Πήγε λίγο σαν την αποδοχή των cookies, στο αυτόματο....καλα ρε μαγκες τους κανονες λειτουργιας κ τις προυποθεσεις του φορουμ, στους οποιους συμφωνησατε οταν κανατε εγγραφη, δεν τους εχει διαβασει κανενας σας?!?!
Δεν μπορειτε να στειλετε ουτε να λαβετε προσωπικο μηνυμα εαν δεν συμπληρωσετε 5 εγκεκριμενες δημοσιευσεις! Εχει μαλλιασει η γλωσσα μας
υγ. @antisthenis δεν βαζεις ακομα ενα κανονα οτι για να γινουν μελη πρεπει να δωσουν κωλο? Θα συμφωνησουν, ετσι κ αλλιως κανενας τους δεν διαβαζει αυτα στα οποια συμφωνει![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).


