Ψωλίνιο ντε Καυλέιρα
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2023
- Μηνύματα
- 3.656
- Κριτικές
- 23
- Like
- 25.781
- Πόντοι
- 8.296
λέτε να τη δούμε στο επόμενο μάστερ σεφ;;;Δυστυχώς!
Τα πρωτευουσιάνικα καυλιά τα λησμόνησε...
λέτε να τη δούμε στο επόμενο μάστερ σεφ;;;Δυστυχώς!
Τα πρωτευουσιάνικα καυλιά τα λησμόνησε...
Θα μαγειρέψει αυθεντική Πουτανέσκα...λέτε να τη δούμε στο επόμενο μάστερ σεφ;;;
Πότε έχει γίνει αυτο και από ποιες?3) προσοχή μα προσοχή μα ΠΡΟΣΟΧΗ αν είστε λίγο παραπάνω εκδηλωτικοί κατά την πίπα και πάτε να πιάσετε κεφάλι σε πουτανα παίζει να σας δαγκώσει το καυλι και να φάτε μέχρι και ξυλο
Πιο παλιά η Κορίνα μου είχε σφαλιαρίσει το χέρι όταν της χάιδεψα το πρόσωπο ενώ μου τον έπαιζεΠότε έχει γίνει αυτο και από ποιες?
Καλό είναι να μαθαινονται αυτά για να τρώνε Χ οι φολοτραμπούκες
Πολλες το κανουν αυτο,ειτε μπουρδελιαρες,ειτε escort ανεξαρτητες και μη ανεξαρτητες,ειτε πιατσοβιες ειτε καθημερινες ΄΄κανονικες΄΄ και ειναι και σπαστικοΠότε έχει γίνει αυτο και από ποιες?
Καλό είναι να μαθαινονται αυτά για να τρώνε Χ οι φολοτραμπούκες
Τι λεπτά αισθήματα έχει αυτή η κοπέλα...Πιο παλιά η Κορίνα μου είχε σφαλιαρίσει το χέρι όταν της χάιδεψα το πρόσωπο ενώ μου τον έπαιζε![]()
Μιλάμε μόνο για μπουρδελιαρες καθώς ο συναγωνιστης αναφέρθηκε μόνο σε αυτέςΠολλες το κανουν αυτο,ειτε μπουρδελιαρες,ειτε escort ανεξαρτητες και μη ανεξαρτητες,ειτε πιατσοβιες ειτε καθημερινες ΄΄κανονικες΄΄ και ειναι και σπαστικο
αν είναι να κάνουμε όλα αυτά σε κοπέλα που στην κυριολεξία πληρώνετε για να γαμηθει δεν θέλω να ξέρω τι κάνεις σε κοπέλες εκτός κλάδουΝα είστε καθαροί όταν πάτε σε οποιαδήποτε κορίτσι, να μην το πονάτε στο γαμήσι και να είστε ευγενικοί
και δεν θα χάσετε.
δηλ. εσύ πώς το βλέπεις συνάδελφε, πώς πρέπει να φερόμαστε σε κοπέλα που πληρώνεται για να γαμηθεί;αν είναι να κάνουμε όλα αυτά σε κοπέλα που στην κυριολεξία πληρώνετε για να γαμηθει δεν θέλω να ξέρω τι κάνεις σε κοπέλες εκτός κλάδου
Με το συμπαθειο φίλτατε συναναγνώστη,αλλά διαβάζοντας τα γραφόμενα σου μόνο τον γελώντα μου προκαλούν,ούτε ο Κατακουζηνός δεν θα έκανε τέτοιες τελετουργίες .Επιστροφή πριν λίγη ώρα από Αλκαμένους 113 όπου ήταν
η Μαριάννα και η Ειρήνη με την 'βασική' τους τσα2=λεπτή με γυαλιά.
Κλασσικά τίμησα Μαριάννα.
Για να συνεισφέρω στους συναγωνιστές που απορούν με τα κορίτσι που μερικές φορές ρίχνουν πόρτα,
να αναφέρω τα ακόλουθα: Είναι στενομούνες (κυρίως η Μαριάννα) κοντούλες λεπτούλες, και δεν
αντέχουν μεγάλα καβλιά που γαμάνε δυνατά, προτιμούν το GFE γαμήσι κυρίως και για να μην
ταλαιπωρηθούν και 'βγούν εκτός' όταν έχουν ώρες να βγάλουν κάθε μέρα.
Οπότε, όπως έκανε και ο συνάδελφος που ήταν πολύ ευαίσθητος στο καβλί του και κάτι άρπαξε όπως λέει,
ρωτάτε ευγενικά τον λόγο της απόρριψης, αν σας πουν οτι δεν σας παίρνει η Ειρήνη.
Να είστε καθαροί όταν πάτε σε οποιαδήποτε κορίτσι, να μην το πονάτε στο γαμήσι και να είστε ευγενικοί
και δεν θα χάσετε. Και πάντα με προφυλακτικό ιδίως οι νεώτεροι και όσοι είστε άσχετοι με θέματα προστασίας
της υγείας σας στην συγκεκριμένη περιοχή.
Τώρα, για τον συνάδελφο που 'άρπαξε κάτι' όπως λέει, να πω τα βασικά μέτρα προστασίας για σεξ,
αμέσως μετά το σέξ:
-πλύσιμο με άφθονο νερό στον νιπτήρα.
-αν έχετε μαντηλάκι με betadine μετά το νερό σκεπάζετε το πουλάκι σας με αυτό μέσα στο βρακάκι για καθαρισμό.
-με το που φτάνετε σπίτι αμέσως κατούρημα και πλύσιμο πάλι του πολυτιμότερου και της γύρω περιοχής με νερό κρύο.
-Βάζετε πάνω μια ήπια προστατευτική αλοιφή που σας έχει προτείνει ο Ουρολόγος σας.
-Για προστασία από ουρολοιμώξεις υπάρχουν και συμπληρώματα διατροφής κάψουλες όπως το: d-mannose (π.χ. από
την Doctor's formulas) που δεν είναι φάρμακο και δεν πειράζει πουθενά.
-Για περισσότερες πληροφορίες προληπτικής προστασίας στον Ουρολόγο σας.
Μην είστε ανενημέρωτοι σε θέματα υγείας, και όλα θα πάνε καλά.
Ποτέ μπάνιο, παπάρια με μυρωδιά τυροκομείο, κάλτσες με ωραίες τρυπούλες για δροσιάδηλ. εσύ πώς το βλέπεις συνάδελφε, πώς πρέπει να φερόμαστε σε κοπέλα που πληρώνεται για να γαμηθεί;




Τα μεσημερια προς απογευματα συνηθως στο Ι20α...Τωρα στο προσωπο ψιλομοιαζουν αλλα δεν παιρνω και ορκο οτι ειναι αδερφες...για να το λενε αυτες παντως μαλλον ετσι θα ειναι...Ισχύει πώς είναι αδερφές αυτές; Ξέρεις τι ώρες μπορώ να τής βρω;
Κι αυτες μια απ τα ιδια ειναι,μεχρι να βρεις μια που ειναι οπως θες πετας λεφτα περα δωθεΜιλάμε μόνο για μπουρδελιαρες καθώς ο συναγωνιστης αναφέρθηκε μόνο σε αυτές
Λαθος νημα φιλε μου,ρωτα στο νημα των ανεξαρτητων γιατι θες ανεξαρτητη απ οτι καταλαβαινωΠαιδιά καλησπέρα σας, μπορώ να έχει λίγη βοήθεια;
Αύριο κατά το μεσημέρι θα ήθελα να πάρω μια escort για καμιά ωριτσα θα ήθελα μια με κωλαρα και βυζαρες( προερετικα)
Ξέρετε καμία που να μην είναι φωλα;
Σιδερένιος εύχομαι!!!Μεσημεριανη τσαρκα στο Μεταξι η οποια διακοπηκε αρον αρον καθως αισθανθηκα εντονη αδιαθεσια...ισα ισα που προλαβα σπιτι μου να παω τουαλετα καθως με επιασε εντονη διαρροια...ηδη εχω παει περιπου 10 φορες τουαλετα και εχω 39 πυρετο...πιθανον γαστρεντεριτιδα οπως μου ειπε ο γιατρος...δεν εχω ιδεα απο που το κολλησα μπορει να με κολλησε και καποια κοπελα μπορει και εγω ο ιδιος να εχω κολλησει καμια... οριστε η λιστα με τις κοπελες που εχω παει τις τελευταιες 5 μερες και ο καθενας ας κανει οτι καταλαβαινει:
06/05 K45 πρωτο δεξια Αλινα μιλφ απογευματινη βαρδια
07/05 Ι20α ισογειο Αλινα Ουκρανεζικο αλογο μεσημερια - απογευματα
08/05 ΜΑ 15 ισογειο Στελλα μαυριδερη αλβανιδα απογευματα - βραδια
09/05 ΜΑ 21 ισογειο Βανα μαυριδερη Λατινα απογευματα
10/05 Φυλης 86β ισογειο πετιτ Νελλη απογευματα
Μόνο από φαγητό που τύλιξε μερακλής πακιστανός χαχα ή από γλυφοκόλι το έπαθες. Εσύ ξέρεις σε ποιες και αν έκανες γλυφοκόλι.Μεσημεριανη τσαρκα στο Μεταξι η οποια διακοπηκε αρον αρον καθως αισθανθηκα εντονη αδιαθεσια...ισα ισα που προλαβα σπιτι μου να παω τουαλετα καθως με επιασε εντονη διαρροια...ηδη εχω παει περιπου 10 φορες τουαλετα και εχω 39 πυρετο...πιθανον γαστρεντεριτιδα οπως μου ειπε ο γιατρος...δεν εχω ιδεα απο που το κολλησα μπορει να με κολλησε και καποια κοπελα μπορει και εγω ο ιδιος να εχω κολλησει καμια... οριστε η λιστα με τις κοπελες που εχω παει τις τελευταιες 5 μερες και ο καθενας ας κανει οτι καταλαβαινει:
06/05 K45 πρωτο δεξια Αλινα μιλφ απογευματινη βαρδια
07/05 Ι20α ισογειο Αλινα Ουκρανεζικο αλογο μεσημερια - απογευματα
08/05 ΜΑ 15 ισογειο Στελλα μαυριδερη αλβανιδα απογευματα - βραδια
09/05 ΜΑ 21 ισογειο Βανα μαυριδερη Λατινα απογευματα
10/05 Φυλης 86β ισογειο πετιτ Νελλη απογευματα
Y R Out of Context Bro, explaining: ένας "ευαισθητοκαύλης" νέος έβαλε κριτική ότι κάτι κόλλησε από Ειρήνη, και εξήγησα αναλυτικά τι βήματα μπορεί να πάρει για να προστατευθεί σε μεγάλο βαθμό. Τώρα τι κάνω εγώ είναι άλλο θέμα, αλλά ας πούμε ότι ξέρω να προστατεύομαι σε ότι έχει να κάνει με STDs/UTIs.Με το συμπαθειο φίλτατε συναναγνώστη,αλλά διαβάζοντας τα γραφόμενα σου μόνο τον γελώντα μου προκαλούν,ούτε ο Κατακουζηνός δεν θα έκανε τέτοιες τελετουργίες .
Όποιος έχει τέτοιες φοβίες,πολύ απλά κάθεται σπίτι του, και δεν ασχολείται με εκδιδόμενες.
Δεν με αφορά τι κάνεις εσύ φίλτατε,και ούτε για κανέναν συναναγνώστη, απλά σχολίασα και γέλασα με τα γραφόμενα σου. Αν ξέρεις καλά Ελληνικά και ξαναδιαβασεις το σχόλιο μου,θα διαπιστώσεις πως δεν κάνω αναφορά σε εσένα,και σε κανένα συναναγνώστη. Άσχετο λοιπόν το out of context,και γενικά όλη η απάντηση σου.Y R Out of Context Bro, explaining: ένας "ευαισθητοκαύλης" νέος έβαλε κριτική ότι κάτι κόλλησε από Ειρήνη, και εξήγησα αναλυτικά τι βήματα μπορεί να πάρει για να προστατευθεί σε μεγάλο βαθμό. Τώρα τι κάνω εγώ είναι άλλο θέμα, αλλά ας πούμε ότι ξέρω να προστατεύομαι σε ότι έχει να κάνει με STDs/UTIs.