Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 866K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 28 άτομα (1 μέλη και 27 επισκέπτες)

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.827
Κριτικές
93
Like
56.978
Πόντοι
40.655
Eκει όλα χυλός γίνονται αλλά μην το παραγαμαμε το θέμα από αισθητικής απόψεως .

Αν κρίνουμε από τις γεροντολολίτες που μας πλασάρετε για ανθό, την έχουμε χάσει την αισθητική εδώ και χρόνια. :coffee:
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.378
Κριτικές
1
Like
7.147
Πόντοι
1.406
Αριανί με το φαγητό ξηγιουνται πολυ οι Βουλγαροι παντως.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.827
Κριτικές
93
Like
56.978
Πόντοι
40.655
Αργιανί με το φαγητό ξηγιουνται πολυ οι Βουλγαροι παντως.

Βούλγαροι είναι ρε αψηλέ! Που να το βρουν το ουίσκι;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Κυριως οι Τουρκοι.

Αυτοί είναι μουσουλμάνοι. Δεν πίνουν αλκοόλ. :coffee:
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.378
Κριτικές
1
Like
7.147
Πόντοι
1.406
Τα Βαλκάνια γενικότερα. Και οι Αλβανοί. Παλιά και εμείς, ξυνογαλο το λέμε.
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.593
Κριτικές
42
Like
50.064
Πόντοι
28.246
Βούλγαροι είναι ρε αψηλέ! Που να το βρουν το ουίσκι;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:



Αυτοί είναι μουσουλμάνοι. Δεν πίνουν αλκοόλ. :coffee:
Εχουν όμως βότκα που την πανε κοσα.
Μην υποτιμάς επισης τους Τουρκους οταν καθονται κατω και μπεκροπινουν ρακες.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.827
Κριτικές
93
Like
56.978
Πόντοι
40.655
Εχουν όμως βότκα που την πανε κοσα.
Μην υποτιμάς επισης τους Τουρκους οταν καθονται κατω και μπεκροπινουν ρακες.

Εγώ δεν τους υποτιμώ καθόλου. Αυτοί μας έχουν πρήξει τα αρχίδια με τον μουσουλμανισμό.
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.463
Κριτικές
67
Like
118.878
Πόντοι
39.911
Εχουν όμως βότκα που την πανε κοσα.
Μην υποτιμάς επισης τους Τουρκους οταν καθονται κατω και μπεκροπινουν ρακες.
Στείλανε επιστολή οι Τούρκοι στον κύριο Κούλη αδερφέ :coffee:
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.593
Κριτικές
42
Like
50.064
Πόντοι
28.246
Αν κρίνουμε από τις γεροντολολίτες που μας πλασάρετε για ανθό, την έχουμε χάσει την αισθητική εδώ και χρόνια. :coffee:
Οταν λες γεροντολολιτες, εννοεις κατι σαν αυτη την γερόντοταπα;

nina-hartley-440nw-3517226as.jpg
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.593
Κριτικές
42
Like
50.064
Πόντοι
28.246

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom