Στο thread "Κωλόμπαρα που γαμάς", είχαμε συζητήσει πρόσφατα γι' αυτό το μαγαζί, τσέκαρε με μια αναζήτηση για να μη στα ξαναγράφω εδώ... Για να στα πω χονδρικά κωλόμπαρο είναι αλλά δεν παίζει τίποτα προχωρημένο, είχαμε συζητήσει βέβαια εκτενώς για μια Αθηνά Ελληνίδα που δουλεύει εκεί
Μήπως τελικά τα καλά κωλομπαρα είναι στη Συγγρού; Διαβάζοντας κριτικές και απόψεις επί μήνες εδώ μέσα κατάλαβα ότι όλοι ζητάνε τα budget friendly τα οποία δεν πρέπει να λένε και πολύ. Το Like και το baby gold στην Συγγρού τι λένε; Δεν μπορεί, στη Συγγρού είναι μαζεμένα και τα καλύτερα στριπ.
Μήπως τελικά τα καλά κωλομπαρα είναι στη Συγγρού; Διαβάζοντας κριτικές και απόψεις επί μήνες εδώ μέσα κατάλαβα ότι όλοι ζητάνε τα budget friendly τα οποία δεν πρέπει να λένε και πολύ. Το Like και το baby gold στην Συγγρού τι λένε; Δεν μπορεί, στη Συγγρού είναι μαζεμένα και τα καλύτερα στριπ.
Τα μαγαζιά της Συγγρού απευθύνονται σε ευκαιριακούς πελάτες, όχι σε θαμώνες κωλόμπαρων. Τουρίστες ή επισκέπτες στην Αθήνα, αλλοδαπούς και ντόπιους.
Τα πιο εύκολα θύματα δηλαδή.
Κοστίζουν πολύ και δεν προσφέρουν τίποτα.
Ότι χειρότερο κατά τη γνώμη μου.
Ναι αλλά αντικειμενικά από αυτά που διαβάζω εσείς θέλετε να τη βγάζετε πέρα με 50-70 ευρώ συν κανένα ποτό. Δηλαδή ακόμα και αν είσαι ντόπιος και πονηρό δήθεν μούτρο τι θα έκανες με αυτά τα λεφτά στο Caissa ή στο Babylon που είναι και αυτά στη Συγγρού; Πάλι σε τίποτα Mousses ή στο Golden θα πήγαινες για να αφήσεις 80 ευρώ. Όσο για το ότι δεν προσφέρουν τίποτα αυτό είναι τόσο γενικόλογη κουβέντα που δεν προσφέρει απολύτως τίποτα. Δεν καταλαβαίνω. Το θέμα είναι τι έχεις βάλει μέσα στο πορτοφόλι σου και τι προσφέρει ο άλλος. Απλό είναι. Εξάλλου εκεί πέρα όλοι κοιτάζουν να εξαπατήσουν τουρίστες και το έχουν κάνει πολλάκις. Όλοι ίδιοι είναι. Λοιπόν;
Τα μαγαζιά της Συγγρού απευθύνονται σε ευκαιριακούς πελάτες, όχι σε θαμώνες κωλόμπαρων. Τουρίστες ή επισκέπτες στην Αθήνα, αλλοδαπούς και ντόπιους.
Τα πιο εύκολα θύματα δηλαδή.
Κοστίζουν πολύ και δεν προσφέρουν τίποτα.
Ότι χειρότερο κατά τη γνώμη μου.
Πάντως οι χώροι στην Συγγρού φαντάζομαι θα είναι πολύ καλύτεροι σε σύγκριση με αυτούς της Μιχαλακοπούλου ή σε άλλες περιοχές της Αθήνας. Εγώ δεν μπορώ να πάω σε μέρη που γράφανε ότι αν δεις την καβάτζα τους την μέρα θα φρίξεις ή ο άλλος έλεγε για τουαλέτες και διάφορα άλλα περίεργα κασκαντεριλίκια.
Είμαι η Κατερίνα Ελληνίδα 37 χρονών, πολύ καλή εμφάνιση και θα περάσεις τέλεια μαζί μου. Το πρόγραμμα μου είναι για 1 ωρα με 2 εκτονώσεις Sex σε διάφορες στάσεις 50 ευρω και με συν 20 ευρω ελεύθερο στοματικο και 69 οχι πρωκτικό. Δουλεύω ανεξάρτητη οι φωτογραφίες είναι δικες μου και απαντάω η...
Είμαι η Κατερίνα Ελληνίδα 37 χρονών, πολύ καλή εμφάνιση και θα περάσεις τέλεια μαζί μου. Το πρόγραμμα μου είναι για 1 ωρα με 2 εκτονώσεις Sex σε διάφορες στάσεις 50 ευρω και με συν 20 ευρω ελεύθερο στοματικο και 69 οχι πρωκτικό. Δουλεύω ανεξάρτητη οι φωτογραφίες είναι δικες μου και απαντάω η...
Ένας είχε γράψει ότι το πιρουετ ανοίγει στις 9 το βράδυ. Για πιο νωρίς δε νομίζω.
Πέρνα από το lori cafe στην Αγίου Μελετίου 99, αν θες να πάρεις μιια μυρωδιά. Δεν ειναι κανονικό κωλομπαρο όμως