Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 859K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 30 άτομα (2 μέλη και 28 επισκέπτες)

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.324
Πόντοι
48.917
Σήμερα αν κ μετά τη νηστεία τρώμε κρέας παρόλα αυτά λόγω Παρασκευής η παράδοση λέει στην Πόλη ότι τρώμε ψάρι ..όταν δλδ πέφτει της Παναγίας Τετάρτη ή Παρασκευή δεν τρώμε κρέας αλλά ψάρι

:confused:
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.101
Κριτικές
22
Like
17.734
Πόντοι
8.695
IMG_9828.jpeg
IMG_9829.jpeg
Πίτσα, αριανι και κρουασάν; Είσαι ακόμα στην τουαλέτα ή βγήκες;
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.720
Like
29.774
Πόντοι
6.256
Φρεντο

Πίτσα κρύα από χθες

Κέικ

Νερό

Μπρατσάκια για παραλια :confused:
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.087
Κριτικές
36
Like
45.671
Πόντοι
21.395
Mετα από 55 λεπτά κολύμπι στα ήρεμα νερά του Ιονίου.
Γιαούρτι με μέλι και ζεστά κρουασάν.
IMG_20250815_113323.jpg
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.283
Κριτικές
67
Like
38.925
Πόντοι
10.656
Δυο βουτυρο-ψημενα τοστ με γραβιερα και ντοματα
Διπλος εσπρεσσο (λουνγκο) σκετος

Το μεσημερακι πιθανοτατα θα παιχτει παραγγελια απο οποιο σουβλατζιδικο ειναι ανοιχτο γιατι εχω απλυτες ολες τις κατσαρολες :coffee:
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.087
Κριτικές
36
Like
45.671
Πόντοι
21.395
Ρυζογαλακι και ένα κομματάκια καροτ κέικ.
 

Συνημμένα

  • IMG_20250815_113345.jpg
    IMG_20250815_113345.jpg
    2,7 MB · Εμφανίσεις: 12

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.102
Πόντοι
2.606
Eνα κρουασάν απ' το περίπτερο και Φρέντο καπουτσινο ,μετά ψαροταβερνα
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.102
Πόντοι
2.606
Σήμερα αν κ μετά τη νηστεία τρώμε κρέας παρόλα αυτά λόγω Παρασκευής η παράδοση λέει στην Πόλη ότι τρώμε ψάρι ..όταν δλδ πέφτει της Παναγίας Τετάρτη ή Παρασκευή δεν τρώμε κρέας αλλά ψάρι

:confused:
Τυπε πότε θα τη πάρουμε τη Πόλη;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom