Mike199519
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Νοε 2025
- Μηνύματα
- 55
- Like
- 145
- Πόντοι
- 0
30 μπααα σαν σκεψη της αρεσει αλλα για πραξη τπτΤώρα πόσο είναι; Μπορεί να θέλει αλλά θέλει τρόπο και κόπο.
30 μπααα σαν σκεψη της αρεσει αλλα για πραξη τπτΤώρα πόσο είναι; Μπορεί να θέλει αλλά θέλει τρόπο και κόπο.
μικρή είναι ακόμα...θα αλλάξει γνώμη...χαχα30 μπααα σαν σκεψη της αρεσει αλλα για πραξη τπτ
Για ημαθία λες ; ή γρεβενά ;Κι όταν θα βγαίνετε,σε κάθε μαγαζί να βλέπει κι ένα πρώην γαμιά της![]()
Έτσι ρε μόρτη .ας εχει παει και με δεκα ντουζινες
το τετραψηφιο που εχω σε ιεροδουλες δεν θα το πιασει![]()
Χαχαχαχ λες??? Μακαριμικρή είναι ακόμα...θα αλλάξει γνώμη...χαχα
Αφού της αρέσει η σκέψη...η πράξη θα έρθει.Χαχαχαχ λες??? Μακαρι
που ειναι το κακο σε αυτο; κι εγω βλεπω πρωην μουνια οταν βγαινω και δε τρεχει απολυτως τιποταΚι όταν θα βγαίνετε,σε κάθε μαγαζί να βλέπει κι ένα πρώην γαμιά της![]()
Εν μέρει έχεις δίκαιο, γιατί όσες είναι με κάτω κεφάλι, είναι πεινασμένεςμάγκες τα χουμε ξαναπει, οι γυναίκες είναι δύο ειδών, αυτές που παντρεύεσαι με το κάτω κεφάλι, κι αυτές που παντρεύεσαι με το πάνω. Συνιστώ από καρδιάς το δεύτερο.
Χωρίς να ρωτήσω εγώ, που δεν θα το έκανα ποτέ, η γυναίκα μου ανέφερε ότι είχε πάει με 3 πριν από μένα ,2 σχεσεις και μια ξεπέτα σε αμάξι με κάποιον που γνώρισε εκείνο το βράδυ, είναι 33 τωρα




Αδελφέ αυτό με το ότι έχουν πάει με 3 είναι καραμέλα. Οι περισσότερες τα ίδια και τα ίδια λένε!Χωρίς να ρωτήσω εγώ, που δεν θα το έκανα ποτέ, η γυναίκα μου ανέφερε ότι είχε πάει με 3 πριν από μένα ,2 σχεσεις και μια ξεπέτα σε αμάξι με κάποιον που γνώρισε εκείνο το βράδυ, είναι 33 τωρα
οκ!!!Φίλε μου μην τα κάνουμε ίσιωμα όλα!δεν είναι όλες ίδιες!
Πάντως αν δεχτούμε πώς είναι αλήθεια ( επειδή το 3 το λένε πολλές ειδικά πριν τα 30 ) και δεν το λέω για να πω την κοπέλα ψεύτρα, η μια ξεπετα με έναν που γνώρισε εκείνο το βράδυ θα με ανησυχούσε περισσότερο από το να έχει πάει με 8 άτομα πχΧωρίς να ρωτήσω εγώ, που δεν θα το έκανα ποτέ, η γυναίκα μου ανέφερε ότι είχε πάει με 3 πριν από μένα ,2 σχεσεις και μια ξεπέτα σε αμάξι με κάποιον που γνώρισε εκείνο το βράδυ, είναι 33 τωρα
... Και για το κάτω κεφάλι υπάρχουν οι άλλες που το ψάχνουν ....μάγκες τα χουμε ξαναπει, οι γυναίκες είναι δύο ειδών, αυτές που παντρεύεσαι με το κάτω κεφάλι, κι αυτές που παντρεύεσαι με το πάνω. Συνιστώ από καρδιάς το δεύτερο.
παιδια δεν υπαρχουν πλεον τετοια νουμερα ειναι απλα ψεμα . Δε λεω οτι ειναι κακο να εχει παει η γυναικα σου με πολλους αλλα μη λεμε και μαλακιες. Σκεφτειτε λογικα ,γινεται ο αριθμος να ειναι κατω απο 20 πχ; μιλαω παντα για κοπελες πανω απο 25-30 χρονωνΠάντως αν δεχτούμε πώς είναι αλήθεια ( επειδή το 3 το λένε πολλές ειδικά πριν τα 30 ) και δεν το λέω για να πω την κοπέλα ψεύτρα, η μια ξεπετα με έναν που γνώρισε εκείνο το βράδυ θα με ανησυχούσε περισσότερο από το να έχει πάει με 8 άτομα πχ
Χωρίς να ρωτήσω εγώ, που δεν θα το έκανα ποτέ, η γυναίκα μου ανέφερε ότι είχε πάει με 3 πριν από μένα ,2 σχεσεις και μια ξεπέτα σε αμάξι με κάποιον που γνώρισε εκείνο το βράδυ, είναι 33 τωρα