Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 73 άτομα (0 μέλη και 73 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.485
Κριτικές
67
Like
119.034
Πόντοι
39.911
Έτσι θα πάει μέχρι το Σεπτέμβριο :tooth:

Κλαψα , μίρλα και στεναχώρια :tooth:

Πριν ένα μήνα εδώ είχαμε σκούπες , είχαμε αστέρια , είχαμε πρόσκληση στους Σέλτικς για την καλύτερη ομάδα στον γαλαξία :confused: τραπεζάκια , κωλοδάχτυλα κτλ

:coffee: :coffee:
IMG_20250611_152547.png
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.640
Like
119.085
Πόντοι
16.631
Έτσι θα πάει μέχρι το Σεπτέμβριο :tooth:

Κλαψα , μίρλα και στεναχώρια :tooth:

Πριν ένα μήνα εδώ είχαμε σκούπες , είχαμε αστέρια , είχαμε πρόσκληση στους Σέλτικς για την καλύτερη ομάδα στον γαλαξία :confused: τραπεζάκια , κωλοδάχτυλα κτλ

:coffee: :coffee:
IMG_20250611_152547.png
θα γαμηθεις γιατι εισαι ασεβης και γιατι εισαι και μουνης
υγ υπομονη ΛΙΓΟΥΣ μηνες να ξεκινησει παλι η σπυριαρα
 

nzg

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαρ 2008
Μηνύματα
2.258
Κριτικές
38
Like
5.602
Πόντοι
7.195
Εμφανίστηκε ο Κος Λιολιος!!!

ΕΟΚ: «Απορρίφθηκαν οι ισχυρισμοί Παναθηναϊκού περί μη νόμιμης ΚΕΔ - Να ανακαλέσει ο Αταμάν - Αυστηροποίηση ποινών»​

Με ανακοίνωση η ΕΟΚ παίρνει θέση για όσα έγιναν στους τελικούς, προαναγγέλλει αυστηροποίηση νομικού πλαισίου για βία ή υποκίνηση αυτής και καλεί τον Αταμάν να ανακαλέσει.​

 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Έτσι θα πάει μέχρι το Σεπτέμβριο :tooth:

Κλαψα , μίρλα και στεναχώρια :tooth:

Πριν ένα μήνα εδώ είχαμε σκούπες , είχαμε αστέρια , είχαμε πρόσκληση στους Σέλτικς για την καλύτερη ομάδα στον γαλαξία :confused: τραπεζάκια , κωλοδάχτυλα κτλ

:coffee: :coffee:
IMG_20250611_152547.png
Βάζω μπροστά έργο - ανάσα για το σάη, ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ τουαλέτες στο ΝΗΜΑ ΣΑΣ.
Καινουργή, φρεσκοβαμμένες, με afroso - ανάσανα στους ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ τοίχους. Και πορτρέτο αταμάν.

Μη σας ξαναδώ να ξαναχέζετε σα μετανάστες το '70 γυρω γύρω...
 

Yx1

Μέλος
Εγγρ.
27 Απρ 2025
Μηνύματα
415
Like
140
Πόντοι
1
Κίνηση Ματ:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.473
Like
49.314
Πόντοι
10.131
φαντασου να ειχαν παρει το ευρωπαικο θα μας τα ειχανε κανει σαν του κιγκ κονγκ τα αρχιδια..... βεβαια και το ευρωπαικο στην φαντασια τους εμεινε
Τυπε ειναι επιτυχημένη η χρονιά, κατέκτησαν το ελληνικό πρωτάθλημα μπασκετ στο οποίο απο τις 12 ομάδες που περνουν μερος μονο δυο ειναι ανταγωνιστικές και οι υπόλοιπες απλα κομπάρσοι.
 

Yx1

Μέλος
Εγγρ.
27 Απρ 2025
Μηνύματα
415
Like
140
Πόντοι
1
Τυπε ειναι επιτυχημένη η χρονιά, κατέκτησαν το ελληνικό πρωτάθλημα μπασκετ στο οποίο απο τις 12 ομάδες που περνουν μερος μονο δυο ειναι ανταγωνιστικές και οι υπόλοιπες απλα κομπάρσοι.
GtHhbHqWUAAJ6eS.jpeg

Απλά τα πράγματα.
9/11 χωρίς βαζελακοπουλο.
δεν πανηγυριζατε σαν τρελοί τα πρωταθλήματα που έπαιρνε η πρέζα μέχρι το 2024!
Ούτε πανηγυριζατε τα πρωταθλήματα,οταν εμεις παίζαμε μόνο στην Ευρωλίγκα!
Screenshot_2025-06-11-16-46-27-651_com.android.chrome.jpg
Screenshot_2025-06-11-16-46-35-669_com.android.chrome.jpg
Screenshot_2025-06-11-16-46-42-180_com.android.chrome.jpg

:2funny::2funny::2funny::2funny:
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.473
Like
49.314
Πόντοι
10.131
GtHhbHqWUAAJ6eS.jpeg

Απλά τα πράγματα.
9/11 χωρίς βαζελακοπουλο.
δεν πανηγυριζατε σαν τρελοί τα πρωταθλήματα που έπαιρνε η πρέζα μέχρι το 2024!
Ούτε πανηγυριζατε τα πρωταθλήματα,οταν εμεις παίζαμε μόνο στην Ευρωλίγκα!

:2funny::2funny::2funny::2funny:
Τύπε επειδή σας βλέπω να δυσκολεύεστε να πάρετε Euroleague μήπως του χρόνου να δηλώσετε συμμετοχή για καλύτερα στο 7DAYS EuroCup;
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.798
Like
57.777
Πόντοι
12.756

Συνημμένα

  • olybc.jpg
    olybc.jpg
    121 KB · Εμφανίσεις: 11

Yx1

Μέλος
Εγγρ.
27 Απρ 2025
Μηνύματα
415
Like
140
Πόντοι
1
Τύπε επειδή σας βλέπω να δυσκολεύεστε να πάρετε Euroleague μήπως του χρόνου να δηλώσετε συμμετοχή για καλύτερα στο 7DAYS EuroCup;
Μπερδευομαστε με τα ευρωπαϊκά σε 4 αθλήματα,για αυτό:2funny:
Πάλι πούτσα Μπαρτζώκα φάγατε φέτος πάντως :2funny:
Ποιο πρωτάθλημα πανηγυρισατε πιο πολύ?
Αυτο που τελείωσε το Μάρτιο με τον κοβιντ,με το μεγαθήριο Λαύριο ή με τον Προμηθέα Δεσμώτη?:2funny::2funny:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.485
Κριτικές
67
Like
119.034
Πόντοι
39.911
Τυπε ειναι επιτυχημένη η χρονιά, κατέκτησαν το ελληνικό πρωτάθλημα μπασκετ στο οποίο απο τις 12 ομάδες που περνουν μερος μονο δυο ειναι ανταγωνιστικές και οι υπόλοιπες απλα κομπάρσοι.
Και στο super cup τύπε σε κατούρησα , αρχή της σεζόν , να τα λέμε όλα :coffee:

Καί γενικά δηλαδή φέτος όπου σας πετύχαμε μπάσκετ έγινε ο σβέρκος κόκκινος από την σφαλιάρα , Euro league , final four , πρωτάθλημα κτλ κτλ :coffee:

Και όλα αυτά χάρη στον μέγιστο
FB_IMG_1749374839074.jpg
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.640
Like
119.085
Πόντοι
16.631
Και στο super cup τύπε σε κατούρησα , αρχή της σεζόν , να τα λέμε όλα :coffee:

Καί γενικά δηλαδή φέτος όπου σας πετύχαμε μπάσκετ έγινε ο σβέρκος κόκκινος από την σφαλιάρα , Euro league , final four , πρωτάθλημα κτλ κτλ :coffee:

Και όλα αυτά χάρη στον μέγιστο
FB_IMG_1749374839074.jpg
re mouni γιατι εισαι ασεβης;
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.253
Κριτικές
2
Like
104.236
Πόντοι
16.131
Και στο super cup τύπε σε κατούρησα , αρχή της σεζόν , να τα λέμε όλα :coffee:

Καί γενικά δηλαδή φέτος όπου σας πετύχαμε μπάσκετ έγινε ο σβέρκος κόκκινος από την σφαλιάρα , Euro league , final four , πρωτάθλημα κτλ κτλ :coffee:

Και όλα αυτά χάρη στον μέγιστο
FB_IMG_1749374839074.jpg
Όπως στο κύπελλο που μας ξεπουτσιασατε
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.744
Κριτικές
1
Like
10.140
Πόντοι
3.556
ερωτα :smitten::springsmile: επιτελους ηρθες να ξεκωλιασουμε εναν αντρακλα οπως εισαι εσυ :gay:
τυπε εισαι τυχερος, θα ξεκωλιασεις 4 κλωνους πακετο:
Markosp (διαγραμμενο μελος), Trump7 (ψυχωτικος που δειχνει τα τζετζερεδια στην κουζινα του και πληρωτικες γκομενες σε ξενοδοχεια,), ( A-)Hristidis7 και ο αρχηγος κλωνος γιουχου1.
Τετοια ξεφτυλα υπανθρωπου.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
δεν βλεπω μπασκετ ο μιλουτινοφ ειναι αυτος ο ψηλεας που τον ειχε αποβαλλει με 5 φαουλ στα 3.20 πρωτα λεπτα ενας διαιτητης... στον αγωνα με τη βαζελα?:coffee:
Έμαθα πως ο Μίλου αρνήθηκε την προσφορά του
Τράκη επειδή το πακέτο δεν περιελάμβανε την απαίτηση του παίχτη να προσλάβουν και τον
Αναστόπουλο για να του πλένει τα πόδια
Ναι ναι αυτόν που τον είχε αποβάλει κάποτε με
5 φάουλ στα πρώτα 3.16 λεπτά ενός αγώνα με
τον ΠΟΑ.....

καλησπερα παιδια
:piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss:
 

Yx1

Μέλος
Εγγρ.
27 Απρ 2025
Μηνύματα
415
Like
140
Πόντοι
1
τυπε εισαι τυχερος, θα ξεκωλιασεις 4 κλωνους πακετο:
Markosp (διαγραμμενο μελος), Trump7 (ψυχωτικος που δειχνει τα τζετζερεδια στην κουζινα του και πληρωτικες γκομενες σε ξενοδοχεια,), ( A-)Hristidis7 και ο αρχηγος κλωνος γιουχου1.
Τετοια ξεφτυλα υπανθρωπου.
:2funny::2funny::2funny::2funny:
Ξεχασες πλεζουρας,pitsilistis!
Πόσο σε διελυσαν οι φωτογραφίες απο τα μουνια που γαμάω!
Τι εμμονή είναι αυτή!
Εντάξει ρε αγόρι μου δεν είσαι ο μοναδικός άνδρας που δεν μπορεί να γαμήσει χωρίς να πληρώσει.
Δεν έγινε και κατι, ηρέμησε.
Οσο μαλάκας και αν είσαι,αν κάνεις χρηστή διαχείριση των χρημάτων σου μπορείς να γαμας καλα μουνια πληρώνοντας.
Μην εχεις τόσο γιγαντιαίο κόμπλεξ κατωτερότητας!
Τσιλαρε δικε μου
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom