Εγώ πάντως όλα αυτά τα χρόνια διαβάζω τρανς πορν σταρς να διαμαρτύρονται πως παίρνουν λίγα απ' το πορνό και ότι οι αμοιβές τους δεν έχουν καμιά σχέση με αυτά που νομίζει ο κόσμος. Αυτά για τα περί κάτι χιλιάρικων ανά σκηνή.
Επίσης ό,τι τσόντα της Μάρκες έχω δει να κυκλοφορεί είναι αρχαία. Μιλάω για κανονικές σκηνές με εταιρεία, συνεργείο κλπ. Όχι για τίποτα πλάνα της κακιάς ώρας για κάνα OF.
Αν ζητάει 350, ας είναι "καλά" τα κορόιδα που τα δίνουν. Χοτ όνομα στον χώρο πάντως πλέον δεν είναι ούτε για αστείο. Πριν 10-15 χρόνια ίσως.