Νέα

Δίλημμα και θέλω απόψεις

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Todekatokalo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 244
  • Εμφανίσεις 10K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.017
Πόντοι
7.046
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ τύπος με όνομα "Το Δέκα το Καλό" να μην γαμάει. Δεν γίνεται, πώς το λέμε.
 

Johnstef

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Απρ 2022
Μηνύματα
2.304
Κριτικές
96
Like
13.476
Πόντοι
12.436
Ποιον καλύτερο επιλέγουν ρε Ζαν,πλάκα κάνεις;Δε βλέπεις ποσες καταλήγουν να τρώνε μάπες ή να παίζουν βιντεάκια τους σε τσοντοsites;
το έξυπνο πουλί πιάνεται από τη μύτη, αυτό ισχύει εδώ.
Μπερδεύουν τον κωλοπαιδαρά και τον τύπο που πουλάει αντριλίκι με τον αρρενωπό. Και το καλό παιδί το θεωρούν φλώρο. Και κάποια στιγμή έρχονται και οι μάπες...
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.265
Κριτικές
13
Like
13.027
Σωστος ! . Αλλα για θυληκο λεμε ( την πρωτη Τυχουσα )...... Με μπερδεψε οπως το ειπες Αλλα Οκ εβγαλα ακρη !!!! ΣΩΣΤΟΣΣΣ Ο ΖΑΝ !
Γράφω γρήγορα και καμιά φορά η αυτόματη διόρθωση αλλάζει τις λέξεις
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.265
Κριτικές
13
Like
13.027
Μπράβο ρε Ζαν. Με ολόκληρο Ουκρανικό μουνι είσαι, ρεβεγιόν έκανες μαζί του, σου μαγείρεψε κιόλας, έκανες και ταξίδι 3,5 ώρες και βαλε για να το δεις, και εσύ μπαίνεις σε εμάς να μιλήσεις για γκομενιλικια.
Μωρή βλαμμένη πάντα θα βρίσκω λίγα λεπτά να γράψω εδώ μέσα κάνα μήνυμα,τι 3.5 ώρες ρε σχεδόν 6 ώρες με παίρνει από το Μπρνο στο κοσιτσε
 

Πιπινάκι

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2023
Μηνύματα
1.284
Like
2.052
Πόντοι
456
Με λίγη ταπεινωση,αυτοθυσία,κλάψα και παρακαλητό ολες οι γυναικες συγκινούνται.Εγω που ειμαι μέγας αγαπούλας δεν φανταζεστε τι εχω προσφέρει στις γυναικες ολα αυτά τα χρόνια.Μακάρι να ειχα να τους δωσω και περισσοτερα,θα τους εδινα και την ψυχή μου την αγαπησιάρα.Συμβουλεύω εσας τους ανδρες να αγαπάτε τις γυναικες και να τους το δειχνετε καθημερινά και δεν θα βγειτε χαμένοι.Εγω για να ριξω την σχέση μου την παρακάλαγα οκτω μηνες ενω αυτή με εφτυνε επειδη ειναι Κυρία μεχρι που στο τελος την συγκινησε η αγνή και γεμάτη αγάπη καρδιά μου.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.265
Κριτικές
13
Like
13.027
Με λίγη ταπεινωση,αυτοθυσία,κλάψα και παρακαλητό ολες οι γυναικες συγκινούνται.Εγω που ειμαι μέγας αγαπούλας δεν φανταζεστε τι εχω προσφέρει στις γυναικες ολα αυτά τα χρόνια.Μακάρι να ειχα να τους δωσω και περισσοτερα,θα τους εδινα και την ψυχή μου την αγαπησιάρα.Συμβουλεύω εσας τους ανδρες να αγαπάτε τις γυναικες και να τους το δειχνετε καθημερινά και δεν θα βγειτε χαμένοι.Εγω για να ριξω την σχέση μου την παρακάλαγα οκτω μηνες ενω αυτή με εφτυνε επειδη ειναι Κυρία μεχρι που στο τελος την συγκινησε η αγνή και γεμάτη αγάπη καρδιά μου.
Ναι αλλά πήγε μαζί σου από ελεημοσύνη ποτέ δεν σε είδε σαν το αρρενωπο αρσενικό και μελλοντικά θα σου βγει στη σχέση,θα σου λέει ότι εν μέσω πλην σαφώς σου έκανε χάρη που τα έφτιαξες μαζί της και τη παρακαλαγες κιόλας οπότε έχεις πάει από την αρχή της σχέσης σε θέση του αδυναμου του υπό και πότε δεν θα σε εκτίμηση η θα σε σεβαστή
Αυτή τη τακτική συνήθως την κάνουν οι αγαπουλιδες και πολλές γυναίκες λόγω φεμινισμού αρέσκονται να είναι οι δυνατές οι κυρίαρχες στη σχέση και ο άντρας απλά να ακολουθεί
Όμως πρόσεχε γιατί αυτό είναι ενάντια στη βιολογική εξέλιξη της γυναίκας, αν βρεθεί στο διάβα της ένα αρσενικό που θα τη καβλωσει και δεν θα μπορεί να τον διαχειριστεί τα βράδια θα τον σκέφτεται και θα υγράνετε ώσπου να του κουνήσει την ουρά και τη σκύλο πηδησει σαν πουτανελι και μετά θα έρθει και θα σου πει αγαπουλη σορρυ αλλά έχω βρει καλύτερο αγόρι και εδώ τελειώνει το δικό μας στόρι.
 

