nikolakis66
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 1.060
- Κριτικές
- 4
- Like
- 889
- Πόντοι
- 376
για κανε μας μια αναλυση πως μπορει να ξερεις εσυ τι κοστος εχει το εισιτηριο.Είναι όντως λιγοστό για αυτά που πληρώνουμε.
για κανε μας μια αναλυση πως μπορει να ξερεις εσυ τι κοστος εχει το εισιτηριο.Είναι όντως λιγοστό για αυτά που πληρώνουμε.
Δεν είναι υποχρεωμένος να σου σερβίρει κανείς τίποτε.
Μάλλον δεν έχεις πετάξει με πάνω από 2-3 εταιρείες στη ζωή σου και νομίζεις ότι έχεις και άποψη.
Όλη η αγορά έτσι δουλεύει.
Σκάω και 400€ και 500€ για μεγάλες εταιρείες όπως Austrian airlines και μόνο νερό σερβίρουν στην πτήση για 3-4 ώρες.
Εντάξει όταν δίνω 1000€ να πάω Ταυλανδη με Emirates έχω άλλη αντιμετώπιση.
Αλλά γυρνώντας στο προηγούμενο θέμα, δεν μπορείς να απαιτείς κάτι που δεν υπάρχει γενικά σαν προσφορά.
Όλα πλέον σαν φαγητό είναι επί πληρωμή σε πολλές αεροπορικές.
ειναι προφανες οτι δεν εχεις πεταξει αρκετα για αυτο εχεις αυτες τις αποψεις.Οχι δεν έχω πετάξει με μόνο 2-3 αεροπορικές αλλά με παραπάνω. Οχι μόνο εγώ αλλά και όλη η οικογένεια μου. Και δεν νομίζω ότι έχω άποψη. Εχω όντως άποψη.
Μπορεί η χαρακτηρισμός υποχρεωμένοι να φάνηκε λανθασμένος. Να τον αλλάξω μπας και βρούμε άκρη. Πληρώνω 400-500€ όπως είπες και κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να υπάρχει φαγητό. Ναι οκ καταλαβαίνω υπάρχουν τα καύσιμα οι μισθοί των αεροσυνοδών των πιλότων και άλλα χίλια δυο λειτουργικά έξοδα. Όμως ένα φαγητό ανά επιβάτη σε πτήση εξωτερικού δεν τους κοστίζει σχεδόν τίποτα.
Οχι δεν έχω πετάξει με μόνο 2-3 αεροπορικές αλλά με παραπάνω. Οχι μόνο εγώ αλλά και όλη η οικογένεια μου. Και δεν νομίζω ότι έχω άποψη. Εχω όντως άποψη.
Μπορεί η χαρακτηρισμός υποχρεωμένοι να φάνηκε λανθασμένος. Να τον αλλάξω μπας και βρούμε άκρη. Πληρώνω 400-500€ όπως είπες και κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να υπάρχει φαγητό. Ναι οκ καταλαβαίνω υπάρχουν τα καύσιμα οι μισθοί των αεροσυνοδών των πιλότων και άλλα χίλια δυο λειτουργικά έξοδα. Όμως ένα φαγητό ανά επιβάτη σε πτήση εξωτερικού δεν τους κοστίζει σχεδόν τίποτα.
Όπως είδες στο πρώτο μήνυμα μου αναφέρω την ΟΑ την ιδιωτική όχι του δημοσίου. Σαφώς αυτή Η ΟΑ ήταν ανώτερη της Aegean και με της σειρά της αυτή ανώτερη από την δημόσια ΟΑ.μαλλον δεν εχεις επαφη με τη πραγματικοτητα.η aegean ειναι σαφως υπερτερη της οα.
και φυσικα δεν εγινε απευθειας αναθεση. διαγωνισμος εγινε που την οα την αγορασε ο βγαινοπουλος.
οποιος ηθελε ας εδινε περισσοτερα. αλλα βλεπεις ουτε τα αεροπλανα της οα δεν ηθελε να αγορασει κανεις και καταληξανε παρατημενα στο ελληνικο.
Δηλαδη τα 2-2,5 χιλιαρικα για ενα αεροσκαφος 250 επιβατων, με ενα τζιρο γυρω στα 25 χιλιαρικα ΑΝ γεμισει σου φαινεται σχεδον τιποτα σαν κοστος;; Γιατι προφανως μιλατε για πτησεις τυπου Αθηνα-Θεσσαλονικη αντε να σου βαλω και κανενα Θεσσαλονικη-Ηρακλειο.Οχι δεν έχω πετάξει με μόνο 2-3 αεροπορικές αλλά με παραπάνω. Οχι μόνο εγώ αλλά και όλη η οικογένεια μου. Και δεν νομίζω ότι έχω άποψη. Εχω όντως άποψη.
Μπορεί η χαρακτηρισμός υποχρεωμένοι να φάνηκε λανθασμένος. Να τον αλλάξω μπας και βρούμε άκρη. Πληρώνω 400-500€ όπως είπες και κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να υπάρχει φαγητό. Ναι οκ καταλαβαίνω υπάρχουν τα καύσιμα οι μισθοί των αεροσυνοδών των πιλότων και άλλα χίλια δυο λειτουργικά έξοδα. Όμως ένα φαγητό ανά επιβάτη σε πτήση εξωτερικού δεν τους κοστίζει σχεδόν τίποτα.
Τυπε τα μπερδευεις εντελως ξεκινωντας απο λαθος βαση, δεν υπαρχει καμια συγκριση της ΟΑ του Ωναση το 1970 με την Aegean του Βασιλακη το 2025.Όπως είδες στο πρώτο μήνυμα μου αναφέρω την ΟΑ την ιδιωτική όχι του δημοσίου. Σαφώς αυτή Η ΟΑ ήταν ανώτερη της Aegean και με της σειρά της αυτή ανώτερη από την δημόσια ΟΑ.
Θα σου κάνω την εξής ερώτηση. Αν ο Βγαινοπουλος ή οποιαδήποτε αγόραζε την ΟΑ την ιδιωτική όμως (σε υποθετικό σενάριο που η ΟΑ δεν θα υπήρξε ποτέ δημόσια), ποια θα ήταν η κατάληξη της; Θα αξιοποιούσαν τον ήδη υπάρχοντα στόλο της, τις εγκαταστάσεις της κλπ κλπ;
δεν ειναι δυνατο να εισαι τοσο χαζος. η εποχη εκεινη εχει πεθανει. ειναι σαν να συγκρινεις ford T με τα σημερινα.Όπως είδες στο πρώτο μήνυμα μου αναφέρω την ΟΑ την ιδιωτική όχι του δημοσίου. Σαφώς αυτή Η ΟΑ ήταν ανώτερη της Aegean και με της σειρά της αυτή ανώτερη από την δημόσια ΟΑ.
Θα σου κάνω την εξής ερώτηση. Αν ο Βγαινοπουλος ή οποιαδήποτε αγόραζε την ΟΑ την ιδιωτική όμως (σε υποθετικό σενάριο που η ΟΑ δεν θα υπήρξε ποτέ δημόσια), ποια θα ήταν η κατάληξη της; Θα αξιοποιούσαν τον ήδη υπάρχοντα στόλο της, τις εγκαταστάσεις της κλπ κλπ;
Ναι οκ εσύ θα μου πεις αν έχω εκδόσει εισιτήριο ή όχι! Ο καθένας έχει τη γνώμη του τύπε μου. Τα 400€ ήταν απλά ένα παράδειγμα.ειναι προφανες οτι δεν εχεις πεταξει αρκετα για αυτο εχεις αυτες τις αποψεις.
τι σημαινει πληρωσες 400€; Πότε εβγαλες το εισιτηριο; τι πληροτητα ειχε η πτηση οταν εβγαλες εσυ το εισιτηριο;
ειναι προφανεστατο οτι δεν εχεις πεταξει αρκετα και ακομα περισσοτερο οτι δεν εχεις εκδωσει εσυ τα εισιτηρια.
γιατι αν πεταγες αρκετα πρωτον θα ηξερες οτι η οα ηταν τριμπουρδελο τα τελευταια 5-10 χρονια της υπαρξης της και επιπλεον θα ηξερες οτι η τιμη του εισιτηριου παιζει. οταν για ταξιδι πληρωνω 510€ στο πηγαινε 60 στο γυρισμο και μαλιστα απο το 60 "επεσε" στα 48 στην πληρωμη ειναι κατανοητο οτι οποιος συνδυαζει τη τιμη του εισιτηριου ΜΟΝΟ με παροχες δεν ξερει τι του γινεται.
το παραδειγμα ειναι που σε καρφωσε.Ναι οκ εσύ θα μου πεις αν έχω εκδόσει εισιτήριο ή όχι! Ο καθένας έχει τη γνώμη του τύπε μου. Τα 400€ ήταν απλά ένα παράδειγμα.
Η ΟΑ εννοείται ότι ήταν τριμπούρδελο τα τελευταία χρόνια ύπαρξης της λόγω του ότι ήταν κρατική
το βασικο ειναι οτι επειδη το αεροπλανο εγινε πουτανα θα καθυστερησει 5-15 λεπτα επιπλεον η αναχωρηση και φυσικα ειδικα σε πτησεις εσωτερικου αυτο θα οδηγησει σε 1-2 πτησεις λιγοτερες.το αεροπλανο γινεται πουτανα και θελει περισσοτερο καθαρισμα
επισης μετα εχεις σκουπιδια που πληρωνεις ενα καρο λεφτα για να στα παρουν στα αεροδρόμια
θες και άλλα ;; γιατι εχει ακόμα παρα πολλα
εσυ πληρωσες 400. ΕΓΩ πληρωσα 100. ειμαστε στην ιδια πτηση.Πληρώνω 400-500€ όπως είπες και κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να υπάρχει φαγητό
Πώς φαίνεται ότι εσύ είσαι ο χαζός. Προφανώς και οι εποχές έχουν αλλάξει. Η ουσία σε αυτήν την σύγκριση είναι ότι πώς οι δύο αυτές αεροπορικές του 70 και του 25 μπορούν να διαχειριστούν το επιβατικό κοινό και πως η ΟΑ του δημοσίου δεν το έκανε και με μεγάλη επιτυχία.δεν ειναι δυνατο να εισαι τοσο χαζος. η εποχη εκεινη εχει πεθανει. ειναι σαν να συγκρινεις ford T με τα σημερινα.
μπορει να ηταν καταπληκτικο αλλα πλεον απλα δεν υπαρχει.
τις εποχες 50-60 οι τιμες των αεροπορικων εισιτηριων ηταν παραπλησιες για ΟΛΕΣ τις αεροπορικες. ο ανταγωνισμος ηταν στις υπηρεσιες.
για αυτο εδινε χρυσα κουταλια ο ωνασης. γιατι ειχε το ΙΔΙΟ εισιτηριο με τη Panam για την ιδια πτηση.
αλλα αυτο ΑΛΛΑΞΕ. αρα αντιστοιχα και η ΟΑ θα αλλαζε η θα πτωχευε. μονο στο δικο σου μυαλο θα εμενε ιδια.
και φυσικα οι τιμες για πτησεις 3-5 ωρων θα ηταν σημερα 1000+. θα εδινες εσυ 1000€ για ταξιδι σουηδια; δεν νομιζω.
το υποθετικο σεναριο ειναι για γελια. αν δεν ηταν δημοσια θα ειχε προσαρμοσθει και θα λειτουργουσε με ΑΛΛΑ κριτηρια η θα ειχε πτωχευσει.
και ξεχνας οτι την οα την ΑΓΟΡΑΣΕ το δημοσιο. αν ηθελε ο ωνασης ας τη κραταγε η ας τη πουλαγε.γιατι δεν το εκανε;
γιατι απλα καταλαβε οτι δεν ειχε νοημα να συνεχισει και ουτε εβρισκε καλυτερη τιμη να πουλησει.
Νταξει αμα στέκεσαι σε ένα τόσο απλό παράδειγμα τι να πω;το παραδειγμα ειναι που σε καρφωσε.
ειναι προφανεστατο οτι δεν το εχεις κανει παρα μια δυο φορες και τις αλλες εισαι (ΑΝ ΕΙΣΑΙ) με πρακτορειο.
γιατι οποιος εκδιδει εισιτηρια συχνα ξερει οτι η τιμη παιζει για αλλους λογους.
με τη δικη σου λογικη εγω που εχω πληρωσει για την ΙΔΙΑ πτηση απο 60 εως 560 € θα επρεπε να μου δωσουν μπισκοτακι στη μια και στην αλλη μπριζολα ε;
δεν συζηταμε για την αποψη του φαγητου σαν βασικο κριτηριο επιλογης.
που ειναι ζητημα αν αλλος εκτος απο aegean kai emirates απο αθηνα δινει φαγητο.
Πόσο ρεαλιστικό είναι αυτό που λες; Δεν γίνεται τόση μεγάλη διαφορά από 400 σε 100 ευρώ ή ακόμα και 70€ ακόμα κι αν μιλάμε σε βάθος μηνών πριν την πτήση.εσυ πληρωσες 400. ΕΓΩ πληρωσα 100. ειμαστε στην ιδια πτηση.
αρα εσυ λες οτι θα πρεπει να φερουν διαφορετικο φαγητο σε εσενα και διαφορετικο σε εμενα.και αν πληρωσα 70 να μην μου φερουν τιποτα ε;
πόσο χρονων εισαι ηθελα να ηξερα.
Πόσο ρεαλιστικό είναι αυτό που λες; Δεν γίνεται τόση μεγάλη διαφορά από 400 σε 100 ευρώ ή ακόμα και 70€ ακόμα κι αν μιλάμε σε βάθος μηνών πριν την πτήση.
Σταμάτα να είσαι ειρωνικός τύπε. Δεν βγαίνει πουθενά
Καλά νταξει άστο. Το ότι έχεις βγάλει συμπέρασμα από μόνος σου ότι δεν πετάω συχνά με ξεπερνάει.επειδη δεν πετας συχνα για αυτο εχεις αυτες τις χαζες αποψεις.
εσυ λες οτι αν βγαλω ΣΗΜΕΡΑ εισιτηριο για 2/26 σε μια σχετικα αδεια πτηση θα πληρωσω τα ιδια με αυτον που θα βγαλει το δεκεμβριο ε;
μα ποσο εκτος πραγματικοτητας μπορεις να εισαι;
σου ανεβασα παραδειγμα πριν. πεταω για κρακοβια τριτη. εισιτηριο 510. επιστρεφω παρασκευη. εισιτηριο 48.
αλλα εσυ λες οτι αυτα δεν συμβαινουν ε; και νομιζεις οτι το τουριστικο γραφειο που γεμιζει το αεροπλανο πληρωσε 400+ ε;
μα ποσο εκτος πραγματικοτητας εισαι
επειδη δεν πετας συχνα για αυτο εχεις αυτες τις χαζες αποψεις.
εσυ λες οτι αν βγαλω ΣΗΜΕΡΑ εισιτηριο για 2/26 σε μια σχετικα αδεια πτηση θα πληρωσω τα ιδια με αυτον που θα βγαλει το δεκεμβριο ε;
μα ποσο εκτος πραγματικοτητας μπορεις να εισαι;
σου ανεβασα παραδειγμα πριν. πεταω για κρακοβια τριτη. εισιτηριο 510. επιστρεφω παρασκευη. εισιτηριο 48.
αλλα εσυ λες οτι αυτα δεν συμβαινουν ε; και νομιζεις οτι το τουριστικο γραφειο που γεμιζει το αεροπλανο πληρωσε 400+ ε;
μα ποσο εκτος πραγματικοτητας εισαι
Έχεις καταντήσει βαρετος.Φυγε ρε πανιβλακα απο τα ποδια μου, χειροτερο τσιμπουρι κι απο τη Λακου εχεις καταντησει να τρεχεις ξωπισωμου, ΔΕ ΓΑΜΑΩ ΜΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ.