Πιστευω Οτι ειναι Το Ποιο ( Call-Girl ....) Τραγουδι Στην Ιστορια !!
Παραθετω Το Ρεφρεν ! Γραπτως... Και Τα Σχολια Δικα Σας !!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
I just want a little bit of party
Welcome to my house let’s move our body
If you need a place to shower, clean your body
Come in, Come in
A little bit of party
Never killed nobody
Come let’s move our body
If you need a place to shower, clean your body
Come in, Come in
....το παλεψε ο ανθρωπος αλλα τι να κανει, δν το'χει! Η φωνη, ο τροπος ομιλιας και η επιλογη των φρασεων απο παρακινηση, εμψυχωση και καβλα που επιδιωκε να πετυχει, του βγηκε ανεκδοτο
Σ'αυτες τις περιπτωσεις "καλυτερα να μασαςπηδας , παρα να μιλας" , Νομος!
....το παλεψε ο ανθρωπος αλλα τι να κανει, δν το'χει! Η φωνη, ο τροπος ομιλιας και η επιλογη των φρασεων απο παρακινηση, εμψυχωση και καβλα που επιδιωκε να πετυχει, του βγηκε ανεκδοτο
Σ'αυτες τις περιπτωσεις "καλυτερα να μασαςπηδας , παρα να μιλας" , Νομος!