Νέα

Στεφανία μασάζ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα biky-stefania
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 23 άτομα (2 μέλη και 21 επισκέπτες)
OP
OP
biky-stefania

biky-stefania

Μασέζ
Εγγρ.
2 Απρ 2017
Μηνύματα
2.301
Like
31.383
Χαχαχα..
Από τα πιο εύστοχα σχόλια .
Χωρίς ίχνος εμπάθειας προς το πρόσωπο της Στεφανίας, τα βίντεο της είναι για γέλια και για κλάματα μαζί ...
Εάν σου φαίνεται έτσι τότε γιατί τα βλέπεις τα βίντεό μου?!
 
OP
OP
biky-stefania

biky-stefania

Μασέζ
Εγγρ.
2 Απρ 2017
Μηνύματα
2.301
Like
31.383
Δεν το έπαιξα ποτέ επαγγελματίας χορεύτρια,το κέφι κ την αυθόρμητη θετική διάθεση θέλω να μεταδώσω . οποίος τα βρίσκει ενδιαφέρον θέαμα βλέπει,αλλιώς προσπερνάει.
 

Συνημμένα

  • IMG_20250525_140629_5.jpg
    IMG_20250525_140629_5.jpg
    2,8 MB · Εμφανίσεις: 203

Gangbanger96

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2024
Μηνύματα
1.167
Like
1.961
Πόντοι
216
Δεν το έπαιξα ποτέ επαγγελματίας χορεύτρια,το κέφι κ την αυθόρμητη θετική διάθεση θέλω να μεταδώσω . οποίος τα βρίσκει ενδιαφέρον θέαμα βλέπει,αλλιώς προσπερνάει.
Στεφανία, ποια είναι η γνώμη σου για τον barman του first dates?
 

Josex

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.383
Κριτικές
35
Like
6.444
Πόντοι
7.795
Στυλίστα μόνο?
Διατροφολόγο
Personal trainer
Και χορογράφο. Στα βίντεο που κάνει πως χορεύει στο ινστα, αλλού βαράνε τα ντεφια αλλού χορεύει η νύφη

And last but not least που λένε στο χωριό μου και ένα οφθαλμίατρο στους αγαπουληδες!
 

papakos13

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2018
Μηνύματα
259
Like
322
Πόντοι
21
Καλημέρα. Αν θυμάμαι καλά είχες αναφέρει ότι τον Ιούνιο θα περάσεις από Ηράκλειο. Ισχύει ή έχει αλλάξει ο προγραμματισμός?
 
OP
OP
biky-stefania

biky-stefania

Μασέζ
Εγγρ.
2 Απρ 2017
Μηνύματα
2.301
Like
31.383
Καλημέρα. Αν θυμάμαι καλά είχες αναφέρει ότι τον Ιούνιο θα περάσεις από Ηράκλειο. Ισχύει ή έχει αλλάξει ο προγραμματισμός?
Καλησπέρα εννοείται ότι ισχύει 20 ιουνίου για 10 μόνο μέρες.
 

Συνημμένα

  • IMG_20250601_140521.jpg
    IMG_20250601_140521.jpg
    1,2 MB · Εμφανίσεις: 139
  • IMG_20250601_135842.jpg
    IMG_20250601_135842.jpg
    1,2 MB · Εμφανίσεις: 112
  • IMG_20250601_135913.jpg
    IMG_20250601_135913.jpg
    1,5 MB · Εμφανίσεις: 120

Greekflover13

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2025
Μηνύματα
24
Like
204
Πόντοι
20
Καλησπέρα εννοείται ότι ισχύει 20 ιουνίου για 10 μόνο μέρες.
Tωρα ανυπομονουμε να δούμε αυτά τα τιρκουάζ νυχακια στα πόδια να πατανε και να στραγγίζουν κανένα καυλι , γιατί μας ξέχασες και μας ελειψε
 
OP
OP
biky-stefania

biky-stefania

Μασέζ
Εγγρ.
2 Απρ 2017
Μηνύματα
2.301
Like
31.383

Συνημμένα

  • IMG_20250605_090024.jpg
    IMG_20250605_090024.jpg
    469,8 KB · Εμφανίσεις: 178
  • IMG_20250604_133218.jpg
    IMG_20250604_133218.jpg
    4,2 MB · Εμφανίσεις: 181

Κοχύλι

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαΐ 2025
Μηνύματα
427
Like
1.417
Πόντοι
201
Καλησπέρα καλησπέρα για δύο εβδομάδες θα έρθω απο μεθαύριο σάββατο!
Καλημέρα !
Τώρα που βρίσκεσαι στην Αθήνα,είναι ευκαιρία για εμένα να σε γνωρίσω από κοντά γιατί έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια για το μασάζ που προσφέρεις !
 

ΤΖΟΤΖΟΣ

Μέλος
Εγγρ.
15 Νοε 2007
Μηνύματα
734
Κριτικές
6
Like
382
Πόντοι
26
Η αλήθεια είναι ότι όντως είχε χάσει αλλά τώρα τα μπούτια πραγματικά έχουν ΞΕΦΥΓΕΙ!!!!!!
Αν σε βάλει εκεί ανάμεσα παίζει να σου συνθλίψει το κρανίο!!!
Μακαρι αλλα δεν σε βαζει ,ουτε να αγγιξεις αφηνει .
 
OP
OP
biky-stefania

biky-stefania

Μασέζ
Εγγρ.
2 Απρ 2017
Μηνύματα
2.301
Like
31.383
Μακαρι αλλα δεν σε βαζει ,ουτε να αγγιξεις αφηνει .
Εφόσον δεν μου αρέσει κάτι δεν υπάρχει λόγος να το δεχτώ. έχουμε τόσο πολλά κ ενδιαφέροντα πράγματα να κάνουμε και να προσφέρω που δεν χρειάζεται να μιλάμε γι πράγματα που δεν με εξιτάρουν.
 

Middle_age_rider

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Οκτ 2024
Μηνύματα
205
Κριτικές
7
Like
960
Πόντοι
361
Εφόσον δεν μου αρέσει κάτι δεν υπάρχει λόγος να το δεχτώ. έχουμε τόσο πολλά κ ενδιαφέροντα πράγματα να κάνουμε και να προσφέρω που δεν χρειάζεται να μιλάμε γι πράγματα που δεν με εξιτάρουν.
Δηλαδή όλα τα υπόλοιπα που γίνονται σου αρέσουν?
Και αν ναι δεν έπρεπε να χρεώνεις , θα το λέγαμε ως αμοιβαία ευχαρίστηση μεταξύ ενηλίκων.
Το "μη εδώ" "μη εκεί" δεν λαμβάνει υπόψη τα θέλω του πελάτη, από την στιγμή που για την υπηρεσία χρεώνεις.
 
OP
OP
biky-stefania

biky-stefania

Μασέζ
Εγγρ.
2 Απρ 2017
Μηνύματα
2.301
Like
31.383
Δηλαδή όλα τα υπόλοιπα που γίνονται σου αρέσουν?
Και αν ναι δεν έπρεπε να χρεώνεις , θα το λέγαμε ως αμοιβαία ευχαρίστηση μεταξύ ενηλίκων.
Το "μη εδώ" "μη εκεί" δεν λαμβάνει υπόψη τα θέλω του πελάτη, από την στιγμή που για την υπηρεσία χρεώνεις.
Τελείως άκυρο το post σου.
Όλες οι κοπέλες που προσφέρουν οτιδήποτε θέλουν να προσφέρουν έχουν και κάποια όρια και συγκεκριμένες παροχές που κάθε φορά πρέπει να γίνονται σεβαστές από τον εκάστοτε ενδιαφερόμενο.

Εγώ μπορώ να πω με κάθε ειλικρίνεια ότι είμαι τυχερή και χαρούμενη γιατί ό,τι προσφέρω το προσφέρω μ όλη μου τη διάθεση για αυτό και συνεχίζω και βγαίνει υπέροχο.
οπότε αυτό που λες είναι μία άστοχη και αλματώδης σύνδεση που δεν βγάζει νόημα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom