Παρασκευή ξημερώματα Σαββάτου 2:00+, ίσως λόγω κρύου και ψιλόβροχου δεν είχε πολύ κόσμο.
Φυλής 71 κάτω Τρέϊσυ και Ιζαμπέλλα, ωραίες και οι 2.
Φυλής 86 ισογειο , Αντελίνα, στοχοποιήθηκε.
Φιλλιπίδου 11 Α, Έλεν, Νικόλ και Ρούμπι,
ωραίες και οι 3, Έλεν 1η φορά την είδα με έψηνε η εμφάνιση αλλα όχι το vibe, είχε και πολυ λιγο κόσμο για το στάνταρ του μαγαζιού αλλά Αλίκη είχε διπλαρώσει έναν Πάκι και τον ζαχάρωνε...ξενέρωσα.
Βάλε και οτι τα κορίτσια δείχνανε ... βαρεμένα? δεν πέρασα, φεύγοντας φώναζε η μια απο τις 3 "papi μην φευγεις" και γελάγανε...χαχαχα, ρωτάω την Αλίκη ποιες ειναι πάνω να γλιτώσω τον κόπο, μου λεει αν δεν περάσεις με καμία εδώ δεν σου λέω...
Φιλλιπίδου 11Β, Λία και μία νέα ενδιαφέρουσα Λατίνα που δεν θυμαμαι όνομα, καλό κορμί και πλαστικ βύζο, θα επαιρνα καποια απο τις 2 αλλα είχαν δωμάτια και οι 2...
Φωκαίας 25, Ντιάνα φοιτήτρια, εδώ έγινε η 1η κατάθεση, κομμοδίνο αλλα όχι φόλα, την είχα και άχτι.
Μπήκα και σε άλλα αλλά δεν θυμάμαι ονόματα, γυρνώντας προς το αμάξι ώρα 3:00+ πήγα και στην Αντελίνα ,
αρκετά καλή αν και κουρασμένη και μύριζε λιγο ιδρωτίλα, παίρνει και πάκια ... το δωματιο στο σαλόνι βρώμαγε, σίγουρα δεν πετάς το 20€ , θα την δοκιμάσω και ξεκούραστη.
11 όροφος: Τζούλια, Εύα και Άννα. Στο δωμάτιο ένας είχε κάτσει κοντά 20λεπτο αλλά η Ελευθερία έκανε πάρα πολύ διακριτική υπενθύμιση. Πρέπει να είναι από τις καλύτερες υπηρεσίες σε συμπεριφορά/χαρακτήρα και μακάρι να υπήρχαν περισσότερες σαν και αυτήν.
Για να μην λέμε μόνο για τις καλές πόρνες.
Η Ελευθερία είναι κατά την άποψη μου η καλύτερη τσατσά στην πιάτσα atm.
Είναι πολύ καλή! Όπως και η άλλη (ξανθιά κοντό μαλλί) στο 11Α ισόγειο. Ξέρουν και πως να προβάλουν τα κορίτσια, και πως να κρατήσουν τον πελάτη
Λες την Αλίκη, είχα πολύ καλή αποψη και για αυτήν, αλλα έχω αλλάξει τελευταία, είναι πονηρή/ύπουλη (ίσως γιατι δεν την έχω αφήσει ποτέ να με τσιμπουκώσει ....) και δημιουργεί και πολύ βαβούρα στο σαλόνι και τους αφήνει να γκαρίζουν ...
Έχω πεί την αποψη μου για τους 2 οίκους, είναι ίσως τοπ στην περιοχή αλλά το οτι βάζουν 3 κορίτσια την βάρδια (για τα τζάζ?)
δημιουργεί άλλα προβλήματα με βαβουρα,καθαριότητα κλπ.κλπ.
Υστερόγραφο, ήθελα να το γράψω αλλα το ξέχασα, η Λία στο 11Β προχθές ήταν πολύ "γυναικάρα" δεν ξερω αν άλλαξε κανα μαλλί λίγο ή έχασε κανα κιλάκι αλλά αν δεν είχε 2 δωμάτια αναμονή θα είχα μείνει εκεί.