Πιπινάκι

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2023
Μηνύματα
1.284
Like
2.052
Πόντοι
456
Ναι αλλά πήγε μαζί σου από ελεημοσύνη ποτέ δεν σε είδε σαν το αρρενωπο αρσενικό και μελλοντικά θα σου βγει στη σχέση,θα σου λέει ότι εν μέσω πλην σαφώς σου έκανε χάρη που τα έφτιαξες μαζί της και τη παρακαλαγες κιόλας οπότε έχεις πάει από την αρχή της σχέσης σε θέση του αδυναμου του υπό και πότε δεν θα σε εκτίμηση η θα σε σεβαστή
Αυτή τη τακτική συνήθως την κάνουν οι αγαπουλιδες και πολλές γυναίκες λόγω φεμινισμού αρέσκονται να είναι οι δυνατές οι κυρίαρχες στη σχέση και ο άντρας απλά να ακολουθεί
Όμως πρόσεχε γιατί αυτό είναι ενάντια στη βιολογική εξέλιξη της γυναίκας, αν βρεθεί στο διάβα της ένα αρσενικό που θα τη καβλωσει και δεν θα μπορεί να τον διαχειριστεί τα βράδια θα τον σκέφτεται και θα υγράνετε ώσπου να του κουνήσει την ουρά και τη σκύλο πηδησει σαν πουτανελι και μετά θα έρθει και θα σου πει αγαπουλη σορρυ αλλά έχω βρει καλύτερο αγόρι και εδώ τελειώνει το δικό μας στόρι.
εννοειται πως ειμαι υπό στην σχεση κι αυτο ειναι και το λογικό.Οι γυναικες ειναι πανω απ ολα.Θελω να σεβομαι τις γυναικες παρά το γεγονός οτι στο παρελθον εχω φαει κέρατο μπροστα στα ματια μου και κατι μπουγελώματα με καφέδες απο κανα δυο παλιές μου σχεσεις.Κι αυτο να ξερεις μ εχει συμβουλεψει κι ο πνευματικός μου,οτι πρεπει δηλαδη να αγαπαω και να σεβομαι την σχεση μου οτι και να μου κάνει.Ειμαι ενας καλος χριστιανός και φουλ αγαπουλίτσας και δεν θ αλλαξω ποτέ
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.265
Κριτικές
13
Like
13.027
εννοειται πως ειμαι υπό στην σχεση κι αυτο ειναι και το λογικό.Οι γυναικες ειναι πανω απ ολα.Θελω να σεβομαι τις γυναικες παρά το γεγονός οτι στο παρελθον εχω φαει κέρατο μπροστα στα ματια μου και κατι μπουγελώματα με καφέδες απο κανα δυο παλιές μου σχεσεις.Κι αυτο να ξερεις μ εχει συμβουλεψει κι ο πνευματικός μου,οτι πρεπει δηλαδη να αγαπαω και να σεβομαι την σχεση μου οτι και να μου κάνει.Ειμαι ενας καλος χριστιανός και φουλ αγαπουλίτσας και δεν θ αλλαξω ποτέ
Ενταξει τυπε αυτο θες να εισαι εσυ δεν σημαινει ομως οτι πρεπει να ειναι ετσι και οι αλλοι
Εγω ως ντειτινγκ κοουτς με μαθήματα ψυχολογιας και ενασχοληση πανω στο αντικείμενο του ντειτινγκ χρονια λεω πως πρεπει να συμπεριφερεται ενας αντρας σε μια γυναικα σε μια σχεση και τι πρεπει να κανει για να μην πληγωθει να μην τη πατησει
Οι γυναικες δεν ειναι εκεινα τα αθωα πλασματακια που πολλοι εχουν χτισει στο μυαλο τους και βεβαια ολες δεν ειναι ιδιες δεν γενικευω
Ομως σκοπος ενος καλου καμακα ειναι να ξεχωριζει τις καλες απο τις σκαρτες και να εχει στανταρ απαιτησεις και να ξερει τι θελει και τι ζηταει απο μια μουνα και οχι να παιρνει γουρουνι στο σακι
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.818
Κριτικές
2
Like
33.852
Πόντοι
9.931
Αυτή τη τακτική συνήθως την κάνουν οι αγαπουλιδες και πολλές γυναίκες λόγω φεμινισμού αρέσκονται να είναι οι δυνατές οι κυρίαρχες στη σχέση και ο άντρας απλά να ακολουθεί
με ένα καλό πούτσο και δυνατό ξεμούνιασμα όλες ισιώνουν
Οι φεμινίστριες είναι άλλη κατηγορία, συνήθως μπάζα 9/10 με ψυχολογικά θέματα
λόγω εξωτερικής εμφάνισης και νεοαριστερής νοητικής θολούρας
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.445
Like
1.770
Πόντοι
216
Βρε και την αγαπαω και την σεβομαι και την περιποιουμε και τα δωρακια της κι ολα αυτα γιατι ευχαριστουν εμενα περισσοτερο. Αλλα θελω και μια αναλογη ανταποκριση απο εκεινη. Αν οχι θα θεορησω οτι ειναι "μονοφαγου" οποτε αντε απο 'κει πουρθες και καλο δρομο ναχεις.
Ομως ετσι θα συμπεριφερθω και στην φιλη μου, στη μανα μου, στη ξαδερφη μου και τεσπα σε οτι θηλυκο στο περιβαλον μου. Γιατι στην γκομενα κατι παραπανω δλδ?
Αντε Χρονια Πολλα και Υγεια σε ολους
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056
Μια χαρά γι αυτο τα μπλέκουν με την πρώτη τυχόν τα,εδώ πολλοί πάνε και κάνουν σχέση με μπαροβιες άλλοι με χωρισμένες με παιδιά άλλοι με ότι πλεμπα κυκλοφορεί βλέπεις πόλλους άντρες να έχουν απαιτήσεις και επιλογές?
Εγώ σου λεω η πλειοψηφία είναι γουρούνι στο σακί

Ε όταν δεν έχουν επιλογές,προφανώς θα πάνε με όποια τους κάτσει.Αφου τον άντρα τον χτυπάει περισσότερο η αγαμια κι η μοναξιά απ'ότι τη γυναίκα.

Χωρισμένες κλπ,δεν είναι στις πρώτες επιλογές,αλλά αμα δεν τους κάθονται άλλες,τι να κάνουν;Και ο άλλος άμα δε θέλει να'ναι μπουρδελα και μαλακια,θα πάει και σ'αυτές.
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056
Νομίζεις αυτά που γίνονται δεν τα θέλουν?
Η ότι το κάνουν από ανάγκη?
Εδώ αν πεις σε μια θα κάνουμε κάτι να βγάλεις χρήμα και θα πουλήσεις το σώμα σε φωτογραφήσεις η πλειοψηφία θα δεχτεί
Οι γυναίκες χεστηκαν τώρα για τη κοινωνική κατακραυγή όπως γινόταν παλιά,η γυναίκα στο βωμό του χρήματος πουλάει και τη ψυχή της,λίγες βέβαια θα αντισταθούν στις προκλήσεις

Βρε πως δεν τα θέλουν;Άμα δεν τα'θελαν,δεν θα τα έκαναν

Αλλά κι αυτές νιώθουν σπουδαίες οταν βλέπουν ένα απόβρασμα να τις διαλέγει.Στο σκατοκέφαλο τους,το απόβρασμα ειναι ο άντρακλας και όλοι οι άλλοι είναι φλώροι και βαρετοί
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.265
Κριτικές
13
Like
13.027
Ε όταν δεν έχουν επιλογές,προφανώς θα πάνε με όποια τους κάτσει.Αφου τον άντρα τον χτυπάει περισσότερο η αγαμια κι η μοναξιά απ'ότι τη γυναίκα.

Χωρισμένες κλπ,δεν είναι στις πρώτες επιλογές,αλλά αμα δεν τους κάθονται άλλες,τι να κάνουν;Και ο άλλος άμα δε θέλει να'ναι μπουρδελα και μαλακια,θα πάει και σ'αυτές.
Είσαι στη λάθος μεριά και πολλοί άντρες δυστυχώς στην ίδια μοίρα
Ρε ζιρο πως θα μπορέσεις να βγάλεις ζωή με μια πλεμπαια?
Να ζεις καθημερινά μαζί της και να μην αντέχεις?
Εδώ μιλάμε για συμβιωση δεν μιλάμε για ένα πηδημα και αντε γειά
Εσένα σε νοιάζει μόνο να έχεις μια γυναίκα διπλα σου περισσότερο σε καίει η κοινωνική καταξίωση παρα στο να ζήσεις τον έρωτα και όλα τα υπέρ του.
Βασικά εσένα σε νοιάζει η κοινωνική καταξίωση και η αποφυγή της μοναξιάς
Βασικά είσαι στη λάθος πλευρά να θες μια γυναίκα να σου γεμίσει τα κενά
Άντρες με κενά οι γυναίκες τους μυριζονται και μη νομίζεις ότι είναι διατεθειμένες να τα γεμίσουν ίσα ίσα που δεν τους νοιάζει.
Με κενά δεν κάνεις για σχέση ζιρο,πας ήδη λουζερ η αλλιώς να παίξειςβ μπάσκετ χωρίς χέρια και έχεις χάσει
Αν δεν βελτίωσης τον εαυτό σου πρώτα και κλείσεις τα κενά σου είναι δύσκολο η γυναίκα που θα βρεθεί να σε καλυψει
 

Sorococo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.433
Like
2.617
Πόντοι
456
Γράφω γρήγορα και καμιά φορά η αυτόματη διόρθωση αλλάζει τις λέξεις
Ασε !! Κι εμενα Με εχει Γαμησει Το Autocorrect !!! Σε Νιωθω γιαυτο γραφω απο PC τωρα !! Ολα Μονος και Doublecheck !
 

localuser

Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2025
Μηνύματα
29
Like
28
Πόντοι
0
Ειλικρινής απορία, πού βρήκες πέντε γυναίκες σήμερα για να φας πέντε χυλοπίτες; Δεν ξέρω αν έχω γνωρίσει πέντε τον τελευταίο χρόνο.
Αλλά μήπως η ποσότητα είναι αυτή που σου φέρνει αρνητικά αποτελέσματα; Μήπως αν βρεις 2-3 και ασχοληθείς λίγο πιο επισταμένα μαζί τους χωρίς βιασύνη, να έχει καλύτερη έκβαση;
Αναρωτιέμαι και για δική μου βελτίωση.
 

Ωρίων

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2019
Μηνύματα
9.495
Κριτικές
2
Like
32.538
Πόντοι
6.236

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.679
Κριτικές
32
Like
47.706
Πόντοι
19.321
Άλλες πέντε χυλοπίτες σήμερα. Βαρέθηκα ρε αλάνια, δεν μου αρέσει να είμαι μόνος.
Αφού κάθεσαι εδώ και ρωτάς γνώμες,
κλείσε το λαπτοπ, κινητό, τάμπλετ τι έχεις και πήγαινε κάνε αθλοπαιδιές
όπου υπάρχουν γυναίκες και θα έρθουν μόνες τους,
κολύμβηση, ιστιοπλοΐα, σκι ή ότι άλλο.
 

Ωρίων

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2019
Μηνύματα
9.495
Κριτικές
2
Like
32.538
Πόντοι
6.236
Αφού κάθεσαι εδώ και ρωτάς γνώμες,
κλείσε το λαπτοπ, κινητό, τάμπλετ τι έχεις και πήγαινε κάνε αθλοπαιδιές
όπου υπάρχουν γυναίκες και θα έρθουν μόνες τους,
κολύμβηση, ιστιοπλοΐα, σκι ή ότι άλλο.
Άμα τα κάνει και αυτά, θα γυρίζει εδώ το βράδυ και θα λέει ότι έχει φάει 35χυλόπιτες.
Αφού πάει και την πέφτει σε κάθε γυναίκα που συναντάει.
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.679
Κριτικές
32
Like
47.706
Πόντοι
19.321
Άμα τα κάνει και αυτά, θα γυρίζει εδώ το βράδυ και θα λέει ότι έχει φάει 35χυλόπιτες.
Αφού πάει και την πέφτει σε κάθε γυναίκα που συναντάει.
Του έγραψα να συμμετέχει σε μικτά αθλήματα (με κοπέλες)
να γνωριστεί για το κάνει πιο εύκολο.
Να μην κάνει τον πέφτουλα, το έπιασες;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom