Νέα

Viagra/Cialis και συναφή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 14K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 32 άτομα (8 μέλη και 24 επισκέπτες)

Χρησιμοποιείς Viagra κ.λ.π. στο σεξ;

  • Ναι, το χρειάζομαι

    Ψήφοι: 256 15,8%
  • Οχι ποτέ!

    Ψήφοι: 327 20,1%
  • Πότε-πότε για...όργιο!

    Ψήφοι: 570 35,1%
  • Το σκέφτομαι

    Ψήφοι: 472 29,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.625

ANTIMETPO

Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2025
Μηνύματα
39
Like
39
Πόντοι
0
Ποια η γνώμη σας για Hapiend και ποια για Elogis; Δεν έχω πάρει ποτέ, είμαι μεσήλικας αλλά θα ήθελα επαναληπτικότητα σε λίγες ώρες.
 

mourganarxis

Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2023
Μηνύματα
434
Like
483
Πόντοι
21
  • Like
Αντιδράσεις: anonX|

ANTIMETPO

Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2025
Μηνύματα
39
Like
39
Πόντοι
0
φίλος ιατρός μου είπε πως από φάρμακα, πιο καλά το cialis. Μια φορά την εβδομάδα 10mg και κατά τη γνώμη του το elogis σε έναν υγιή άνδρα δεν είναι δυνατόν να προκαλεί παρενέργειες, αλλά επειδή δεν είναι φάρμακο, το βλέπει πιο πολύ σαν τονωτικό. δεν έχω δοκιμάσει τίποτα ακόμη, θα ήθελα τη γνώμη σας με βάση εμπειρίες
 

arseniko apolito

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2021
Μηνύματα
64
Κριτικές
4
Like
291
Πόντοι
280
Ποια η γνώμη σας για Hapiend και ποια για Elogis; Δεν έχω πάρει ποτέ, είμαι μεσήλικας αλλά θα ήθελα επαναληπτ

Ποια η γνώμη σας για Hapiend και ποια για Elogis; Δεν έχω πάρει ποτέ, είμαι μεσήλικας αλλά θα ήθελα επαναληπτικότητα σε λίγες ώρες.
Hapiend πήρα μια φορά,και αποτέλεσμα ΜΗΔΕΝ


Elogis παίρνω μισό και δεν έχει παρενέργειες.
Όταν έχω πάρει ολόκληρο,είχα ένα μικρό μπούκωμα στη μύτη,και ελάχιστο πονοκέφαλο.
Με tadalafil 10 mg (cialis) ,δεν είχα καμία παρενέργεια
 

ANTIMETPO

Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2025
Μηνύματα
39
Like
39
Πόντοι
0
Hapiend πήρα μια φορά,και αποτέλεσμα ΜΗΔΕΝ


Elogis παίρνω μισό και δεν έχει παρενέργειες.
Όταν έχω πάρει ολόκληρο,είχα ένα μικρό μπούκωμα στη μύτη,και ελάχιστο πονοκέφαλο.
Με tadalafil 10 mg (cialis) ,δεν είχα καμία παρενέργεια
Πως ήταν οι πρώτες ώρες μετά τη λήψη; Έκανες γρήγορα σεξ; Επαναληπτικότητα; Πόσο κράτησε η επίδραση;
 

NickoRM

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2013
Μηνύματα
49
Κριτικές
9
Like
331
Πόντοι
280
Καλησπερα ,ξερει κανεις κανένα φαρμακείο που να δινει cialis χωρίς συνταγή στα σιγουρα στην Αθηνα ; Η γενικα tadalafil ; Εχω 2 χρονια να ψωνίσω απλα κάτι τέτοιο και εχω χασει την μπαλα λιγο
 

antkar81

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Ιουν 2021
Μηνύματα
1.981
Κριτικές
35
Like
5.826
Πόντοι
2.846
Καλησπερα ,ξερει κανεις κανένα φαρμακείο που να δινει cialis χωρίς συνταγή στα σιγουρα στην Αθηνα ; Η γενικα tadalafil ; Εχω 2 χρονια να ψωνίσω απλα κάτι τέτοιο και εχω χασει την μπαλα λιγο
Νομίζω χωρίς να είναι 100% σίγουρος ότι χωρίς συνταγή cialis δύσκολο
 

xan4625

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
3 Σεπ 2024
Μηνύματα
4.244
Κριτικές
56
Like
36.839
Πόντοι
22.886
Ποια η γνώμη σας για Hapiend και ποια για Elogis; Δεν έχω πάρει ποτέ, είμαι μεσήλικας αλλά θα ήθελα επαναληπτικότητα σε λίγες ώρες.
Happy End ? πάρε καλύτερα Halls.. το ίδιο είναι
Elogis δεν ξέρω
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Νομίζω χωρίς να είναι 100% σίγουρος ότι χωρίς συνταγή cialis δύσκολο
δεν χρειάζεται συνταγή
 

1tetris

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιαν 2025
Μηνύματα
304
Like
354
Πόντοι
21
το sialis έχει μεγάλη διάρκεια, εαν σας αρεέσει να έχεται τη σημαία όρθια για 3 μέρες και βάλε για μια βολή μερικων λεπτών, επιλογή σας.
 

risxaout

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2025
Μηνύματα
182
Κριτικές
1
Like
1.559
Πόντοι
201
Καλησπερα ειχα παρει απο φαρμακειο ενα χαπι τυπου cialis η elogis ξερω γω δε θυναμαι τι ηταν ακριβως. Θελω να μαθω αν χαλανε η εχουν ημερομηνια ληξης γιατι το εχω κανα 6μηνο αλλα δεν εχει τυχει να το παρω ακομα
 

ARIS einai re

Μέγας
Εγγρ.
14 Ιουν 2024
Μηνύματα
4.571
Like
14.326
Πόντοι
3.506
Καλησπερα ειχα παρει απο φαρμακειο ενα χαπι τυπου cialis η elogis ξερω γω δε θυναμαι τι ηταν ακριβως. Θελω να μαθω αν χαλανε η εχουν ημερομηνια ληξης γιατι το εχω κανα 6μηνο αλλα δεν εχει τυχει να το παρω ακομα
Μη φοβάσαι το πολύ πολύ να μη σου σηκωθεί
 

risxaout

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2025
Μηνύματα
182
Κριτικές
1
Like
1.559
Πόντοι
201
Μη φοβάσαι το πολύ πολύ να μη σου σηκωθεί
Οκκ φιλος ευχαριστω..τωρα το να μη μου σηκωθει δε πιςτευω να το εννοεις ως παρενεργια ετσι γιατι ειμαι 25αρης χαχαχα...εγω τη διαρκεια ηθελα οχι τη στυση
 

ARIS einai re

Μέγας
Εγγρ.
14 Ιουν 2024
Μηνύματα
4.571
Like
14.326
Πόντοι
3.506
Οκκ φιλος ευχαριστω..τωρα το να μη μου σηκωθει δε πιςτευω να το εννοεις ως παρενεργια ετσι γιατι ειμαι 25αρης χαχαχα...εγω τη διαρκεια ηθελα οχι τη στυση
Όταν λήγουν θεωρητικά μειώνεται η δράση τους. Αν ήταν χάπια της καρδιάς θα σου έλεγα να προσέξεις.
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.622
Like
5.514
Πόντοι
1.056
Ρε σεις 25χρονα μην χαπακωνεστε.....είστε μπερεττες επαναληπτικες....βάλτε κάτω τσ κορασια και δώστε παλινδρομηση....

Μην ξαναμπεί στο νημα μικρότερος των 40+....θα σας σκισω ρε....

Υγ...με νευριασατε κωλοπαιδα χαχαχα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom