Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 867K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 33 άτομα (0 μέλη και 33 επισκέπτες)

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
πίτσα καπρέζε από αυτή που είχαμε και στο κωργιό

σαλάτα αγγούρι, ντομάτα, πιπεριές βούτα ρυζογκοφρέτα χωρίς λάδι

μπύρα φίσερ

ροδάκινα, βερίκοκα, σταφύλια
Ρυζογκοφρετα παπάρα χωρίς λάδι δεν γίνεται

Αναφορά !
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.687
Κριτικές
32
Like
47.729
Πόντοι
19.321
Τα σουβλακια από που μαν νιτη?
Όχι έτοιμα, παίρνω μπούτι κοτόπουλο σε φιλέτα τα μαρινάρω από το βράδυ με ελαιόλαδο, σκόρδο, ξερό τζίντζερ, κουρκουμά, τσίλι, αλάτι και το μεσημέρι τα περνάω σε μεταλλικές σούβλες
και τα ψήνω στο γκρίλ φούρνο.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.791
Like
57.746
Πόντοι
12.756
Όχι έτοιμα, παίρνω μπούτι κοτόπουλο σε φιλέτα τα μαρινάρω από το βράδυ με ελαιόλαδο, σκόρδο, ξερό τζίντζερ, κουρκουμά, τσίλι, αλάτι και το μεσημέρι τα περνάω σε μεταλλικές σούβλες
και τα ψήνω στο γκρίλ φούρνο.
Ωραια μαν
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.389
Κριτικές
64
Like
59.504
Πόντοι
16.235
πίτσα καπρέζε από αυτή που είχαμε και στο κωργιό

σαλάτα αγγούρι, ντομάτα, πιπεριές βούτα ρυζογκοφρέτα χωρίς λάδι

μπύρα φίσερ

ροδάκινα, βερίκοκα, σταφύλια
Βουτα;;;;;;
Που;;;;;;;
Στα ζουμια των λαχανικών;;;;
Χωρίς λάδι;;;;
Είναι σαν να βουτάς σε πισίνα που έχει νερό μέχρι τους αστραγάλους...καλύτερα κάτσε σπίτι να πλατσουριζεις στην μπανιέρα.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.861
Like
29.937
Πόντοι
6.256
Ρυζογκοφρετα παπάρα χωρίς λάδι δεν γίνεται

Αναφορά !

Βουτα;;;;;;
Που;;;;;;;
Στα ζουμια των λαχανικών;;;;
Χωρίς λάδι;;;;
Είναι σαν να βουτάς σε πισίνα που έχει νερό μέχρι τους αστραγάλους...καλύτερα κάτσε σπίτι να πλατσουριζεις στην μπανιέρα.
προφανώς και γίνεται

στα ζουμιά της ντομάτας :rockon:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.389
Κριτικές
64
Like
59.504
Πόντοι
16.235
Σιγά μην βγάλει ζουμιά η πιπεριά ρε βάλτε λίγο λαδακι να λιγδώσει το αντεράκι
Yπαρχουν και νοσταλγοί της ΚΑΤΟΧΙΚΗΣ κουζινας...νομίζω ότι τρώνε αλαδωτη φασολάδα και πίνουν "καφέ" από αλεσμένα βελανιδια.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.827
Κριτικές
93
Like
56.980
Πόντοι
40.655
Έχω παραγγείλει φαγητό, και το περιμένω. :coffee:

IMG_20250822_190831.jpg
 

urlauber

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2015
Μηνύματα
5.029
Κριτικές
1
Like
5.311
Πόντοι
2.356
Μισο κιλο γαριδες σε σαλτσα απο σουτζουκακια που περίσσεψε και ηταν στην κατάψυξη.
Σε ρυζι μπασμάτι κανα δεκα μερες ξεχασμενο στο ψυγείο.
Γαριδότο δηλαδη.

Φρουτο 1,5 μπανανα
Επιδορπιο παγωτο μπανανα σπιτικό.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom