Φιλάρα .... το ότι σου έχει πει να βγείτε .... δεν σημαίνει τίποτε ... μόνο το ότι θα βγείτε.
Από όσες έβγαινα για καφέ ... δεν γαμούσα ούτε 1/5 .
Με τις μαλακίες που κάνεις εσύ , οι πιθανότητές σου είναι παπάρια .
Τα περί μπάζου που λες .... μπροστά σε γυναίκες δεν χρησιμοποιείς ποτέ χαρακτηρισμούς για εμφανιση .
Ακόμη κι αν το κάνεις σε αντιδιαστολή , ακόμη κι αν κάνεις τον παιχτη .
Αυτά τα λες μονο με κάφρους φίλους .
Μια ωραία από μια κακάσχημη , διαφορά στη δυσκολία έχουν να τις βγάλεις έξω. Μέχρι εκεί η διαφορά.
Από εκεί και πέρα η δυσκολία είναι η ίδια.
ΝΑ στο κάνω πιο σαφές ;
Εϊναι πολύ πιο δύσκολο να βγάλεις για καφέ μία 1.83 70 κιλά με γαλάζια μάτια ...
από μία 1.53 98 κιλά .
Μέχρι εκεί είναι η διαφορά.
Από εκεί και πέρα θα πηδήξεις πιο εύκολα την αδιάφορη από τη μοντελέ νομιζεις ;
Παπάρια.
Πραγματικά δεν ξέρω προς τι όλη αυτή η επίθεση. Δεν ξέρετε καν τι είπα στο ραντεβού που πήγα. Μάλλον κάποιοι έχετε διάθεση να κατακρίνετε και όχι να δείτε τη συμπεριφορά άλλης μια ελλεηνίδας.
Επιμένετε στο ότι τα έκανα όλα λάθος και αντί να δείτε την συμπεριφορά της συγκεκριμένης μαλακισμένης σχολιάζετε το αν ήταν καλό το λέγειν μου. Ε ρε μάγκες έλεος πραγματικά!
Αυτό που προσπαθώ να πω τόση ώρα είναι ότι μια κακάσχημη πρέπει αν δεν είσαι του επιπέδου της να κάνει μετάνοιες μπας και της τον δώσεις.
Θα εξηγήσω καλύτερα. Το Πάσχα είχα περίπτωση με γκόμενα που όχι απλά έκανα λάθος, αλλά την ακύρωνα για 2 ώρες ασταμάτητα σε πάρτι που είχα βρεθεί.
Ήμουν σκατά από τη μούμια και μιλούσα σε όποιον έβρισκα για μπροστά μου για αυτή.
Ήρθε λοιπόν μια να με "παρηγορήσει". Καθόμουν όλη την ώρα και της έλεγα για το πόσο σκατά είναι οι γυναίκες, ότι δεν έχουν αυτογνωσία, ότι έχουν μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους μπλα μπλα μπλα.
Με βάση λοιπόν αυτά που λέτε θα έπρεπε να με στείλει. Κι όμως μάγκες μου έκανε για δύο ώρες πλησίασμα στο πάρτυ να με φιλήσει και για 2 ώρες γυρνούσα το κεφάλι από την άλλη. Ε ρε μάγκες στο τέλος την φόρτωσα και την έσκιζα μέχρι να ξημερώσει. (Μέτρια γκόμενα, όχι τίποτα φοβερό αλλά μέτρια).
Όταν την είχα στημένη στα 4 και βαραγα μου έλεγε: Αν ήσουν δικοοοος μου δεν θα σε άφηνα ποτέ και άλλα τέτοια και με βογγητά κτλ κτλ.
Άρα με τη λογική των περισσότερων εδώ μέσα δεν θα έπρεπε να την έχω πηδήξει καν αυτή γιατί αντί για πέσιμο της μιλούσα ασταμάτητα για τις υπόλοιπες βρωμοελλεηνίδες. Σόρρυ! Λάθος κάνετε!
Έχω λοιπόν μια μέτρια γκόμενα να με παρακαλάει σχεδόν να την σκίσω και έχουμε και μια μούμια (έτσι την έβγαλε φίλη που την είδε και η ίδια φίλη λέει ότι αυτό είναι θράσος) να κοιτάζει αφ' υψηλού.
Και εσείς να λέτε φταίω εγώ....