Καλημέρα και περαστικά lady !!! Σε ευχαριστω πολυ γλυκε μουυ!!♡
OP OP Lady Alexia Call-Girl Εγγρ. 25 Ιουλ 2024 Μηνύματα 2.880 Like 53.013 25 Σεπ 2024 #1.461 White Othellos έγραψε: Καλημέρα και περαστικά lady !!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Σε ευχαριστω πολυ γλυκε μουυ!!♡
White Othellos έγραψε: Καλημέρα και περαστικά lady !!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Σε ευχαριστω πολυ γλυκε μουυ!!♡
dimigoall Γλομπεάρχης Εγγρ. 24 Ιουν 2022 Μηνύματα 19.345 Κριτικές 67 Like 117.985 Πόντοι 39.911 25 Σεπ 2024 #1.462 BIG_BIG_BEN έγραψε: Καλημέρα και περαστικά. Ένα δυνατό γεύμα με πιπέρια και κρεμμύδια, και κανά φρέσκο χυμό μαζί, και θα ´σαι σύντομα πάλι περδίκι και μαζί μας. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Αυτό είναι για το νήμα "τι τσίμπησες μαν" μαν
BIG_BIG_BEN έγραψε: Καλημέρα και περαστικά. Ένα δυνατό γεύμα με πιπέρια και κρεμμύδια, και κανά φρέσκο χυμό μαζί, και θα ´σαι σύντομα πάλι περδίκι και μαζί μας. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Αυτό είναι για το νήμα "τι τσίμπησες μαν" μαν
gpikasso Ανώτερος Εγγρ. 24 Ιαν 2010 Μηνύματα 6.100 Κριτικές 22 Like 17.729 Πόντοι 8.695 25 Σεπ 2024 #1.463 Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... περαστικα σου!
Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... περαστικα σου!
Odin_ Γλομπεο-Μύστης Εγγρ. 1 Δεκ 2014 Μηνύματα 14.578 Κριτικές 54 Like 79.890 Πόντοι 23.656 25 Σεπ 2024 #1.464 Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... ....εεεεε αφου κυκλοφορεις ξεβρακωτο, τι περιμενες!!!! Χτυπα μερικα σφηνακια παγωμενη τεκιλα κιτρινη ή Τζακ και θα'σαι ορθια σε χρονο DT
Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... ....εεεεε αφου κυκλοφορεις ξεβρακωτο, τι περιμενες!!!! Χτυπα μερικα σφηνακια παγωμενη τεκιλα κιτρινη ή Τζακ και θα'σαι ορθια σε χρονο DT
AlexEasyRider Μέγας Εγγρ. 3 Ιαν 2016 Μηνύματα 6.403 Κριτικές 12 Like 17.075 Πόντοι 4.546 25 Σεπ 2024 #1.465 Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Fanta Ble και όλα κομπλέ!!!
Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Fanta Ble και όλα κομπλέ!!!
AlexEasyRider Μέγας Εγγρ. 3 Ιαν 2016 Μηνύματα 6.403 Κριτικές 12 Like 17.075 Πόντοι 4.546 25 Σεπ 2024 #1.466 Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Πέρα από την πλάκα, περαστικά και γρήγορα. Προφυλάσσεις την υγεία σου και έτσι και των άλλων. Ανέβηκες στην εκτίμηση μου και όχι μόνο την δική μου. Φιλιά.
Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Πέρα από την πλάκα, περαστικά και γρήγορα. Προφυλάσσεις την υγεία σου και έτσι και των άλλων. Ανέβηκες στην εκτίμηση μου και όχι μόνο την δική μου. Φιλιά.
D dimitrisberba7 Μέλος Εγγρ. 20 Αυγ 2024 Μηνύματα 35 Like 73 Πόντοι 0 25 Σεπ 2024 #1.467 Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... περαστικά κ γρήγορη ανάρρωση
Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... περαστικά κ γρήγορη ανάρρωση
Kouros1-2 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 14 Αυγ 2016 Μηνύματα 850 Like 3.393 Πόντοι 446 25 Σεπ 2024 #1.468 Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Περαστικά αστερι
Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Περαστικά αστερι
R Rocker76 Μέλος Εγγρ. 11 Απρ 2023 Μηνύματα 32 Like 53 Πόντοι 0 25 Σεπ 2024 #1.469 Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Καλησπέρα και περαστικά
Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Καλησπέρα και περαστικά
Sorococo Ενεργό Μέλος Εγγρ. 24 Ιουλ 2024 Μηνύματα 1.433 Like 2.617 Πόντοι 456 25 Σεπ 2024 #1.470 Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Περαστικα !!!!!!!! Ασε !! Ειναι Η Εποχη του καρυολογηματος Αυτη !! Θελει Προσοχη!!! Και Τσαγακι Πρασινο !!!!!!!!!!
Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Περαστικα !!!!!!!! Ασε !! Ειναι Η Εποχη του καρυολογηματος Αυτη !! Θελει Προσοχη!!! Και Τσαγακι Πρασινο !!!!!!!!!!
Mpratan Μέγας Εγγρ. 29 Δεκ 2019 Μηνύματα 6.236 Κριτικές 21 Like 11.902 Πόντοι 4.546 25 Σεπ 2024 #1.471 Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Έχει αρχίσει να ξυπνάει σιγά σιγά ο κορωναϊός, να προσέχεις εκεί έξω που βγαίνει....
Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Έχει αρχίσει να ξυπνάει σιγά σιγά ο κορωναϊός, να προσέχεις εκεί έξω που βγαίνει....
Ντουντάτσης Μέγας Εγγρ. 4 Μαρ 2020 Μηνύματα 9.339 Κριτικές 11 Like 19.645 Πόντοι 3.846 25 Σεπ 2024 #1.472 Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Τι έγινε, πονάει η κοιλίτσα; ΟΚ την κάνω μάκια - έστω εξ αποστάσεως - να περάσει. Μμμμμμμμμμμ... Κι ένα τραγούδι να ανέβει η βραδυνή διάθεση:
Lady Alexia έγραψε: μιας και δεν μπορω να δω κανενας σας σημερα λογω κρυολογηματος σας φιλω... Καλημερααα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Τι έγινε, πονάει η κοιλίτσα; ΟΚ την κάνω μάκια - έστω εξ αποστάσεως - να περάσει. Μμμμμμμμμμμ... Κι ένα τραγούδι να ανέβει η βραδυνή διάθεση:
Odin_ Γλομπεο-Μύστης Εγγρ. 1 Δεκ 2014 Μηνύματα 14.578 Κριτικές 54 Like 79.890 Πόντοι 23.656 25 Σεπ 2024 #1.473 ...τι εγινε ρε πστ μου, στον "Ευαγγελισμο" μπηκα?!?!??!?
professor x Ανώτατος Εγγρ. 22 Ιαν 2017 Μηνύματα 5.591 Κριτικές 53 Like 41.469 Πόντοι 17.336 25 Σεπ 2024 #1.474 Odin_ έγραψε: ...τι εγινε ρε πστ μου, στον "Ευαγγελισμο" μπηκα?!?!??!? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Σέ λίγο βγαίνει βραδινό κοτόσουπα
Odin_ έγραψε: ...τι εγινε ρε πστ μου, στον "Ευαγγελισμο" μπηκα?!?!??!? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Σέ λίγο βγαίνει βραδινό κοτόσουπα
Odin_ Γλομπεο-Μύστης Εγγρ. 1 Δεκ 2014 Μηνύματα 14.578 Κριτικές 54 Like 79.890 Πόντοι 23.656 25 Σεπ 2024 #1.475 professor x έγραψε: Σέ λίγο βγαίνει βραδινό κοτόσουπα Κλικ για ολόκληρη προβολή... ...και τον αντιστοιχο ζελε υποθετω
professor x έγραψε: Σέ λίγο βγαίνει βραδινό κοτόσουπα Κλικ για ολόκληρη προβολή... ...και τον αντιστοιχο ζελε υποθετω
OP OP Lady Alexia Call-Girl Εγγρ. 25 Ιουλ 2024 Μηνύματα 2.880 Like 53.013 25 Σεπ 2024 #1.476 Mpratan έγραψε: Έχει αρχίσει να ξυπνάει σιγά σιγά ο κορωναϊός, να προσέχεις εκεί έξω που βγαίνει.... Κλικ για ολόκληρη προβολή... Αρνητικη παλι καλα!!! Και μια χαρα επιτελους ♡♡ οι ευχες καποιων επιασαν ευχαριστω αγορια μου!
Mpratan έγραψε: Έχει αρχίσει να ξυπνάει σιγά σιγά ο κορωναϊός, να προσέχεις εκεί έξω που βγαίνει.... Κλικ για ολόκληρη προβολή... Αρνητικη παλι καλα!!! Και μια χαρα επιτελους ♡♡ οι ευχες καποιων επιασαν ευχαριστω αγορια μου!
White Othellos Σεβαστός Εγγρ. 3 Ιουν 2022 Μηνύματα 1.798 Κριτικές 9 Like 7.576 Πόντοι 2.036 26 Σεπ 2024 #1.477 Odin_ έγραψε: ...και τον αντιστοιχο ζελε υποθετω Κλικ για ολόκληρη προβολή... Στα νοσοκομεία όμως ο ζελές αποτελεί σημαντικό έδεσμα για τον ανθρώπινο οργανισμό . Μόνο τυχαία δεν τον δίνουν !
