ο καιρός την πέμπτη θα είναι αίθριος με νεφωσεις μέχρι το μεσημέρι,αλλά κατά τις απογευματινές ώρες θα αναπτυχθούν ηλιοφάνειες και θα αρχίσει μία φοβερή ηλιοφανεία που θα διαρκέσει περίπου 3 ωρές στα νότια καντόνια της ελβετίας,στο ελληνικό,την ανθούπολη,την πρέβεζα και το κιάτο.Η θερμοκρασία θα σημειώσει κάθοδο 3 πόντων λογω χαμηλού βαρομετρικόυ χαμηλού στην ιάβα της νότιας αμερικής(βόρειο ημισφαίριο για τους άσχετους με γεωγραφία).Παρασκευή μάλλον τα ίδια.Απο σάββατο αλλάζει ο καιρός και θα έχουμε βροχές απο ροχάλες στα καυλιά μας απο σάρες,τζίνες και τα κακά συναπαντήματα.Δε σας λέω περισσότερα για την κυριακή γιατί περιμένω να ακούσω τη μετεωρολογική υπηρεσία.Ευχαριστώ.