Νέα

Lady Alexia

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (1 μέλη και 3 επισκέπτες)

Τι σας αρέσει περισσότερο.Outfit (πάντα με τακούνι)

  • Φόρεμα

    Ψήφοι: 116 35,4%
  • Φούστα

    Ψήφοι: 117 35,7%
  • Κολαν

    Ψήφοι: 73 22,3%
  • Παντελόνι

    Ψήφοι: 26 7,9%
  • Ολόσωμα

    Ψήφοι: 40 12,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    328
OP
OP
Lady Alexia

Lady Alexia

Call-Girl
Εγγρ.
25 Ιουλ 2024
Μηνύματα
2.880
Like
53.015
wait-what-5c16c0.jpg
Αν δεν υπαρχουν γυναικες στο σαιτ εργαζομενες,τοτε ποιος ο λογος του να υπαρχει;! Σωστοτατος.
 

funkyxxxxx

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.548
Κριτικές
1
Like
3.200
Πόντοι
456
Κοιτα αυτο οντως π εγινε δεν το γουσταρα και ανεφερα πανω σε αυτο..μην αναφερουμε αλλες κοπελες τουλαχιστον σε μενα αλλου ασ κανουν ο τι θελουν.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Μεχρι στιγμης καλα παει :smiling-face-with-heart-eyes:
ΜΑΖΟΧΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
 

chris drs

Ανώτατος
Εγγρ.
27 Απρ 2009
Μηνύματα
4.842
Κριτικές
30
Like
21.707
Πόντοι
11.645
Μη σπατε μπαλες δικηγόροι και συμβουλατορες του μπουρδελα,είπαμε πάμε παρακάτω.
 

chris drs

Ανώτατος
Εγγρ.
27 Απρ 2009
Μηνύματα
4.842
Κριτικές
30
Like
21.707
Πόντοι
11.645
Αν δεν υπαρχουν γυναικες στο σαιτ εργαζομενες,τοτε ποιος ο λογος του να υπαρχει;! Σωστοτατος.
Όπως είπα παραπάνω,υπήρχε μια χαρά το φορουμ και μαλιστα γινόταν σοβαρή ενημέρωση και όχι μέσα στα σαλια που είναι τώρα.
 

gamawmetiskaltses

Μέγας
Εγγρ.
29 Μαΐ 2023
Μηνύματα
4.025
Like
19.680
Πόντοι
3.506
Αν δεν υπαρχουν γυναικες στο σαιτ εργαζομενες,τοτε ποιος ο λογος του να υπαρχει;! Σωστοτατος.
Το site έστεκε μια χαρά πολύ πριν οι εργαζόμενες αρχίσουν να αλληλεπιδρούν με τα μέλη. Ο σκοπός ήταν η ενημέρωση!
Τώρα έχει αλλάξει χαρακτήρα και έχει εμπλουτιστεί με φωτογραφίες και ανταλλαγή σχολίων αλλά και μπινελικίων μερικές φορές :cheesy::cheesy::cheesy:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.469
Κριτικές
42
Like
49.881
Πόντοι
28.246
:coffee::coffee::coffee::coffee:

@Zebu ωραία τα είπες, αλλά κι εσύ δεν έκραζες κάποιες στα νήματα τους;

:confused:
Βρες μου εναν λόγο που εγινε παρατηρηση στην συγκεκριμενη.
Γιατι εγω είδα να προκαλούν αλλη και την συγκεκριμένη του νηματος εδω μέσα με σκοπο το θέαμα και οταν αντέδρασε η ιδια η Αλεξια τα ακουσε και απο πανω.

Βρες μου εναν λογο που εκανε κατι λαθος η Αλεξια για να τα ακουσει και θα την κραξουμε παρέα
 
Τελευταία τροποποίηση:

chris drs

Ανώτατος
Εγγρ.
27 Απρ 2009
Μηνύματα
4.842
Κριτικές
30
Like
21.707
Πόντοι
11.645
Βρες μου εναν λόγο που εγινε παρατηρηση στην συγκεκριμενη.
Γιατι εγω είδα να προκαλούν αλλη και την συγκεκριμένη του νηματος εδω μέσα με σκοπο το θέαμα και οταν αντέδρασε η ιδισ η Αλεξια τα ακουσε και απο πανω.

Βρες μου εναν λογο που εκανε κατι λαθος η Αλεξια για να τα ακουσει και θα την κραξουμε παρέα
Λοιπόν για να λήγει το θεματακι γιατί όλο ασχολείσαι βλέπω. Ήταν καθαρή πλακα πανω στο 'μην αναφερετε αλλα ονοματα στο νημα μου',δεν πρόκειται να ασχολιόταν η Αριανα ποτέ. Κ όπως είπα,παμε παρακατω. Δε νομίζω να έχω κάνει εγώ το δικηγόρο σε άλλα νηματα που κράζεις εσύ σεξεργατριες φιλαράκο.Κανε μας τη χάρη.
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Αν δεν υπαρχουν γυναικες στο σαιτ εργαζομενες,τοτε ποιος ο λογος του να υπαρχει;! Σωστοτατος.

Σου απαντησαν τα παιδια. Δεν λεω, καλη η προσθηκη των νηματων για να διαφημιζει την πραματια της η καθε κοπελα, βρηκαν στεγη και καποια ταλαιπωρα για να περνανε την ωρα τους, αλλα οχι και οτι αυτα τα νηματα ειναι ο μονος λογος υπαρξης του σαιτ!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.469
Κριτικές
42
Like
49.881
Πόντοι
28.246
Λοιπόν για να λήγει το θεματακι γιατί όλο ασχολείσαι βλέπω. Ήταν καθαρή πλακα πανω στο 'μην αναφερετε αλλα ονοματα στο νημα μου',δεν πρόκειται να ασχολιόταν η Αριανα ποτέ. Κ όπως είπα,παμε παρακατω. Δε νομίζω να έχω κάνει εγώ το δικηγόρο σε άλλα νηματα που κράζεις εσύ σεξεργατριες φιλαράκο.Κανε μας τη χάρη.
Δεν μας λες ολο αυτο στο συγκεκριμενο νημα που ειναι και η ενημέρωση σου που αποθεώνεις οτι ητανε ετσι μια χαρα το σαητ γενικα πριν; Γιατι διάθεση από μεριά σου για ενημέρωσή δεν ηταν. Επισης αν σε ψαξω, και δεν θα μου παρει και πολύ, θα βρω πολλα απο σαλιαρισματα δικα σου σε νηματα οπως εχουμε σιαλιαρισει ολοι μας.

Επισης, οπως της εβσλες πάγο έπειδη αντεδρασε στο να μην αναφέρονται αλλα ονομα εργαζομένων στο νημα, ας το εκανες και σε αλλες οταν αντεδρασαν για τον ιδιο λόγο. Οχι οπου σε συμφέρει γιατι εχεις και τις συμπάθειες σου οπως εχουμε ολοι μας.

Χεσε μας, "Φιλαρακο"
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.469
Κριτικές
42
Like
49.881
Πόντοι
28.246
Σου απαντησαν τα παιδια. Δεν λεω, καλη η προσθηκη των νηματων για να διαφημιζει την πραματια της η καθε κοπελα, βρηκαν στεγη και καποια ταλαιπωρα για να περνανε την ωρα τους, αλλα οχι και οτι αυτα τα νηματα ειναι ο μονος λογος υπαρξης του σαιτ!
Αλιμονο... Εσυ καταλαβες οτι οι ανεξαρτητες συντηρούν το σαητ. Δεν περιμένα κατι περισσοτερο απο το μυαλο το δικο σου.
 

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056
Παιδιά μην μαλώνετε, να 'στε αγαπημένοι
(δεν λέω ποια το πρωτοειπε γιατί θα φαω χεσιμο εκ της διευθυνσεως κας Λαιδης, από Α αρχίζει πάντως... :grin:).
 

chris drs

Ανώτατος
Εγγρ.
27 Απρ 2009
Μηνύματα
4.842
Κριτικές
30
Like
21.707
Πόντοι
11.645
Δεν μας λες ολο αυτο στο συγκεκριμενο νημα που ειναι και η ενημέρωση σου που αποθεώνεις οτι ητανε ετσι μια χαρα το σαητ γενικα πριν; Γιατι διάθεση από μεριά σου για ενημέρωσή δεν ηταν. Επισης αν σε ψαξω, και δεν θα μου παρει και πολύ, θα βρω πολλα απο σαλιαρισματα δικα σου σε νηματα οπως εχουμε σιαλιαρισει ολοι μας.

Επισης, οπως της εβσλες πάγο έπειδη αντεδρασε στο να μην αναφέρονται αλλα ονομα εργαζομένων στο νημα, ας το εκανες και σε αλλες οταν αντεδρασαν για τον ιδιο λόγο. Οχι οπου σε συμφέρει γιατι εχεις και τις συμπάθειες σου οπως εχουμε ολοι μας.

Χεσε μας, "Φιλαρακο"
Με απειλείς ότι θα με ψάξεις τώρα δηλαδή? Με φοβεριζεις ας πούμε?
 

BigMountain

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
22 Οκτ 2022
Μηνύματα
6.038
Κριτικές
159
Like
50.790
Πόντοι
36.248
Βρες μου εναν λόγο που εγινε παρατηρηση στην συγκεκριμενη.
Γιατι εγω είδα να προκαλούν αλλη και την συγκεκριμένη του νηματος εδω μέσα με σκοπο το θέαμα και οταν αντέδρασε η ιδια η Αλεξια τα ακουσε και απο πανω.

Βρες μου εναν λογο που εκανε κατι λαθος η Αλεξια για να τα ακουσει και θα την κραξουμε παρέα

Δεν είπα αυτό. Είπα ότι ωραία τα λες εδώ, αλλά θυμάμαι έχεις κράξει άλλα κορίτσια στα νήματα τους.

Τελοσπάντων, άσχετο αυτό που είπα.

Η Αλεξία δεν έκανε πουθενά λάθος, μια χαρά υπερασπίστηκε τον εαυτό της.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.469
Κριτικές
42
Like
49.881
Πόντοι
28.246
Δεν είπα αυτό. Είπα ότι ωραία τα λες εδώ, αλλά θυμάμαι έχεις κράξει άλλα κορίτσια στα νήματα τους.

Τελοσπάντων, άσχετο αυτό που είπα.

Η Αλεξία δεν έκανε πουθενά λάθος, μια χαρά υπερασπίστηκε τον εαυτό της.
Και εσένα προσωπικά σε έχω κραξει πολλάκις. Αλλά αν κάπου δω ότι χάνεις το δίκιο θα πάρω το μέρος σου. Σε κάλυψα;
 

BigMountain

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
22 Οκτ 2022
Μηνύματα
6.038
Κριτικές
159
Like
50.790
Πόντοι
36.248
Και εσένα προσωπικά σε έχω κραξει πολλάκις. Αλλά αν κάπου δω ότι χάνεις το δίκιο θα πάρω το μέρος σου. Σε κάλυψα;

Δέχομαι το κράξιμο, δε δέχομαι το ρουφιανιλίκι.

Πάμε παρακάτω.
 

ypotaktikos97

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Απρ 2023
Μηνύματα
1.478
Κριτικές
31
Like
9.683
Πόντοι
6.246
Απογευματινοοοοοοο
Αυτό το απογευματινό μας έπεσε λιγάκι βαρύ.. Χαμούλης έγινε. :D: Αλλά δεν μας φοβάμαι, μόλις δούμε λίγο μπουτάκι αμέσως θα είμαστε και πάλι όλοι αγαπημένοι. :cheesy:
 

chris drs

Ανώτατος
Εγγρ.
27 Απρ 2009
Μηνύματα
4.842
Κριτικές
30
Like
21.707
Πόντοι
11.645
Αυτό το απογευματινό μας έπεσε λιγάκι βαρύ.. Χαμούλης έγινε. :D: Αλλά δεν μας φοβάμαι, μόλις δούμε λίγο μπουτάκι αμέσως θα είμαστε και πάλι όλοι αγαπημένοι. :cheesy:
Βαλε μια τάξη υποτακτικε,εγώ πάντως ήδη αυτομαστιγωνομαι.
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom