Easy Rider
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 4 Νοε 2020
- Μηνύματα
- 14.157
- Κριτικές
- 15
- Like
- 31.017
- Πόντοι
- 7.046
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ τύπος με όνομα "Το Δέκα το Καλό" να μην γαμάει. Δεν γίνεται, πώς το λέμε.
το έξυπνο πουλί πιάνεται από τη μύτη, αυτό ισχύει εδώ.Ποιον καλύτερο επιλέγουν ρε Ζαν,πλάκα κάνεις;Δε βλέπεις ποσες καταλήγουν να τρώνε μάπες ή να παίζουν βιντεάκια τους σε τσοντοsites;
Γράφω γρήγορα και καμιά φορά η αυτόματη διόρθωση αλλάζει τις λέξειςΣωστος ! . Αλλα για θυληκο λεμε ( την πρωτη Τυχουσα )...... Με μπερδεψε οπως το ειπες Αλλα Οκ εβγαλα ακρη !!!! ΣΩΣΤΟΣΣΣ Ο ΖΑΝ !
Μωρή βλαμμένη πάντα θα βρίσκω λίγα λεπτά να γράψω εδώ μέσα κάνα μήνυμα,τι 3.5 ώρες ρε σχεδόν 6 ώρες με παίρνει από το Μπρνο στο κοσιτσεΜπράβο ρε Ζαν. Με ολόκληρο Ουκρανικό μουνι είσαι, ρεβεγιόν έκανες μαζί του, σου μαγείρεψε κιόλας, έκανες και ταξίδι 3,5 ώρες και βαλε για να το δεις, και εσύ μπαίνεις σε εμάς να μιλήσεις για γκομενιλικια.
Ναι αλλά πήγε μαζί σου από ελεημοσύνη ποτέ δεν σε είδε σαν το αρρενωπο αρσενικό και μελλοντικά θα σου βγει στη σχέση,θα σου λέει ότι εν μέσω πλην σαφώς σου έκανε χάρη που τα έφτιαξες μαζί της και τη παρακαλαγες κιόλας οπότε έχεις πάει από την αρχή της σχέσης σε θέση του αδυναμου του υπό και πότε δεν θα σε εκτίμηση η θα σε σεβαστήΜε λίγη ταπεινωση,αυτοθυσία,κλάψα και παρακαλητό ολες οι γυναικες συγκινούνται.Εγω που ειμαι μέγας αγαπούλας δεν φανταζεστε τι εχω προσφέρει στις γυναικες ολα αυτά τα χρόνια.Μακάρι να ειχα να τους δωσω και περισσοτερα,θα τους εδινα και την ψυχή μου την αγαπησιάρα.Συμβουλεύω εσας τους ανδρες να αγαπάτε τις γυναικες και να τους το δειχνετε καθημερινά και δεν θα βγειτε χαμένοι.Εγω για να ριξω την σχέση μου την παρακάλαγα οκτω μηνες ενω αυτή με εφτυνε επειδη ειναι Κυρία μεχρι που στο τελος την συγκινησε η αγνή και γεμάτη αγάπη καρδιά μου.
εννοειται πως ειμαι υπό στην σχεση κι αυτο ειναι και το λογικό.Οι γυναικες ειναι πανω απ ολα.Θελω να σεβομαι τις γυναικες παρά το γεγονός οτι στο παρελθον εχω φαει κέρατο μπροστα στα ματια μου και κατι μπουγελώματα με καφέδες απο κανα δυο παλιές μου σχεσεις.Κι αυτο να ξερεις μ εχει συμβουλεψει κι ο πνευματικός μου,οτι πρεπει δηλαδη να αγαπαω και να σεβομαι την σχεση μου οτι και να μου κάνει.Ειμαι ενας καλος χριστιανός και φουλ αγαπουλίτσας και δεν θ αλλαξω ποτέΝαι αλλά πήγε μαζί σου από ελεημοσύνη ποτέ δεν σε είδε σαν το αρρενωπο αρσενικό και μελλοντικά θα σου βγει στη σχέση,θα σου λέει ότι εν μέσω πλην σαφώς σου έκανε χάρη που τα έφτιαξες μαζί της και τη παρακαλαγες κιόλας οπότε έχεις πάει από την αρχή της σχέσης σε θέση του αδυναμου του υπό και πότε δεν θα σε εκτίμηση η θα σε σεβαστή
Αυτή τη τακτική συνήθως την κάνουν οι αγαπουλιδες και πολλές γυναίκες λόγω φεμινισμού αρέσκονται να είναι οι δυνατές οι κυρίαρχες στη σχέση και ο άντρας απλά να ακολουθεί
Όμως πρόσεχε γιατί αυτό είναι ενάντια στη βιολογική εξέλιξη της γυναίκας, αν βρεθεί στο διάβα της ένα αρσενικό που θα τη καβλωσει και δεν θα μπορεί να τον διαχειριστεί τα βράδια θα τον σκέφτεται και θα υγράνετε ώσπου να του κουνήσει την ουρά και τη σκύλο πηδησει σαν πουτανελι και μετά θα έρθει και θα σου πει αγαπουλη σορρυ αλλά έχω βρει καλύτερο αγόρι και εδώ τελειώνει το δικό μας στόρι.
Ενταξει τυπε αυτο θες να εισαι εσυ δεν σημαινει ομως οτι πρεπει να ειναι ετσι και οι αλλοιεννοειται πως ειμαι υπό στην σχεση κι αυτο ειναι και το λογικό.Οι γυναικες ειναι πανω απ ολα.Θελω να σεβομαι τις γυναικες παρά το γεγονός οτι στο παρελθον εχω φαει κέρατο μπροστα στα ματια μου και κατι μπουγελώματα με καφέδες απο κανα δυο παλιές μου σχεσεις.Κι αυτο να ξερεις μ εχει συμβουλεψει κι ο πνευματικός μου,οτι πρεπει δηλαδη να αγαπαω και να σεβομαι την σχεση μου οτι και να μου κάνει.Ειμαι ενας καλος χριστιανός και φουλ αγαπουλίτσας και δεν θ αλλαξω ποτέ
με ένα καλό πούτσο και δυνατό ξεμούνιασμα όλες ισιώνουνΑυτή τη τακτική συνήθως την κάνουν οι αγαπουλιδες και πολλές γυναίκες λόγω φεμινισμού αρέσκονται να είναι οι δυνατές οι κυρίαρχες στη σχέση και ο άντρας απλά να ακολουθεί
Μια χαρά γι αυτο τα μπλέκουν με την πρώτη τυχόν τα,εδώ πολλοί πάνε και κάνουν σχέση με μπαροβιες άλλοι με χωρισμένες με παιδιά άλλοι με ότι πλεμπα κυκλοφορεί βλέπεις πόλλους άντρες να έχουν απαιτήσεις και επιλογές?
Εγώ σου λεω η πλειοψηφία είναι γουρούνι στο σακί
Νομίζεις αυτά που γίνονται δεν τα θέλουν?
Η ότι το κάνουν από ανάγκη?
Εδώ αν πεις σε μια θα κάνουμε κάτι να βγάλεις χρήμα και θα πουλήσεις το σώμα σε φωτογραφήσεις η πλειοψηφία θα δεχτεί
Οι γυναίκες χεστηκαν τώρα για τη κοινωνική κατακραυγή όπως γινόταν παλιά,η γυναίκα στο βωμό του χρήματος πουλάει και τη ψυχή της,λίγες βέβαια θα αντισταθούν στις προκλήσεις
Είσαι στη λάθος μεριά και πολλοί άντρες δυστυχώς στην ίδια μοίραΕ όταν δεν έχουν επιλογές,προφανώς θα πάνε με όποια τους κάτσει.Αφου τον άντρα τον χτυπάει περισσότερο η αγαμια κι η μοναξιά απ'ότι τη γυναίκα.
Χωρισμένες κλπ,δεν είναι στις πρώτες επιλογές,αλλά αμα δεν τους κάθονται άλλες,τι να κάνουν;Και ο άλλος άμα δε θέλει να'ναι μπουρδελα και μαλακια,θα πάει και σ'αυτές.
Ασε !! Κι εμενα Με εχει Γαμησει Το Autocorrect !!! Σε Νιωθω γιαυτο γραφω απο PC τωρα !! Ολα Μονος και Doublecheck !Γράφω γρήγορα και καμιά φορά η αυτόματη διόρθωση αλλάζει τις λέξεις
Εσείς, πόσες χυλόπιτες φάγατε σήμερα;Άλλες πέντε χυλοπίτες σήμερα. Βαρέθηκα ρε αλάνια, δεν μου αρέσει να είμαι μόνος.
Αφού κάθεσαι εδώ και ρωτάς γνώμες,Άλλες πέντε χυλοπίτες σήμερα. Βαρέθηκα ρε αλάνια, δεν μου αρέσει να είμαι μόνος.
Άμα τα κάνει και αυτά, θα γυρίζει εδώ το βράδυ και θα λέει ότι έχει φάει 35χυλόπιτες.Αφού κάθεσαι εδώ και ρωτάς γνώμες,
κλείσε το λαπτοπ, κινητό, τάμπλετ τι έχεις και πήγαινε κάνε αθλοπαιδιές
όπου υπάρχουν γυναίκες και θα έρθουν μόνες τους,
κολύμβηση, ιστιοπλοΐα, σκι ή ότι άλλο.
Του έγραψα να συμμετέχει σε μικτά αθλήματα (με κοπέλες)Άμα τα κάνει και αυτά, θα γυρίζει εδώ το βράδυ και θα λέει ότι έχει φάει 35χυλόπιτες.
Αφού πάει και την πέφτει σε κάθε γυναίκα που συναντάει.