Odin_ έγραψε: ...και τον αντιστοιχο ζελε υποθετω Κλικ για ολόκληρη προβολή... Στα νοσοκομεία όμως ο ζελές αποτελεί σημαντικό έδεσμα για τον ανθρώπινο οργανισμό . Μόνο τυχαία δεν τον δίνουν !
Sorococo Ενεργό Μέλος Εγγρ. 24 Ιουλ 2024 Μηνύματα 1.433 Like 2.617 Πόντοι 456 26 Σεπ 2024 #1.478 Lady Alexia έγραψε: Αρνητικη παλι καλα!!! Και μια χαρα επιτελους ♡♡ οι ευχες καποιων επιασαν ευχαριστω αγορια μου! Κλικ για ολόκληρη προβολή... ΖΗΤΩΩΩΩ !!!! Εγω ΠΟΤΕ δε πιστεψα οτι ειχες covid Γιατι οπως ειπε κι ο Φιλος ! Ειναι παλι σε εξαρση Ο covid !! ( Στη Δουλεια μου ΠΧ Που ειναι Μεγαλο Καταστημα Εχει Ξανα θερισει !!) Αλλα Εγω το ηξερα οτι απλα ειχες κρυολογημα !!!
Lady Alexia έγραψε: Αρνητικη παλι καλα!!! Και μια χαρα επιτελους ♡♡ οι ευχες καποιων επιασαν ευχαριστω αγορια μου! Κλικ για ολόκληρη προβολή... ΖΗΤΩΩΩΩ !!!! Εγω ΠΟΤΕ δε πιστεψα οτι ειχες covid Γιατι οπως ειπε κι ο Φιλος ! Ειναι παλι σε εξαρση Ο covid !! ( Στη Δουλεια μου ΠΧ Που ειναι Μεγαλο Καταστημα Εχει Ξανα θερισει !!) Αλλα Εγω το ηξερα οτι απλα ειχες κρυολογημα !!!
Sorococo Ενεργό Μέλος Εγγρ. 24 Ιουλ 2024 Μηνύματα 1.433 Like 2.617 Πόντοι 456 26 Σεπ 2024 #1.479 White Othellos έγραψε: Στα νοσοκομεία όμως ο ζελές αποτελεί σημαντικό έδεσμα για τον ανθρώπινο οργανισμό . Μόνο τυχαία δεν τον δίνουν ! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ζελε Φιλε Ο Ζωικος !! Οχι Αυτες Η Vegan αιδιες ! Ειναι Παρα πολυ καλος για της αρθρωσεις !!!!! Πρεπει Να υπαρχει ΠΑΝΤΑ σε Καθε Σπιτι !!!!!!!!!!!!!!
White Othellos έγραψε: Στα νοσοκομεία όμως ο ζελές αποτελεί σημαντικό έδεσμα για τον ανθρώπινο οργανισμό . Μόνο τυχαία δεν τον δίνουν ! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ζελε Φιλε Ο Ζωικος !! Οχι Αυτες Η Vegan αιδιες ! Ειναι Παρα πολυ καλος για της αρθρωσεις !!!!! Πρεπει Να υπαρχει ΠΑΝΤΑ σε Καθε Σπιτι !!!!!!!!!!!!!!
White Othellos Σεβαστός Εγγρ. 3 Ιουν 2022 Μηνύματα 1.798 Κριτικές 9 Like 7.576 Πόντοι 2.036 26 Σεπ 2024 #1.480 Sorococo έγραψε: Ζελε Φιλε Ο Ζωικος !! Οχι Αυτες Η Vegan αιδιες ! Ειναι Παρα πολυ καλος για της αρθρωσεις !!!!! Πρεπει Να υπαρχει ΠΑΝΤΑ σε Καθε Σπιτι !!!!!!!!!!!!!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Εγω το ξέρω ,απλά υπάρχουν πάρα πολλοί/ες που το κοροιδεύουν . Τελευταία τροποποίηση: 26 Σεπ 2024
Sorococo έγραψε: Ζελε Φιλε Ο Ζωικος !! Οχι Αυτες Η Vegan αιδιες ! Ειναι Παρα πολυ καλος για της αρθρωσεις !!!!! Πρεπει Να υπαρχει ΠΑΝΤΑ σε Καθε Σπιτι !!!!!!!!!!!!!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Εγω το ξέρω ,απλά υπάρχουν πάρα πολλοί/ες που το κοροιδεύουν .