Νέα

Ολυμπιακή Αεροπορία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Spyrman
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 134
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Nubic

Μέγας
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
7.122
Κριτικές
11
Like
19.729
Πόντοι
3.846
τυπε , επειδη τα έχεις μπερδεψει , η εταιρεια ειναι υποχρεωμενη απο την στιγμη που πληρωνεις το εισιτηριο
να σε παει απο το σημειο Α στο σημειο Β που ειπε .
Ολα τα αλλα εκει μέσα ειναι εξτρα παροχες που θελει η εταιρεία και στα δινει , γι αυτο και οταν εχει αναταραξεις
δεν δινει τιποτα και σου λεει παρε τ αρχιδια μας , αν ηταν υποχρεωμενοι έννοια σου και με τους γυφτους Ελληναραδες
θα τους ειχαν ταραξει στις μηνύσεις για αποζημιώσεις επειδη δεν εφαγαν το φαγητο που ειχαν πληρωσει και θα ζητουσαν τα λεφτα πισω :coffee: .

Το φαγητο , το σερβις , το ιντερνετ ειναι δεν ειναι δωρεάν , οι ενημερωμενες και καινουργιες ταινίες που μπορεις να δεις , τα καινουργια αεροσκαφη κτλ ειναι παροχες που προσφέρουν οι τυποι της εταιρείας και χρησιμεύουν για να προσελκύσουν πελάτες απο άλλες εταιρείες.
Ακριβως γιατι καποιοι τα υπολογιζουν και επιλεγουν βασει αυτων ... Τωρα στο γαμωνησι που παει μονο η Ετζιαν και μπορει και καμιά άλλη ακομα
και να μην σου δωσουν τιποτα στ αρχιδια τους , γιατι σου λεει "μονο εμεις ειμαστε ρε μαλάκα που πάμε , σιγα μην σου δωσουμε και φαγητο , ενα νερο να μην πνιγεις και τρεχουμε και πολυ σου ειναι "
Νομίζω ότι υπάρχουν κάποιοι κανονισμοί ότι για πτήση κάτω από 1 ώρα δεν υπάρχει γεύμα, αλλά μόνο ρόφημα, σε πολύ μεγάλες σε διάρκεια πτήσεις μπορείς να παίξει και δεύτερο γεύμα.

Μετά υπάρχει και η πολιτική της εταιρείας - Ryanair ας πούμε στο ξεκαθαρίζει ότι δε σερβίρουμε φαγητό ,το φαγητό το πουλάμε. Δεν είμαι ειδικός δεν ξέρω αν η Ryanair είχε πτήσεις άνω των 4-5 ωρών αν θα ήταν υποχρεωμένη να έχει γεύμα στην τιμή (;)

Με Thai Air Αθήνα - Μπανκόνγκ 9 ώρες χωρίς ενδιάμεσο σταθμό είχε και πρωινό με επιλογή εκτός από το κυρίως και κουβέρτα σε κάθε επιβάτη και ταινία.

Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι η Ολυμπιακή και η εμμονή του Ελληναρά με το δημόσιο (πόσα χρόνια θα περάσουν για να καταλάβετε ότι πέρασαν οι εποχές ΠΑΣΟΚ στο δημόσιο, πόσα;) ,το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι δεν ξέρουν πως να ταξιδέψουν με αεροπλάνο. Δεν ξέρουν τι σημαίνει κάθομαι και ψάχνω φτηνά εισιτήρια, εντός και εκτός Ελλάδας πτήσεις, τι σημαίνει χρέωση για αποσκευές ,πάνε σαν κοπάδι επειδή πετάνε μια στο τόσο.
 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.060
Κριτικές
4
Like
889
Πόντοι
376
Το να γίνει εθνικός αερομεταφορέας ο Βασιλάκης ήταν κάτι σαν απευθείας ανάθεση. Κολλητός της οικογένειας Μητσοτάκη από τη Κρήτη. Το έχω ξαναγραψει θα το γράψω κ εδώ. Πως είναι δυνατό ένα ολόκληρο κράτος να μη μπορεί να εξυγιανει την Ολυμπιακή και την ίδια στιγμή ένας ιδιώτης να μπορεί να παει ΤΡΕΝΟ την ετζιαν?
:coffee:
δεν υπαρχει εθνικος αερομεταφορεας.
και φυσικα ξεχνας οτι την οα την αγορασε πρωτα ο βγενοπουλος, που χρυσοπληρωσε να παρει τον ceo της aegean και τελικα μετα απο 2-3 χρονια παρακαλαγε το βασιλακη να του τη δωσει. το να εχεις μια βιωσιμη αεροπορικη δεν ειναι ευκολο.
προ covid ο βασιλακης παζαρευε να αγορασει τη croatia.
πριν απο λιγους μηνες η volotea του ζητησε δανειο που υπαρχει προοπτικη να γινει μετοχος
 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.060
Κριτικές
4
Like
889
Πόντοι
376
Νομίζω ότι υπάρχουν κάποιοι κανονισμοί ότι για πτήση κάτω από 1 ώρα δεν υπάρχει γεύμα, αλλά μόνο ρόφημα, σε πολύ μεγάλες σε διάρκεια πτήσεις μπορείς να παίξει και δεύτερο γεύμα.
δεν υπαρχει κανονισμος το τι θα προσφερει η αεροπορικη σε γευμα/νερο.
πληροφοριακα οταν ειπα σε αεροσυνοδο της elal οτι η aegean προσφερει ζεστο γευμα σε πτησεις ελλαδα τελ αβιβ γουρλωσε τα ματια.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Y13

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
67.638
Like
26.283
Πόντοι
5.506
δεν υπαρχει εθνικος αερομεταφορεας.
και φυσικα ξεχνας οτι την οα την αγορασε πρωτα ο βγενοπουλος, που χρυσοπληρωσε να παρει τον ceo της aegean και τελικα μετα απο 2-3 χρονια παρακαλαγε το βασιλακη να του τη δωσει. το να εχεις μια βιωσιμη αεροπορικη δεν ειναι ευκολο.
προ covid ο βασιλακης παζαρευε να αγορασει τη croatia.
πριν απο λιγους μηνες η volotea του ζητησε δανειο που υπαρχει προοπτικη να γινει μετοχος
Μην τους ταλαιπωρεις ρε φιλος, μια αεροπορικη ειναι σα να κουμανταρεις ενα περιπτερο αρκει «να σου μοιραζει επιδοματα ο Κουλης». Αυτο πιστευουν, μην τους το χαλας.
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
19.795
Κριτικές
2
Like
93.312
Πόντοι
15.931
Μην τους ταλαιπωρεις ρε φιλος, μια αεροπορικη ειναι σα να κουμανταρεις ενα περιπτερο αρκει «να σου μοιραζει επιδοματα ο Κουλης». Αυτο πιστευουν, μην τους το χαλας.
για πες μας εσυ οικονομολογε ποσα σωβρακα επλυνες σημερα που εχεις και αποψη για την ολυμπιακη :2funny::2funny:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
67.638
Like
26.283
Πόντοι
5.506
για πες μας εσυ οικονομολογε ποσα σωβρακα επλυνες σημερα που εχεις και αποψη για την ολυμπιακη :2funny::2funny:
Φυγε ρε πανιβλακα απο τα ποδια μου, χειροτερο τσιμπουρι κι απο τη Λακου εχεις καταντησει να τρεχεις ξωπισωμου, ΔΕ ΓΑΜΑΩ ΜΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ.
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
19.795
Κριτικές
2
Like
93.312
Πόντοι
15.931
Φυγε ρε πανιβλακα απο τα ποδια μου, χειροτερο τσιμπουρι κι απο τη Λακου εχεις καταντησει να τρεχεις ξωπισωμου, ΔΕ ΓΑΜΑΩ ΜΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ.
δεν γαμας ετσι και αλλιως γιατι τον περνεις
 

Y13

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
3.210
Like
6.682
Πόντοι
1.056
δεν υπαρχει κανονισμος το τι θα προσφερει η αεροπορικη σε γευμα/νερο.
πληροφοριακα οταν ειπα σε αεροσυνοδο της elal οτι η aegean προσφερει ζεστο γευμα σε πτησεις ελλαδα τελ αβιβ γουρλωσε τα ματια.
.....έτσι έκαναν περιουσία οι Εβραίοι....
 
OP
OP
Spyrman

Spyrman

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Ιαν 2025
Μηνύματα
169
Κριτικές
13
Like
1.112
Πόντοι
1.011
τυπε , επειδη τα έχεις μπερδεψει , η εταιρεια ειναι υποχρεωμενη απο την στιγμη που πληρωνεις το εισιτηριο
να σε παει απο το σημειο Α στο σημειο Β που ειπε .
Ολα τα αλλα εκει μέσα ειναι εξτρα παροχες που θελει η εταιρεία και στα δινει , γι αυτο και οταν εχει αναταραξεις
δεν δινει τιποτα και σου λεει παρε τ αρχιδια μας , αν ηταν υποχρεωμενοι έννοια σου και με τους γυφτους Ελληναραδες
θα τους ειχαν ταραξει στις μηνύσεις για αποζημιώσεις επειδη δεν εφαγαν το φαγητο που ειχαν πληρωσει και θα ζητουσαν τα λεφτα πισω :coffee: .

Το φαγητο , το σερβις , το ιντερνετ ειναι δεν ειναι δωρεάν , οι ενημερωμενες και καινουργιες ταινίες που μπορεις να δεις , τα καινουργια αεροσκαφη κτλ ειναι παροχες που προσφέρουν οι τυποι της εταιρείας και χρησιμεύουν για να προσελκύσουν πελάτες απο άλλες εταιρείες.
Ακριβως γιατι καποιοι τα υπολογιζουν και επιλεγουν βασει αυτων ... Τωρα στο γαμωνησι που παει μονο η Ετζιαν και μπορει και καμιά άλλη ακομα
και να μην σου δωσουν τιποτα στ αρχιδια τους , γιατι σου λεει "μονο εμεις ειμαστε ρε μαλάκα που πάμε , σιγα μην σου δωσουμε και φαγητο , ενα νερο να μην πνιγεις και τρεχουμε και πολυ σου ειναι "
Ναι αλλά και πάλι αν θέλει να διατηρήσει το ποσοστό επιβατικού κοινού που εξυπηρετεί πρέπει να τους δίνει τα σωστά κίνητρα. Οπότε υπό αυτήν την έννοια είναι υποχρεωμένοι να δίνουν φαγητό κλπ κλπ. Δεν σου λέω για πτήσεις εσωτερικού που εκεί ο ανταγωνισμός είναι πολύ μικρός αλλά για πτήσεις εξωτερικού που εκεί κάλλιστα ο καθένας μας μπορεί να επιλέξει άλλη αεροπορική.
 
OP
OP
Spyrman

Spyrman

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Ιαν 2025
Μηνύματα
169
Κριτικές
13
Like
1.112
Πόντοι
1.011
οι αεροπορικες εως αρχες δεκαετιες του 70 ηταν πολυ διαφορετικες απο οτι σημερα.
δεν υπαρχει περιπτωση να ερθει ξανα εταιρεια που να λειτουργει με τους κανονες της εποχης εκεινης. και αυτo πολυ απλα λογω τιμων.
ενα ΜΕΣΟ εισιτηριο τη δεκαετια του 70 θα αντιστοιχουσε σε 800+ σημερα.
Αυτό βλέπω κι εγώ δυστυχώς. Πάνε εκείνες οι εποχές.
 
OP
OP
Spyrman

Spyrman

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Ιαν 2025
Μηνύματα
169
Κριτικές
13
Like
1.112
Πόντοι
1.011
ισαξια της ολυμπιακης ειναι τοσο γενικο οσο να μιλαμε για φαγητο εστιατοριου και μεσα να υπολογιζουμε ενα εστιατοριο με 2 μισελιν και μια καντινα που οι κατσαριδες κανουν βολτα. η ολυμπιακη μετα το 2000 ηταν απλα απαραδεκτη.
θυμαμαι εποχες που πεταγαν σε αεροδρομιο που ειχε ils , ο πιλοτος αρνιοταν να το χρησιμοποιησει και αφου η πτηση ακυρωνοταν η οα σου ελεγε οτι εφταιγε ο καιρος και να βρεις εσυ που θα μεινεις και πως θα πληρωσεις.
η ολυμπιακη του ελληνικου δημοσιου σημερα απλα θα εμπαινε ακομα περισσοτερο μεσα απο τα προστιμα για τις καθυστερησεις πτησεων
Συμφωνώ. Γι αυτό άλλωστε έγραψα την ΟΑ του Ωναση και οχι του Ελληνικού Δημοσίου. Γίνανε πάρα πολλά από τη στιγμή που πουλήθηκε η ιδιωτική ΟΑ και ακόμα κι αν δεν υπήρχε η Aegean για να συνδράμει στο κλείσιμο της , αργά ή γρήγορα η Ολυμπιακή δεν θα υπήρχε.
 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.060
Κριτικές
4
Like
889
Πόντοι
376
Συμφωνώ. Γι αυτό άλλωστε έγραψα την ΟΑ του Ωναση και οχι του Ελληνικού Δημοσίου. Γίνανε πάρα πολλά από τη στιγμή που πουλήθηκε η ιδιωτική ΟΑ και ακόμα κι αν δεν υπήρχε η Aegean για να συνδράμει στο κλείσιμο της , αργά ή γρήγορα η Ολυμπιακή δεν θα υπήρχε.
Η ΟΑ του Ωναση θα επαυε να υπαρχει το 75. αντε βαρια βαρια το 80.
αν θυμαμαι καλα με χρεη την εδωσε στο δημοσιο.
 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.060
Κριτικές
4
Like
889
Πόντοι
376
Αυτό βλέπω κι εγώ δυστυχώς. Πάνε εκείνες οι εποχές.
εκεινες τις εποχες (προ 70) ειχαν ολες πανω κατω τις ιδιες τιμες εισιτηριων. διαλεγες αεροπορικη για την αεροσυνοδο και το φαγητο.
αλλα και το ευρος πτησεων ηταν μικρο. σημερα εχεις σαφως περισσοτερες επιλογες πτησης. για εμενα που θελω να δω οσο περισσοτερα μερη μπορω προτιμω το σημερα
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
76.549
Like
83.457
Πόντοι
12.756
Ναι αλλά και πάλι αν θέλει να διατηρήσει το ποσοστό επιβατικού κοινού που εξυπηρετεί πρέπει να τους δίνει τα σωστά κίνητρα. Οπότε υπό αυτήν την έννοια είναι υποχρεωμένοι να δίνουν φαγητό κλπ κλπ. Δεν σου λέω για πτήσεις εσωτερικού που εκεί ο ανταγωνισμός είναι πολύ μικρός αλλά για πτήσεις εξωτερικού που εκεί κάλλιστα ο καθένας μας μπορεί να επιλέξει άλλη αεροπορική.

τον κοσμο τον φερνει η συχνότητα , τα αεροδρόμια , οι ωρες αναχωρησεις και αφιξεις και οι απ ευθειας πτησεις και η τιμη προφανως ..
Μετα μετράει η ποιοτητα του αεροπλανου , η ανεση των καθισματων , το καλο ονομα της εταιρείας και η εξυπηρετηση

Υπαρχουν γραμμες και εταιρείες που ειναι φίσκα μονο και μονο επειδη η πτηση ειναι στην σωστη ωρα το πρωι και φευγει σωστη ωρα το βραδυ.
Και οχι επειδη δινουν ενα πιατο φαγητο
 
  • Like
Αντιδράσεις: barock

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
67.638
Like
26.283
Πόντοι
5.506
τον κοσμο τον φερνει η συχνότητα , τα αεροδρόμια , οι ωρες αναχωρησεις και αφιξεις και οι απ ευθειας πτησεις και η τιμη προφανως ..
Μετα μετράει η ποιοτητα του αεροπλανου , η ανεση των καθισματων , το καλο ονομα της εταιρείας και η εξυπηρετηση

Υπαρχουν γραμμες και εταιρείες που ειναι φίσκα μονο και μονο επειδη η πτηση ειναι στην σωστη ωρα το πρωι και φευγει σωστη ωρα το βραδυ.
Και οχι επειδη δινουν ενα πιατο φαγητο
Τι ψαχνεις, καποιοι αναπολουν την ΟΑ της εποχης που ψυριζαν ολοι οι επιβατες τα ασημενια μαχαιροπηρουνα με το λογοτυπο σε πτησεις μισης ωρας. Ποσα νοικοκυρια σωθηκαν με αυτα τα σερβιτσια.
 
OP
OP
Spyrman

Spyrman

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Ιαν 2025
Μηνύματα
169
Κριτικές
13
Like
1.112
Πόντοι
1.011
τον κοσμο τον φερνει η συχνότητα , τα αεροδρόμια , οι ωρες αναχωρησεις και αφιξεις και οι απ ευθειας πτησεις και η τιμη προφανως ..
Μετα μετράει η ποιοτητα του αεροπλανου , η ανεση των καθισματων , το καλο ονομα της εταιρείας και η εξυπηρετηση

Υπαρχουν γραμμες και εταιρείες που ειναι φίσκα μονο και μονο επειδη η πτηση ειναι στην σωστη ωρα το πρωι και φευγει σωστη ωρα το βραδυ.
Και οχι επειδη δινουν ενα πιατο φαγητο
Όλα παίζουν ρόλο, κάποια μεγάλο κάποια μικρό. Ακόμα και η παραμικρή λεπτομέρεια.
 

Slavrlfucker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.175
Like
2.069
Πόντοι
456
Αυτό κατάλαβες; Αυτό λέμε;

Λέμε ότι από τη στιγμή που πληρώνουμε τόσο ακριβά τα εισιτήρια είναι τουλάχιστον υποχρεωμένοι να μας σερβίρουν ένα αξιοπρεπέστατο μικρό γεύμα σε πτήση εξωτερικού και ένα σνακ σε πτήση εσωτερικού. Ούτε χρυσά κουτάλια ζητήσαμε ούτε χαβιάρι ούτε τίποτα πολυτελείας όπως συνήθιζε ο Ωνασης να έχει στην business class της ΟΑ.
Δεν είναι υποχρεωμένος να σου σερβίρει κανείς τίποτε.
Μάλλον δεν έχεις πετάξει με πάνω από 2-3 εταιρείες στη ζωή σου και νομίζεις ότι έχεις και άποψη.

Όλη η αγορά έτσι δουλεύει.
Σκάω και 400€ και 500€ για μεγάλες εταιρείες όπως Austrian airlines και μόνο νερό σερβίρουν στην πτήση για 3-4 ώρες.

Εντάξει όταν δίνω 1000€ να πάω Ταυλανδη με Emirates έχω άλλη αντιμετώπιση.
Αλλά γυρνώντας στο προηγούμενο θέμα, δεν μπορείς να απαιτείς κάτι που δεν υπάρχει γενικά σαν προσφορά.

Όλα πλέον σαν φαγητό είναι επί πληρωμή σε πολλές αεροπορικές.
 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.060
Κριτικές
4
Like
889
Πόντοι
376
Ναι αλλά και πάλι αν θέλει να διατηρήσει το ποσοστό επιβατικού κοινού που εξυπηρετεί πρέπει να τους δίνει τα σωστά κίνητρα. Οπότε υπό αυτήν την έννοια είναι υποχρεωμένοι να δίνουν φαγητό κλπ κλπ. Δεν σου λέω για πτήσεις εσωτερικού που εκεί ο ανταγωνισμός είναι πολύ μικρός αλλά για πτήσεις εξωτερικού που εκεί κάλλιστα ο καθένας μας μπορεί να επιλέξει άλλη αεροπορική.
γιατι ειναι υποχρεωμενη να δινει φαγητο; δηλαδη αν το εισιτηριο ειναι 10% μικροτερο απο τη μικροτερη τιμη του ανταγωνιστη εσυ δεν θα τη προτιμησεις; και ας δωσεις 8€ να παρεις φαγητο απο το αεροδρομιο.
κινητρο ειναι να δινεις και μιλια για το ταξιδι. κινητρο ειναι να δινει και κουπονια αναβαθμισης.
κινητρο ειναι να ξεκινας το ταξιδι σου απο τη "βαση" της εταιρειας που εχει τις μικροτερες πιθανοτητες για καθυστερηση λογω "απροβλεπτων" παραγοντων.
κινητρο ειναι να σου πληρωνει ξενοδοχειο οταν ακυρωνεται η πτηση ακομα και οταν δεν ειναι ευθυνη της εταιρειας.
οταν φαγητο δεν δινει πλεον σχεδον κανενας για πτησεις εως 3 ωρες το να το βαζουμε σαν βασικο κινητρο επιλογης αεροπορικης δεν μου ακουγεται λογικο.

σε καθε περιπτωση το τι τελικα συμφερει την εταιρεια για να προσελκυσει πελατες το ξερει η εταιρεια καλυτερα απο εμας.
αυτο ειδικα που εχει ο καθενας αποψη για το τι συμφερει μια εταιρεια με ξεπερναει.
 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.060
Κριτικές
4
Like
889
Πόντοι
376
Δεν θα πείραζε κανέναν αν η απευθείας ανάθεση δημιουργούσε μια αεροπορική ισάξια της Ολυμπιακής ή τέλος πάντων που να καλύπτει το επιβατικό κοινό το οποίο είχε συνθέσει σε αλλα πράγματα.
μαλλον δεν εχεις επαφη με τη πραγματικοτητα.η aegean ειναι σαφως υπερτερη της οα.
και φυσικα δεν εγινε απευθειας αναθεση. διαγωνισμος εγινε που την οα την αγορασε ο βγαινοπουλος.
και αυτο γιατι την aegean την ειχε αποκλεισει η ευρωπαικη επιτροπη ανταγωνισμου.
οποιος ηθελε ας εδινε περισσοτερα. αλλα βλεπεις ουτε τα αεροπλανα της οα δεν ηθελε να αγορασει κανεις και καταληξανε παρατημενα στο ελληνικο.
 
Τελευταία τροποποίηση:
OP
OP
Spyrman

Spyrman

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Ιαν 2025
Μηνύματα
169
Κριτικές
13
Like
1.112
Πόντοι
1.011
Δεν είναι υποχρεωμένος να σου σερβίρει κανείς τίποτε.
Μάλλον δεν έχεις πετάξει με πάνω από 2-3 εταιρείες στη ζωή σου και νομίζεις ότι έχεις και άποψη.

Όλη η αγορά έτσι δουλεύει.
Σκάω και 400€ και 500€ για μεγάλες εταιρείες όπως Austrian airlines και μόνο νερό σερβίρουν στην πτήση για 3-4 ώρες.

Εντάξει όταν δίνω 1000€ να πάω Ταυλανδη με Emirates έχω άλλη αντιμετώπιση.
Αλλά γυρνώντας στο προηγούμενο θέμα, δεν μπορείς να απαιτείς κάτι που δεν υπάρχει γενικά σαν προσφορά.

Όλα πλέον σαν φαγητό είναι επί πληρωμή σε πολλές αεροπορικές.
Οχι δεν έχω πετάξει με μόνο 2-3 αεροπορικές αλλά με παραπάνω. Οχι μόνο εγώ αλλά και όλη η οικογένεια μου. Και δεν νομίζω ότι έχω άποψη. Εχω όντως άποψη.

Μπορεί η χαρακτηρισμός υποχρεωμένοι να φάνηκε λανθασμένος. Να τον αλλάξω μπας και βρούμε άκρη. Πληρώνω 400-500€ όπως είπες και κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να υπάρχει φαγητό. Ναι οκ καταλαβαίνω υπάρχουν τα καύσιμα οι μισθοί των αεροσυνοδών των πιλότων και άλλα χίλια δυο λειτουργικά έξοδα. Όμως ένα φαγητό ανά επιβάτη σε πτήση εξωτερικού δεν τους κοστίζει σχεδόν τίποτα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom