Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δε σε χάλασε βλέπω που έχασες την πτήση σου...Kalo trimero gia olous ❤![]()
Επίτηδες έμεινες εδώ για να μας καυλώσεις σατανά....;Καλό βράδυ
![]()


χωρις να το παιξω σπουδαιος , με μια σοβαρη σχεση με πρωην μου, πρεπει να πω πως εχυνε πιο ευκολα απο τον κωλοΓιατί ξέρεις πολλές που να συμβαίνει αυτό;
Διάολε βραδιάτικα ,,,, η Νικόλ δεν είναι ο ορισμός της καύλας ,,, είναι η ίδια η καύλα !!! Καλό βράδυ Νικόλ !!!Καλό βράδυ
![]()
Καλημέρα Νικολ μου και καλή ΚυρισκηΚαλό βράδυ
![]()
ΚαλημέραΚαλημέρα Νικολ μου και καλή Κυρισκη
Αυτό το στριγκάκι εφαρμόζει τέλεια
Επιβεβαιωνω το εχω ζησει και εγώ που δεν είμαι λάτρης του κώλου αλλά δεν γινόταν αλλιώςχωρις να το παιξω σπουδαιος , με μια σοβαρη σχεση με πρωην μου, πρεπει να πω πως εχυνε πιο ευκολα απο τον κωλο
Καλημέρα τούμπανο!!Καλημέρα![]()
Τί να πω κι εγώ που είμαι λάτρης του κώλου! Σκίστε κώλους χωρίς φόβο αλλά με πάθος!Επιβεβαιωνω το εχω ζησει και εγώ που δεν είμαι λάτρης του κώλου αλλά δεν γινόταν αλλιώς


υπεροχο μουνακι αχταριστο!!!υπεροχα ακρα δαχτυλα νυχια.....μπραβο σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
μπραβο ρε αρχοντα , καλα εκανες . ειναι χρεος και χαρα μας να ικανοποιουμε το αλλο μισο . εγω ειμαι φαν του κωλου , μεν , αλλα απο την αλλη οταν εισαι σε σχεση και παει να γινει ρουτινα κατανταει βαρετοΕπιβεβαιωνω το εχω ζησει και εγώ που δεν είμαι λάτρης του κώλου αλλά δεν γινόταν αλλιώς
Τύπε καλά τα λες! Βέβαια, η προσωπική μου "ένσταση" είναι πως το μουνί για μένα είναι η ρουτίνα. Εάν μπορούσα να γαμάω ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ κώλο καθημερινά θα απαρνιώμουν άνετα το μουνί!μπραβο ρε αρχοντα , καλα εκανες . ειναι χρεος και χαρα μας να ικανοποιουμε το αλλο μισο . εγω ειμαι φαν του κωλου , μεν , αλλα απο την αλλη οταν εισαι σε σχεση και παει να γινει ρουτινα κατανταει βαρετο
Και για να πω , κατι σχετικο που να αφορα το νημα της αξιαγαπητης Νικολ , ειναι πως περισοτερο με ιντριγκαρει πολυ το κοντο της μαλλι (συμφωνα με τις περιγραφες) για πιθανο ραντεβου αν δεχτει και εκεινη .Καποια στιγμη ελπιζω να το χαρω και να το θαυμασω και εγω απο κοντα .
