123BigGeorge
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 26 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 2.259
- Κριτικές
- 17
- Like
- 7.702
- Πόντοι
- 3.446
Μην ασχολείσαι με δαύτες. Μην ξεχνάς το σύνθημα αλήτες ρουφιάνοι δημοσιογράφοι που λέμεΔεν με σοκάρει τίποτα πλέον,έχω δει πολλά στις ειδήσεις
Μην ασχολείσαι με δαύτες. Μην ξεχνάς το σύνθημα αλήτες ρουφιάνοι δημοσιογράφοι που λέμεΔεν με σοκάρει τίποτα πλέον,έχω δει πολλά στις ειδήσεις
Δεν ξεχνιέται. Η κοπέλα είναι τούρμπο γκομενάρα!!!Για να μας σφηνωθεί στο μυαλό!!
Ωχ Θεούλη μου
Θέλει Γλυψιματακι το μωράκι!!!
τι βλεπουν τα ματακια σουΘέλει Γλυψιματακι το μωράκι!!!
O @matakias25 Τα βλέπει όλα.τι βλεπουν τα ματακια σου![]()
Έτσι!!! Εδώ δίνεις ρέστα κοριτσαρε!!!!!Καλημέρα με πρωινές καυλες...οι καλύτερες άλλωστε!♡![]()
Οι γνωστές και ωσ κατουροκαβλες , μωράκιΚαλημέρα με πρωινές καυλες...οι καλύτερες άλλωστε!♡![]()
Καλημερα και σε εσενα, γλυκε μπελά.Καλημέρα με πρωινές καυλες...οι καλύτερες άλλωστε!♡![]()
500ευρω εχεις να μου χαλασεις??Έτσι!!! Εδώ δίνεις ρέστα κοριτσαρε!!!!!
για την lady δεν θελω ρεστα!!!!!!!!........τα αξιζει ΟΛΑ ειναι σε αλλο επιπεδο η lady!!!!!!!!!!!!500ευρω εχεις να μου χαλασεις??
για την lady δεν θελω ρεστα!!!!!!!!........τα αξιζει ΟΛΑ ειναι σε αλλο επιπεδο η lady!!!!!!!!!!!!
Ρε παστελιε σ ολες τα ιδια λες ελεος δλδ αλλαζε τις ατακες τουλαχιστον υπερωριες να καλυψεις το κενο του πανουλη βαρας?για την lady δεν θελω ρεστα!!!!!!!!........τα αξιζει ΟΛΑ ειναι σε αλλο επιπεδο η lady!!!!!!!!!!!!
Tο θέμα είναι ότι τα λέω και από κοντά στις κοπέλες όχι μόνο στα λόγια γκεγκε???Ρε παστελιε σ ολες τα ιδια λες ελεος δλδ αλλαζε τις ατακες τουλαχιστον υπερωριες να καλυψεις το κενο του πανουλη βαρας?
Και αυτο τι σε καθιστα? Λιγοτερο γλοιωδη ξεφτιλα?Tο θέμα είναι ότι τα λέω και από κοντά στις κοπέλες όχι μόνο στα λόγια γκεγκε???
Εδώ έχεις κάνει την ερώτηση μαν γιατί δεν θυμάμαιTο θέμα είναι ότι τα λέω και από κοντά στις κοπέλες όχι μόνο στα λόγια γκεγκε???
Απίστευτο στήσιμο !! Καθηγήτρια!!!
Τα έχουμε βρει με την κοριτσαρα... Υπάρχει η ερώτησή... Στις πρώτες σελίδες!!!Εδώ έχεις κάνει την ερώτηση μαν γιατί δεν θυμάμαι![]()
Όχι... Απλά δεν με καθιστά τσιράκι και σκυλάκι καμίας.... Αν μπορείς να καταλάβεις....Και αυτο τι σε καθιστα? Λιγοτερο γλοιωδη ξεφτιλα?
Γκεγκε