
Μηνύματα
2.132
Like
1.965
Πόντοι
216
Το να συζητάς με γκόμενες ... για άλλες γκόμενες ... άλλο ολέθριο λάθος ....

Πως παίζεις γενικά ;

Είναι σαν να έχεις πάρει το σύνολο των κανόνων που έχουν βγάλει και έχουν θεσπίσει όσοι ασχολήθηκαν ποτέ με το καμάκι
και κατέγραψαν συμπεράσματα και μεθόδους ... ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ....

Δικαίωμά σου; Σαφέστατα.

Δεν περνάς καλά όμως και δαπανάς χρόνο , αντί για να γαμάς μουνάρες που σου αρεσουν να ασχολείσαι με μπάζα
να περιγράφεις τις μαλακίες τους σε άλλες ... να ζητάς γνώμες ... να βάζεις βαθμολογίες ....

Καλή τύχη.
Θα σου πρότεινα πάντως να διαβάσεις το κλασικό lay guide του ross jeffries ....
Το είχα διαβάσει το ... 1997 ... και έκλαιγα που δεν το είχα διαβάσει 7-8 χρόνια νωρίτερα.
Απλά δεν παίζω αδερφέ μου. Δεν κάνω καμάκι με στρατηγική λες και πάω για σκάκι. Επικοινωνώ απλά και όσο πιο αυθεντικά μπορώ.
 

Spieler

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
2.021
Κριτικές
63
Like
5.383
Πόντοι
2.916
Με βάση λοιπόν αυτά που λέτε θα έπρεπε να με στείλει. Κι όμως μάγκες μου έκανε για δύο ώρες πλησίασμα στο πάρτυ να με φιλήσει και για 2 ώρες γυρνούσα το κεφάλι από την άλλη. Ε ρε μάγκες στο τέλος την φόρτωσα και την έσκιζα μέχρι να ξημερώσει. (Μέτρια γκόμενα, όχι τίποτα φοβερό αλλά μέτρια).

Όταν την είχα στημένη στα 4 και βαραγα μου έλεγε: Αν ήσουν δικοοοος μου δεν θα σε άφηνα ποτέ και άλλα τέτοια και με βογγητά κτλ κτλ.

Bro, λίγο πολύ όλοι καποια στιγμή τρίξαμε δυό ντρόγκια σε κάποιο πάρτι και τα είδαμε μπλέ αλλά εσύ όπως πας θα είσαι πρώτη μούρη στην Ιθάκη σε λίγο.
 

orgasmikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2019
Μηνύματα
2.132
Like
1.965
Πόντοι
216
Bro, λίγο πολύ όλοι καποια στιγμή τρίξαμε δυό ντρόγκια σε κάποιο πάρτι και τα είδαμε μπλέ αλλά εσύ όπως πας θα είσαι πρώτη μούρη στην Ιθάκη σε λίγο.
Επικοινωνείς;
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.514
Πόντοι
6.256
Απλά δεν παίζω αδερφέ μου. Δεν κάνω καμάκι με στρατηγική λες και πάω για σκάκι. Επικοινωνώ απλά και όσο πιο αυθεντικά μπορώ.
Τυπάρα υπάρκτή είναι η κατηγορία σου. Δεν είσαι ο μοναδικός.
Μικρός τέλη 80s μάθαινα windsurf .

Ήταν ένας τυπάς που δεν ήθελε ούτε beach/water start ούτε uphauling να ανέβει και να το σηκώσει από το σχοινί .
Ανέβαινε χοροπηδώντας και μετά έσκυβε να πιάσει το άλμπουρο κατευθείαν.

Απλά καρφωνόταν στο πανί με το κεφάλι και έσκιζε πανιά. Όταν δεν έπεφτε με το κεφάλι , έπεφτε με χέρια , πόδια, κώλο
τους γαμούσε τα πέταλα των πανιών .

Δεν είχε κανένα θέμα, γιατί είχε λεφτά.
Άλλαζε 10-15 πανιά τη βδομάδα και ήταν κομπλέ.


Κάποιοι που τον παρακολούθησαν και επόμενες χρονιές, είπαν ότι μετά από καμιά 500αρια πανιά
αποφάσισε να ξεκινήσει .... uphauling .... για water start δεν έμαθα ποτέ.

ΜΠορεί να άρχισε σκι μετά , που συνδιάζεται και με κλάμπινγκ και σουσάδικα και σέντερ κατ από ριμπ άϊ ...


Μη μασάς. Το πανί είναι μαλακό . Δεν τραυματίζει κεφάλια, πόσο μάλλον πόδια , χέρια κτλ .
Το σκίζεις για πλάκα.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
σε έχουν στοιχειώσει τα σουσάδικα και τα ριμπάδικα....να κολλήσουμε όλοι από ένα 50ρικο να πας να δοκιμάσεις τα ριμπάγια....

τόσα άτομα είμαστε θα βγει :coffee::coffee:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.438
Like
118.107
Πόντοι
16.631
σε έχουν στοιχειώσει τα σουσάδικα και τα ριμπάδικα....να κολλήσουμε όλοι από ένα 50ρικο να πας να δοκιμάσεις τα ριμπάγια....

τόσα άτομα είμαστε θα βγει :coffee::coffee:
ναι στειλε μου 350
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.514
Πόντοι
6.256
σε έχουν στοιχειώσει τα σουσάδικα και τα ριμπάδικα....να κολλήσουμε όλοι από ένα 50ρικο να πας να δοκιμάσεις τα ριμπάγια....

τόσα άτομα είμαστε θα βγει :coffee::coffee:
Περισσότερο από όσο σε έχουν στοιχειώσει όσοι δεν νοικιάζουν σπίτι ; Και δεν νοίκιαζαν και οι προγόνοί τους ;
Αυτοί έχουν ορίσει την ύπαρξή σου. Είσαι το ... ΑΝΤΙ-αυτοί .
Δεν σε παίρνει να τη λες σε άλλους !

Για τα ριμπ άϊ .... Να πάμε να κεράσουμε μουνέτα ;;; Και να δούμε αν θα γαμήσετε ;;;

Ο Ζαβού έγραφε τιμές για αστακούς και γαρίδες .... είχε ποτέ γκόμενα ;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom