Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 865K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 40 άτομα (3 μέλη και 37 επισκέπτες)

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.181
Like
9.914
Πόντοι
2.306
Μακαρόνια με σολωμό και γαρίδες.
IMG_20260228_230704.jpg
.......ωνσγμσ............. Αδερφέ, πρέπει να είσαι νυιπ για ντιπ από Τύρναβο κ' απάνω για να χαλάσεςι αυτό το ποίημα με τυρί ! ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ και ΤΥΡΙ ΠΟΟΟΤΤΤΕΕΕΕΕΕΕΕ
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.102
Κριτικές
36
Like
45.694
Πόντοι
21.395
.......ωνσγμσ............. Αδερφέ, πρέπει να είσαι νυιπ για ντιπ από Τύρναβο κ' απάνω για να χαλάσεςι αυτό το ποίημα με τυρί ! ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ και ΤΥΡΙ ΠΟΟΟΤΤΤΕΕΕΕΕΕΕΕ
Και μάλιστα στην Ταϊλάνδη. Πεκορινο, ζούμε, στα μακαρόνια να το δούμε.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Φυσικά και είχε αλλιώς δεν θα ήταν πίτσα. Μήπως να γράψω ότι είχε και ζύμη;:cheesy:
Φαίνεται ότι σέβεσαι την πίτσα....κάτι κοριτσάκια και κάτι νεοταξιτες και κάτι γκεουλες λένε:"Θέλω μια πίτσα χωρίς το ένα,χωρίς το άλλο και χωρίς το παρα-αλλο"...ρε δεν πέφτετε για ύπνο νηστικοί καλύτερα ρε σεις;
 

urlauber

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2015
Μηνύματα
5.029
Κριτικές
1
Like
5.311
Πόντοι
2.356
Φαίνεται ότι σέβεσαι την πίτσα....κάτι κοριτσάκια και κάτι νεοταξιτες και κάτι γκεουλες λένε:"Θέλω μια πίτσα χωρίς το ένα,χωρίς το άλλο και χωρίς το παρα-αλλο"...ρε δεν πέφτετε για ύπνο νηστικοί καλύτερα ρε σεις;
Πιτσα ειναι ΜΟΝΟ Η ΣΠΕΣΙΑΛ. Με σχεδόν απ'ολα
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.779
Like
57.726
Πόντοι
12.756
Σπανακοπιτα σπιτικη,χυμο πορτοκαλι,καφεδαρα τωρα
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.844
Like
29.920
Πόντοι
6.256
Καπουτσίνο διπλό

κρουασάν με γέμιση φιστίκι

νερό 1Λ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom