Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Καλησπέρα σας και πάλι. Να θέσω το εξής. Κανα 2-3 που μένουν Θεσσαλονίκη,συγγνωμη ,10 μήνες μετά τον ερχομό μου και ακόμα σκέφτεστε τα ραντεβού μας που δεν έγιναν; Ελεος ,το καταλάβαμε ,με θέλετε ,και σας ευχαριστώ για την προτίμησή σας αλλά κάπου οπα. Με καλέσατε Θεσσαλονίκη ξανά,αλλά λεω εντάξει φτάνει ,μας τα πρήξατε. Καταντάει κουραστικό πια,θέλατε να κανουμε ραντεβου,ναι το εκτιμώ και τιμή μου,αλλα το ειπατε μία ,το είπατε δύο ,φτάνει. Σε λίγο θα αρχισω να σκεφτομαι οτι κάτι έχει το νερό εκει πάνω,γτ δεν εξηγείται αλλιως,το είπατε οτι θα θέλατε να με δειτε,τέλος.Και δεν είμαι της άποψης ο επιμένων νικά, αλλά ο επιμένων σπάει νεύρα. Οπότε οσο περισσοτερες φορές το λεει κάποιος για ραντεβου,τοσο λιγοστεύουν οι πιθανότητες να κάνει,ωσπου στο τέλος μπαίνει blacklist,και οποιος μπει σε αυτην,δεν βγαίνει
Χάνεις πάντως.Οχι,και δεν τρωω προβατίνα επίσης
365 μέρες έχει ο χρόνος,όχι μόνο αυτές του Αγίου ΠνεύματοςΠάνω που φευγεις για τριημερο και μεις καυλωμενοι εδω τι θα κανουμε?
Λάρισα δεν έχω λόγο πάντως τωρα να πάω,αυτο το νήμα πάντως είναι η χαρά του ΣτερεοελλαδίτηΓιατί δεν μοιράζετε την απόσταση με τους συναγωνιστές της Θεσσαλονίκης στη Λάρισα να είστε όλοι ευχαριστημένοι;
Αφου αγαπιέσαι αγγελική.... να περάσεις καλά εκεί που πας....Λάρισα δεν έχω λόγο πάντως τωρα να πάω,αυτο το νήμα πάντως είναι η χαρά του Στερεοελλαδίτη.
Και εσύ,να περάσεις τέλειαΑφου αγαπιέσαι αγγελική.... να περάσεις καλά εκεί που πας....
Πως το κανονίζουμε σε πμ ?
Υπάρχουμε και οι καταυλακιώτες!Λάρισα δεν έχω λόγο πάντως τωρα να πάω,αυτο το νήμα πάντως είναι η χαρά του Στερεοελλαδίτη.
Δεν είναι πυρηνική φυσικήΠως το κάνω αυτό?
Δεν πάω εκείΠήγαινε στη Θεσσαλονίκη να φας μπουγάτσα, να γλυκαθεις και γύρνα σύντομα να γλυκανεις κι εμάς!!
Ακομα εδω εισαι?Ειπες την τεταρτη τωρα ξανα....Δεν είναι πυρηνική φυσική
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Δεν πάω εκεί
Αύριο φεύγω εως Δευτέρα βράδυ,σήμερα ετοιμασίεςΑκομα εδω εισαι?Ειπες την τεταρτη τωρα ξανα....
Μπαίνεις στο προφιλ της και αρχινας προσωπική συνομηλιαΠως το κανονίζουμε σε πμ ?
βρακιά να πάρειςΑύριο φεύγω εως Δευτέρα βράδυ,σήμερα ετοιμασίες