Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 869K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 38 άτομα (1 μέλη και 37 επισκέπτες)

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.798
Like
57.778
Πόντοι
12.756
χορτα ραδικια τυποι μου με μαριδακι ψιλο τηγανητο,φετα απο το χωριο και κρασακι.
φτωχο το μενου σημερα.
το διασκεδασα στο τελος με τουλουμπακια απο τον κοντινο φουρνο.:coffee:
Πω ρε πουστη :wanker:
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
5.604
Κριτικές
53
Like
41.597
Πόντοι
17.336
χορτα ραδικια τυποι μου με μαριδακι ψιλο τηγανητο,φετα απο το χωριο και κρασακι.
φτωχο το μενου σημερα.
το διασκεδασα στο τελος με τουλουμπακια απο τον κοντινο φουρνο.:coffee:
Όλο σέ φούρνο είσαι τελευταία χμ ...:hmm:
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.687
Κριτικές
32
Like
47.749
Πόντοι
19.321
Σήμερα έφτιαξα λαζάνια (μπολονέζ) και μια σαλάτα ρόκα παρμεζάνα,
εντάξει από γεύση καλά μου βγήκανε.
2024-10-10_16-26-27-218.jpg
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.487
Κριτικές
67
Like
119.044
Πόντοι
39.911

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.192
Like
11.912
Πόντοι
3.556
φαβα ρε φιλε?
φαβα?
μπλιαχ :confused:

Μην την υποτιμάς, προτείνω.

Η φάβα, είτε από ρεβύθια, είτε από κουκιά, με λίγο ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι από πάνω, είναι δύναμη, και ταιριάζει με μοσχαρίσια κρέατα σωστά.
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.553
Κριτικές
195
Like
65.062
Πόντοι
48.437
Μην την υποτιμάς, προτείνω.

Η φάβα, είτε από ρεβύθια, είτε από κουκιά, με λίγο ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι από πάνω, είναι δύναμη, και ταιριάζει με μοσχαρίσια κρέατα σωστά.
αμα φτιαξουν τιποτα τετοιο στο σπιτι ποτε,εφυγα τρεχοντας φιλε.
κουκια? :new_shocked:

:confused:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.798
Like
57.778
Πόντοι
12.756
Μην την υποτιμάς, προτείνω.

Η φάβα, είτε από ρεβύθια, είτε από κουκιά, με λίγο ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι από πάνω, είναι δύναμη, και ταιριάζει με μοσχαρίσια κρέατα σωστά.
Πω ρε πουστη :sad2:
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.121
Κριτικές
23
Like
17.871
Πόντοι
8.695

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom